Karting & Lasergamen Hoogeveenwrote:Waar is dat dan?wrote:Na 8 jaar weer lasergamen met 18 man.
3 Games,
Free-For-All, ruim gewonnen met 1000 punten boven de nummer 2
Team Deathmatch, eerste met 800 punten boven de tweede en team gewonnen
Team Deathmatch, tiende door een defect geweer en maar team wel gewonnen
Het mooiste was de muziek tijdens de game, allemaal early hardstyle.
Pump It Loud, The Prophecy, Unabomber, Follow The Leader, Techno Gym, Hardstyle Guru, Listen To Me Mama Remix. Geeft je wel effe een lekkere boost.
Mooiste was Re-Style - Take Ya Down ergens in de tweede ronde![]()
Zeker vaker daar heen.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Episch.wrote:Zit je weer te klagen afgekeurde hardcore poolwrote:Ik zou er spontaan depressief van wordenwrote:Wakker worden met het gevoel, het is vandaag Hard Bass dag
Ik ben geen Poolwrote:Zit je weer te klagen afgekeurde hardcore poolwrote:Ik zou er spontaan depressief van wordenwrote:Wakker worden met het gevoel, het is vandaag Hard Bass dag
J
Je hebt in ieder geval de lengte van een POOLstok, muahhhhhh
Hoe weet jij dat, je hebt me nog nooit gezienwrote:Je hebt in ieder geval de lengte van een POOLstok, muahhhhhh
J
Shout jonge, toen je zei dat je 198cm waswrote:Hoe weet jij dat, je hebt me nog nooit gezienwrote:Je hebt in ieder geval de lengte van een POOLstok, muahhhhhh
What if you live in a world where everything you know is wrong...wrote:Shout jonge, toen je zei dat je 198cm waswrote:Hoe weet jij dat, je hebt me nog nooit gezienwrote:Je hebt in ieder geval de lengte van een POOLstok, muahhhhhh
J
Ja, skutttt
Hardcore setjes van 2000 - 2005, de tijd dat alles wat uitkwam gewoon goed klonk.
Same met hardstyle in 2008 - 2009 etc.wrote:Hardcore setjes van 2000 - 2005, de tijd dat alles wat uitkwam gewoon goed klonk.
wrote:Same met hardstyle in 2005 - 2008 etc.wrote:Hardcore setjes van 2000 - 2005, de tijd dat alles wat uitkwam gewoon goed klonk.
wrote:wrote:Same met hardstyle in 2005 - 2009 etc.wrote:Hardcore setjes van 2000 - 2005, de tijd dat alles wat uitkwam gewoon goed klonk.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
wrote:wrote:Same met hardstyle in < 2009 etc.wrote:Hardcore setjes van 2000 - 2005, de tijd dat alles wat uitkwam gewoon goed klonk.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Deze gaat het goed doen met carnaval ben ik bang voor.
J
Nehhhhhhh
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
J
Dat duswrote:B-Freqz liveset![]()
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Muse - Uprising (Gunz For Hire Remix) 
Extra daggie vrij, sta toch nog ziek gemeld! 
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
B-Freqz, Team Green, Hardbass, alles. 
J
En de loempias + saus !!!!!