Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 613, 614, 615, 616, 617, 618, 619 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 00:12 

Hardtraxxer

Nijidik schreef:
Ramirez schreef:
100/100 glasvezel? Denk dat het tijd wordt voor een nieuwe router? :p

Als je het tegen mij had: Ja, router is 4 jaar oud of zo, nog voordat wij glasvezel onder het huis hadden liggen :) Maar mij hoor je niet klagen hoor :P

Edit: Als je me een router aan kan raden met minimaal 4 ethernetpoorten en Wi-Fi, graag :) Ik weet echt niets van routers af :P

Tp-link wr1043nd. Tenminste die heb ik een korte tijd geleden gehaald. Heb me toen laten vertellen dat dat een goede keus was voor een kleine prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 08:59 

Hardtraxx Veteran

Radical redemption die langzaam maar zeker zijn album op youtube gooit. Wat een heerlijke tracks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 13:10 

Hardtraxx Veteran

Berenburg schreef:
Nijidik schreef:
Ramirez schreef:
100/100 glasvezel? Denk dat het tijd wordt voor een nieuwe router? :p

Als je het tegen mij had: Ja, router is 4 jaar oud of zo, nog voordat wij glasvezel onder het huis hadden liggen :) Maar mij hoor je niet klagen hoor :P

Edit: Als je me een router aan kan raden met minimaal 4 ethernetpoorten en Wi-Fi, graag :) Ik weet echt niets van routers af :P

Tp-link wr1043nd. Tenminste die heb ik een korte tijd geleden gehaald. Heb me toen laten vertellen dat dat een goede keus was voor een kleine prijs.

Dat is een goede keus idd en kan 134 mbit/s down halen en 130 mbit/s up. Totdat je een keer overschakelt op 500/500 is dat een mooie router voor de prijs. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 14:34 

Hardtraxx Addict

Is het bereik van de Wi-Fi ook goed? Heb bij meerdere goede routers gelezen (WNDR4000 bijvoorbeeld) dat het bereik niet verder kwam dan 6 meter, en aangezien onze router in de meterkast staat met een deur en wand ertussen... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 14:36 

Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
Is het bereik van de Wi-Fi ook goed? Heb bij meerdere goede routers gelezen (WNDR4000 bijvoorbeeld) dat het bereik niet verder kwam dan 6 meter, en aangezien onze router in de meterkast staat met een deur en wand ertussen... :P

Wat voor een router heb je nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 15:21 

Hardtraxx Addict

Een Linksys WRVS4400N
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 15:41 

Hardtraxxer

Nijidik schreef:

Geen idee, mijn kamer is maximaal maar een metertje of 8 lang. Dus heb altijd wel goed bereik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 16:34 

Hardtraxx Veteran

jordifcg schreef:
Radical redemption die langzaam maar zeker zijn album op youtube gooit. Wat een heerlijke tracks :loving:

:loving: :loving: :loving: :loving: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 20:20 

Hardtraxx Veteran

Insane Project - I Feel Insane :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 20:43 

J-Roon en Kosmix - Sabotage die hele release :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 13:58 

Hardtraxxer

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 14:41 

Hardtraxx Veteran

Emphasis - Space Traveller
Kidd Kaos - F-cking Bitch
The Raiders - Disk Warrior
The Raiders - Ger-Man
The Hose - Umanoide
Zappaman - Lawn Mower

:loving:

Die tracks vond ik vroeger niks aan omdat er reversed bass noch melodie of dikke mid-intro sounds in zitten, maar tegenwoordig kan ik ze heel goed waarderen. (Eerste twee kende ik vroeger niet btw)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:08 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
The Raiders - Ger-Man

Je bedoelt Droid - Ger Man (The Raiders Remix) ?
Overigens hele vette tracks inderdaad.

Deze is ook vet geen reverse bass, maar gewoon ondergewaardeerd. Eigenlijk vrij veel wat is geproduceerd door Francesco Scandolari en Lorenzo Carpella

Supergeile reverse :worship:

Track is destijds gereleased op Red Alert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:23 

Hardtraxxer

Deze is ook krachtig:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:53 

Hardtraxx Veteran

Thepump schreef:
Delt-A schreef:
The Raiders - Ger-Man

Je bedoelt Droid - Ger Man (The Raiders Remix) ?
Overigens hele vette tracks inderdaad.

Oh haha zou wel kunnen, zoals ik m typte staat ie tussen m'n oude vinylrips :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 22:12 

Hardtraxx Veteran

Jon The Baptist And Dj Chuck-e ft. Mc Shocker - The Greatest Show On Earth (Alphaverb Remix)

Altijd als ik hem hoor verschijnt er een lach op mijn gezicht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 23:19 

Hardtraxx Veteran

De CL wedstrijden van vandaag, kan het nog steeds niet geloven :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 23:31 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:

Genieten dit :yay: :yay: :yay: :yay: Origineel is ook heerlijk :worship: :worship:

Die Kalkutta & Cash Cash remix is ook lekkah hoor! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 13:34 

Hardtraxx Veteran

Loudness cd gewonnen via Yuna-X haar facebook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 13:50 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Oké nog een keer.

Tips om te praten met DJ's of andere belangrijke mensen op hardstyle feesten.

1. Zorg dat je niet helemaal nuchter bent, er zijn zat mensen nuchter en je moet echt zorgen dat je er tussenuit springt. Het liefst VDK maar goed lam zorgt ook altijd voor veel aanspraak.

