WI-HIE-HIE-HIE-KENTTTT 
J
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Dwaas. Ik moet nog 2 dagen. 
sports illustrated swimsuit edition 
J
Ja maar jij zit nog in groep 8, lutserwrote:Gewoon heel de week vakantie?
E
wrote:sports illustrated swimsuit edition
Ik woon in Belgie oelewapperwrote:Ja maar jij zit nog in groep 8, lutserwrote:Gewoon heel de week vakantie?
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Kan je daar niet in groep 8 zitten?
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Vreemd land.
J
Gaat het in belgie maar tot groep 5/6 en dan rechtstreeks naar de middelbare? dat maakt alles duidelijk waarom belgen dom zijn 
3 jaar kleuterschool, 6 jaar lagere school, 6-7 jaar middelbaar, 3-... hogeschool/universiteit
J
Dafuq, hebben jullie wel een CITO-toets?
wij kiezen in het middelbaar ook al specifieke richtingen, wat in NL volgens mij ook anders is. En die CITO-toets zal hier wel anders heten 
In NL ook, maarja kan alsnog anders zijn dan België.wrote:wij kiezen in het middelbaar ook al specifieke richtingen, wat in NL volgens mij ook anders is. En die CITO-toets zal hier wel anders heten
Ik heb morgen nog ff school en dan vakantie.
Morgen ook naar Ajax - steau en daarna waarschijnlijk nog ff Amsterdam in.
wat is een schoen in het belgs?wrote:wij kiezen in het middelbaar ook al specifieke richtingen, wat in NL volgens mij ook anders is. En die CITO-toets zal hier wel anders heten
J
In Helmond is het iig ''skoen'' , benieuwd wat het in Belgie is danwrote:wat is een schoen in het belgs?wrote:wij kiezen in het middelbaar ook al specifieke richtingen, wat in NL volgens mij ook anders is. En die CITO-toets zal hier wel anders heten
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Skoen 
J
Skoen oit as ge binne kumt, boer'n lul
lopen die boeren niet op klompen?wrote:Skoen oit as ge binne kumt, boer'n lul
J
Friesland wel, toch?wrote:lopen die boeren niet op klompen?wrote:Skoen oit as ge binne kumt, boer'n lul
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ja Friesland BOERENNNNNN HEEEU BIERR
J
En vies BIEEEEEER, Heineken