Destination schreef:
Gefeliciteerd!

teupie schreef:
cgrtz, waarom moest je daar weg?
Thanks

Ik heb daar nooit een rede voor gekregen. De oude personeelsmanager was echt een hopeloos geval. En heeft me geen contractverlenging gegeven zonder geldige reden. Ze zei dat ik niet genoeg beschikbaar was terwijl ik een maand van te voren op Full-Time was gezet, daarna zei ze dat ik niet goed met de gasten omging terwijl ik helemaal niet met de gasten in aanraking kom omdat ik bij die afdeling niet werk, daarna was het dat ik de procedures niet serieus nam, maar zij verzon haar eigen procedures. Dusdanig, onverwacht zonder goeie reden weggestuurd.
AniThing schreef:
Broken Balance schreef:
Weer aangenomen bij mijn oude werk.
Mede door alle oud collega´s die me hadden aangeraden bij het nieuwe management

werd k maar weer aangenomen bij oude werk....
kon het met iedereen op de werkvloer goed vinden behalve met sectorhoofd en mocht van hem dus niet blijven

hoop nog steeds dat ie een keer struikelt bij een spoorovergang als er een trein aankomt
Dat had ik net zo. Kon het dus totaal niet vinden met de manager, door de voornaamste redenen boven. Ik heb het geluk dat die vrouw is ontslagen (Door haar eigen ouders notabene omdat ze heel slecht door de managerskeuring heen kwam van het controlebedrijf) En nu een andere vrouw daar werkt. Die gelijk een stuk aardiger is.
Ik heb er zin in