2. Begin met "Hoi ik ben <gebruik hier je eigen naam>, ik ben <gebruik hier je eigen leeftijd> en ik herken jou van <gebruik hier datgene waar je de artiest van herkent>. Dat laatste kun je overigens ook gewoon vervangen door mijn vriend zei dat jij <naam artiest> bent.. Eerlijkheid duurt het langst.

3. Vraag NIET om een foto, DJ's zijn er om muziek te draaien dus vraag liever of ze een kick ofzoiets na kunnen doen. Je vraagt bij de slager toch ook niet om een halfje tijgerwit? Uitzondering op de regel is trouwens Adaro die er altijd uitziet alsof hij na z'n boeking nog ergens in een film moet spelen ofzo, tevens wil Thijs áltijd op de foto. Voor later denk ik.

4. Het is belangrijk dat jij jezelf onderscheid van de andere 35609 mensen die deze tips gebruiken. Het liefst geef je gelijk een presentatie weg, kan je bijvoorbeeld heel goed (of hard) dansen laat het zien!! Voor je het weet mag je een interview geven in een aftermovie. Je kunt ook altijd proberen te laten zien dat jij ook wel goed kunt draaien, beeld gewoon uit hoe je twee platen aan elkaar draait en misschien mag je een keer meedoen..

5. Hier wordt het echt belangrijk: veel DJ´s beantwoorden elk feest alleen maar vragen terwijl zij het leuk vinden om zelf ook wat te leren over hun publiek. Schroom niet om wat over jezelf te vertellen, het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit wat. Iets met huisdieren doet het altijd goed, of wat voor drugs je hebt gebruikt bijvoorbeeld. DJ's zijn dol op drugs namelijk, je zult er vaak genoeg achter komen dat jullie dezelfde drugs hebben gebruikt. En zeg nou zelf, wat schept een betere band dan dezelfde drugs?

De volgende keer dat je nu dezelfde DJ tegenkomt kun je altijd terugvallen op dit praatje. Hé Headhunterz! jij weet zeker nog wel wie ik ben? Vorige keer zaten we samen aan de 2CB toen heb ik je ff laten zien hoe ik dans!! Je zal zien dat dit zeker resultaat gaat hebben. Bij mij althans wel.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 13:57 

Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 14:12 

1,5 week vakantie waarin MOH en Loudness plaatsvinden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 15:14 

Bierkoning

Wtf Timothy :P

OT: Tentamen van vanmiddag gehaald, wat betekent dat ik niet hoef te herkansen op de dinsdag na Defqon Weekend :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 15:49 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 16:57 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
TiMOTHYb schreef:
Oké nog een keer.

Tips om te praten met DJ's of andere belangrijke mensen op hardstyle feesten.

1. Zorg dat je niet helemaal nuchter bent, er zijn zat mensen nuchter en je moet echt zorgen dat je er tussenuit springt. Het liefst VDK maar goed lam zorgt ook altijd voor veel aanspraak.

2. Begin met "Hoi ik ben <gebruik hier je eigen naam>, ik ben <gebruik hier je eigen leeftijd> en ik herken jou van <gebruik hier datgene waar je de artiest van herkent>. Dat laatste kun je overigens ook gewoon vervangen door mijn vriend zei dat jij <naam artiest> bent.. Eerlijkheid duurt het langst.

3. Vraag NIET om een foto, DJ's zijn er om muziek te draaien dus vraag liever of ze een kick ofzoiets na kunnen doen. Je vraagt bij de slager toch ook niet om een halfje tijgerwit? Uitzondering op de regel is trouwens Adaro die er altijd uitziet alsof hij na z'n boeking nog ergens in een film moet spelen ofzo, tevens wil Thijs áltijd op de foto. Voor later denk ik.

4. Het is belangrijk dat jij jezelf onderscheid van de andere 35609 mensen die deze tips gebruiken. Het liefst geef je gelijk een presentatie weg, kan je bijvoorbeeld heel goed (of hard) dansen laat het zien!! Voor je het weet mag je een interview geven in een aftermovie. Je kunt ook altijd proberen te laten zien dat jij ook wel goed kunt draaien, beeld gewoon uit hoe je twee platen aan elkaar draait en misschien mag je een keer meedoen..

5. Hier wordt het echt belangrijk: veel DJ´s beantwoorden elk feest alleen maar vragen terwijl zij het leuk vinden om zelf ook wat te leren over hun publiek. Schroom niet om wat over jezelf te vertellen, het maakt eigenlijk niet zo heel veel uit wat. Iets met huisdieren doet het altijd goed, of wat voor drugs je hebt gebruikt bijvoorbeeld. DJ's zijn dol op drugs namelijk, je zult er vaak genoeg achter komen dat jullie dezelfde drugs hebben gebruikt. En zeg nou zelf, wat schept een betere band dan dezelfde drugs?

De volgende keer dat je nu dezelfde DJ tegenkomt kun je altijd terugvallen op dit praatje. Hé Headhunterz! jij weet zeker nog wel wie ik ben? Vorige keer zaten we samen aan de 2CB toen heb ik je ff laten zien hoe ik dans!! Je zal zien dat dit zeker resultaat gaat hebben. Bij mij althans wel.

:lol: :lol:

Episch.
Vorige  1 ... 613, 614, 615, 616, 617, 618, 619 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic