Door een trein storing kan ik niet naar school,
daggie vrij
daggie vrij
Je bent gewoon keihard uitgeluld, geef het maar toe jongewrote:Dat is geen klassiek.wrote:Zegt degene die vervolgens Lange Frans ft. Baas B op Facebook deelt.wrote:
Wat ben jij voor aap?
Dit is een hardstyle forum, en geen ik-zoek-klassiek-op-locatie-omdat-ik-wout1997-ben-forum
Totaal niet juist, je maakt jezelf belachelijk.wrote:
Je bent gewoon keihard uitgeluld, geef het maar toe jonge
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAwrote:Weet je ook dat die kerel hier serieus op dit forum zat? Irritant kind dat het was
Zeg nu ni da het een trollaccount was anders voel ik me nu kutwrote:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAwrote:Weet je ook dat die kerel hier serieus op dit forum zat? Irritant kind dat het was
wrote:Je bent gewoon keihard uitgeluld, geef het maar toe jongewrote: Dat is geen klassiek.

nou daar ben ik het niet mee eenswrote:Totaal niet juist, je maakt jezelf belachelijk.wrote:
Echt?!? Wat een klojo!!wrote:Weet je ook dat die kerel hier serieus op dit forum zat? Irritant kind dat het was
Ik welwrote:nou daar ben ik het niet mee eenswrote:Totaal niet juist, je maakt jezelf belachelijk.wrote:
Tot we een ons wegen.wrote:en ik niet
hoe lang zullen we doorgaan?
Dan voel je je echt badass inderdaad, alsof je eigen themesong instartwrote:Ik wordt altijd ontzettend blij als ik in de bus zit, een random nummer aanzet, aankom waar ik moet zijn, de bus uitstap en dat dan tegelijkertijd de climax van een nummer m'n oren inknalt. Heb dat niet vaak, maar vind het altijd erg vet xD
Vind dat wel een genietmomentje
en als t zomer is kom je met:wrote:Activator - Winter (Dub Mix)![]()
![]()