Bartoch - I'm The Danger album. Zo hoor ik hardcore graag 
NEDERHARDCORE EN ANDERS NIIIIIKSwrote:HARDSTYLE GODVERDOMME EN ANDERS NIKS
NEDERHARDCORE EN ANDERS NIIIIIKSwrote:HARDSTYLE GODVERDOMME EN ANDERS NIKS
dan doe ik ondertussen je moederwrote:Laten we beide doen!?
Best nicewrote:wrote:Pic?wrote:Nike Air Max 1 Besteld!
__
Fusion dat weer wat opschiet met releasen!
Haha t grappigste is dat jouw zin grammaticaal ook niet kloptwrote:Alleen al zijn taalgebruik laat mij hem niet serieus nemen.
En jou spelling is kut. Net zoals je interpunctie. Maar dan zullen we dat telefoon-verhaal wel weer krijgen.wrote:Haha t grappigste is dat jouw zin grammaticaal ook niet kloptwrote:Alleen al zijn taalgebruik laat mij hem niet serieus nemen.
wrote:En jouw spelling is kut. Net zoals je interpunctie. Maar dan zullen we dat telefoon-verhaal wel weer krijgen.wrote:Haha t grappigste is dat jouw zin grammaticaal ook niet kloptwrote:Alleen al zijn taalgebruik laat mij hem niet serieus nemen.
Fijn dat zo'n verhaal iemand zo erg kan interesseren, dat hij het na ruim 1 maand nog steeds weetwrote:wrote:En jouw spelling is kut. Net zoals je interpunctie. Maar dan zullen we dat telefoon-verhaal wel weer krijgen.wrote: Haha t grappigste is dat jouw zin grammaticaal ook niet klopt
Als we dan toch bezig zijn...wrote:Fijn dat zo'n verhaal iemand zo erg kan interesseren, dat hij het na ruim 1 maand nog steeds weet.
Trouwens mijn interpunctie en mijn spelling is inderdaad niet goed, maar dit komt doordat ik hier op een site zit om te chillen en niet om de minste fouten te maken. Een zin grammaticaal verkeerd schrijven scheelt toch veel met een spellingsfout (ik zie dit namelijk wel maar het boeit me niet) Een grammaticale fout maakt het voor de lezer irritant om te lezen.
Wat een anthem