Die set van Patrickjeb. Allerlei nummers op 210 bpm

Niet zo maar wat nummers, Nederlandstalige nummers in afwisseling met hitjes uit de HS 
D
Dit dus, dat was geniaal. Zelfs genoeg reden om eens wat op het forum te postenwrote:Die set van Patrickjeb. Allerlei nummers op 210 bpm![]()
![]()
![]()
Dat ik mijn muziek collectie weer terug op de laptop. 
J
2 daagjes vrij 
Nog meer spammengwrote:2 daagjes vrij
Sorry
J
Geeft niet, je hebt wel gelijk, tot de winter af is.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Jaloezie heerst..wrote:2 daagjes vrij
J
Nou en, gewoon doorbetaald krijgenwrote:hele week vrijwrote:2 daagjes vrij
Kaarten St8ment binnen, en over een weekje maar eens die van Loudness kopen 
J
Die moet ik ook nog kopen van Loudness, maar als er niemand mee wil, saaie vriendjeswrote:Kaarten St8ment binnen, en over een weekje maar eens die van Loudness kopen
E
Je hebt ons en ons?wrote:Die moet ik ook nog kopen van Loudness, maar als er niemand mee wil, saaie vriendjeswrote:Kaarten St8ment binnen, en over een weekje maar eens die van Loudness kopen
J
Misschien sla ik Loudness wel over, week ervoor Daydream, binnenkort kaartjes voor halen 
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Dat is als een Ferrari inruilen voor een Lada
J
Die kutclub van je ook, scheit 2-2
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wat een spannende wedstrijd zeg
2-2 kan ik mee leven, al hadden wij de 3 punten denk ik nipt verdiend.
N
wrote:Die kutclub van je ook, scheit 2-2
N
Inter is niet kut.
Hahah juist. Vond beide clubs aan elkaar gewaagd, maar hs had toch echt de grotere kansen. Van de lijn gehaald, vrije trap net naast. Maar met 2-2 kan ik heel goed levenwrote:Wat een spannende wedstrijd zeg2-2 kan ik mee leven, al hadden wij de 3 punten denk ik nipt verdiend.
J
Ga weg pannekoek, Helmond nipt jawrote:Wat een spannende wedstrijd zeg2-2 kan ik mee leven, al hadden wij de 3 punten denk ik nipt verdiend.
N
wrote:Wat zeg je nu toch mijn jongenwrote:Inter is kut.![]()
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
huh haha