Genieten om hem heel de tijd tegen te spreken Hij heeft mij dom genoemd omdat ik hem heb vastgeluld over het artikel op de webblog van "de hand van god"
Haha t grappigste is dat jouw zin grammaticaal ook niet klopt
En jouw spelling is kut. Net zoals je interpunctie. Maar dan zullen we dat telefoon-verhaal wel weer krijgen.
Fijn dat zo'n verhaal iemand zo erg kan interesseren, dat hij het na ruim 1 maand nog steeds weet
Trouwens mijn interpunctie en mijn spelling is idd niet goed. Maar dit komt omdat ik hier op een site zit om te chillen niet om de minste fouten te maken. En een zin grammaticaal verkeerd schrijven scheelt toch veel met een spellingsfout (ik zie dit namelijk wel maar boeit me niet ) En grammaticaal een fout maken maakt het voor de lezer irritanter om te lezen
Fijn dat zo'n verhaal iemand zo erg kan interesseren, dat hij het na ruim 1 maand nog steeds weet.
Trouwens mijn interpunctie en mijn spelling is inderdaad niet goed, maar dit komt doordat ik hier op een site zit om te chillen en niet om de minste fouten te maken. Een zin grammaticaal verkeerd schrijven scheelt toch veel met een spellingsfout (ik zie dit namelijk wel maar het boeit me niet ) Een grammaticale fout maakt het voor de lezer irritant om te lezen.
Ik stel voor weer over te gaan naar genietmomentjes 3 punten trug hier (sta op dit moment 7 onvoldoendes gemiddeld, dus ben niet de slimste) een 6,7 een 6,4 en een 7,7
Afgelopen week veel complimenten mogen ontvangen op mijn werk. Van zowel gasten als opdrachtgevers, leidinggevende en andere collega's. Altijd fijn om waardering te krijgen voor je werk.