Met 2 en op Cambuur zelfs 3 wedstrijden meer gespeeld. Tja...wrote:http://www.vi.nl/Competities/Competitie.htm?viewid=53&dbid=4413&typeofpage=84136
![]()
![]()
Ben ik er nog trots op dat een club met een van de kleinste begrotingen bovenaan staat en zelfs al tien jaar play-offs weet te bereiken 
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
Idd tof voor jullie Joris
gun het Helmond wel om de titel te pakken. Graafschap gaat denk ik helaas niet binnen de top 5 eindigen, dus drie rondes play-offs
wordt lastig.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Titan - My Angel 
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
https://www.facebook.com/kim.kaiser.1048
Klein beetje naar onder scrollen.
Klein beetje naar onder scrollen.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
Al verwijderd
naaktpics gok ik?
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Neu, filmpje dat ze haar zelf zat te plezieren. :]
niet eens opgeslagenwrote:Neu, filmpje dat ze haar zelf zat te plezieren. :]
E
admin edit: weg. Tetten kunnen in het desbetreffende topic, maar dit soort filmpjes zijn niet voor hier bedoelt:wrote:niet eens opgeslagenwrote:Neu, filmpje dat ze haar zelf zat te plezieren. :]![]()
Vrouwelijk schoon is toegestaan in het "off-topic" gedeelte van het forum, dus: een paar blote borsten mag, expliciete seksueel getinte afbeeldingen en/of filmpjes niet.
dat ga ik echt niet downloaden hoor lulwrote:*weg* ?wrote:niet eens opgeslagenwrote:Neu, filmpje dat ze haar zelf zat te plezieren. :]![]()
E
Damn, dat filmpje werd vanmiddag in de groepswhatsapp doorgestuurdwrote:wrote:niet eens opgeslagenwrote:Neu, filmpje dat ze haar zelf zat te plezieren. :]![]()
B
Hardtraxx Addict
1401 posts member since 2012
last seen Jan 2021
Mooi man een filmpje van een of ander wijf 
Net te horen krijgen dat ik dit weekend met mijn vriendin naar duistland ga voor 3 dagen.
En haar moeder betaald het weekend.
En haar moeder betaald het weekend.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ik zie niets hoor. Is alweer weg. 
Altijd te laat voor dat soort dingen 
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ah de pagina doet het weer. 
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Achja, volgend seizoen is die competitie ook helemaal verpest door de KNVB...wrote:Idd tof voor jullie Jorisgun het Helmond wel om de titel te pakken. Graafschap gaat denk ik helaas niet binnen de top 5 eindigen, dus drie rondes play-offs
wordt lastig.
Geniet er nog maar ff van
Wat nog nietwrote:Achja, volgend seizoen is die competitie ook helemaal verpest door de KNVB...wrote:Idd tof voor jullie Jorisgun het Helmond wel om de titel te pakken. Graafschap gaat denk ik helaas niet binnen de top 5 eindigen, dus drie rondes play-offs
wordt lastig.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Heb ik wat gemist?wrote:Achja, volgend seizoen is die competitie ook helemaal verpest door de KNVB...wrote:Idd tof voor jullie Jorisgun het Helmond wel om de titel te pakken. Graafschap gaat denk ik helaas niet binnen de top 5 eindigen, dus drie rondes play-offs
wordt lastig.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=184643wrote:Heb ik wat gemist?wrote:Achja, volgend seizoen is die competitie ook helemaal verpest door de KNVB...wrote:Idd tof voor jullie Jorisgun het Helmond wel om de titel te pakken. Graafschap gaat denk ik helaas niet binnen de top 5 eindigen, dus drie rondes play-offs
wordt lastig.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
Ik juich de intrede van beloftenelftallen juist toewrote:Achja, volgend seizoen is die competitie ook helemaal verpest door de KNVB...wrote:Idd tof voor jullie Jorisgun het Helmond wel om de titel te pakken. Graafschap gaat denk ik helaas niet binnen de top 5 eindigen, dus drie rondes play-offs
wordt lastig.
N
Palacio weer 2x waardoor Inter wint bij Sampdoria
. Kon het alleen niet kijken door een kutverslag dat ik moet maken.
Promo b2b D-Passion b2b N-Vitral pres. TTM Freestyle @ Twisted's Darkside Podcast #076
Promo b2b D-Passion b2b N-Vitral pres. TTM Freestyle @ Twisted's Darkside Podcast #076