Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Die Nazzaruzur92 ofzoiets. Zelden zo'n bijdehand mannetje op die leeftijd meegemaakt, die krijgt het voor elkaar om hele boekwerken zonder een zinnig woord neer te gooien en een uur later iets heel anders te beweren. Je zal moeten werken/studeren met zo iemand hahhahah
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Tosti met curry :D
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
De nieuwe top gear.

Prachtig jeremy met die P45 :lol:
J
De frietpan die aanstaat, omdat ik een lekker broodje mexicano ga maken :drool:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
4 weken geen les op school ^^
E
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Men eerste echte festival :$
J
Kippenvel bij dat filmpje :worship:
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 20 hours ago
Die tracks mogen ze nu ook nog wel eens draaien :love:

Ben ook nog steeds verliefd op die set van Noisecontrollers ft. MC Renegade @ X-Qlusive NC (L)
Last edited by Zenda on , edited 1 time in total.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Die Arjen is echt de grootste kloot achter de tafels ooit.
E
Jurheinen wrote:Die Arjen is echt de grootste kloot achter de tafels ooit.
Die kleine?
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Haha opzich. :P
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 27 days ago
View on YouTube

:worship: :worship: :worship:
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
:worship: :worship:
View on YouTube
J
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Entourage wrote:
Die kleine?
Ja
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Een meid op FB, 1 minuut voor 7 :lol:
Iedereen gaat er al vanuit dat ze aftreedt, hebben jullie haar al gesproken?
E
Jurheinen wrote:
Entourage wrote:
Die kleine?
Ja
Je bedoeld dat hij raar doet? :P
J
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Ja
E
Nu je het zegt, 0:37 :lol:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Arjen is toch ooit voor autist uitgemaakt op Hardtraxx, waarna Bas Oskam hier persoonlijk reageerde ?
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
urbandesigner wrote:Arjen is toch ooit voor autist uitgemaakt op Hardtraxx, waarna Bas Oskam hier persoonlijk reageerde ?
Ja klopt, mooi was dat. Hij doet het ook goed bij de vrouwen ;-).

Noisecontrollers - Stella Nova (DIGI010) (page 3)

Oskam's reactie trouwens op pagina 5 haha.
E
Gangsterdwerg wrote:Digital Age heeft nu 10 releases staan. Tijd voor een kleine balans. Als je kijkt naar wat ze tot nu toe hebben gebracht dan vraag ik me echt af wat Wildstylez in godsnaam met die NC wil.

Collabs: Stardust en A Different Story, beiden erg goed ontvangen, beide ook redelijk vernieuwend.

Solotracks van Wildstylez:
Back 2 Basics: Enorm goed ontvangen zowel bij liefhebbers als dagjesvolk
Huh: Topplaat
Into The Light: Ook redelijk goed ontvangen, wel iets minder dan Stardust. Overigens gebruikt dit nummer zo'n beetje dezelfde sounds als Stardust dus ik vraag me af wat de input van de NC geweest is bij Stardust.

Solotracks van NC:
Gimme Love: Vernieuwend in de zin dat het nóg softer is dan de slapste mainstream die we al hadden. Wel catchy.
Give It Up: Zelfde idee als Gimme Love maar dan zonder kaasmelodie, ook hier weer erg slappe kicks.
Beautiful & Rich: Zet deze voor het gemak maar ff bij de NC neer. Dit is niet eens hardstyle.
Big Bang: Standaard plaatje. Intro kick kraakt echt als de ziekte en heeft nog minder kracht dan de kick van Dead Of The Night die ook heel graag hard wil zijn maar dat niet is. Melodie is wel aardig maar zeker niet speciaal. Outro weer zo leeg als iets. Waardeloze kicks.
Stella Nova: Leuke intro maar de rest van de track trekt echt op niks. Climax is het zelfde idee als A Different Story maar je hoort gewoon dat Joram node gemist wordt om er iets van te maken. A Different Story is vele malen beter.

Komen daar nog een aantal free-releases van de NC bij: Escape, Ready 2 Go beiden niks bijzonders. Dan heb ik de dramatische Defqon anthem die gewoon letterlijk uit de soundbank van Gimme Love komt maar alleen een andere melodie heeft nog niet eens meegerekend.

Hieruit kan ik toch wel concluderen dat de NC redelijk meeliften op Joram's succes. Aangezien alles wat Wildstylez maakt beter is dan wat de NC maken.

Als we naar de kwaliteiten als DJ gaan kijken wordt dit contrast alleen maar groter. NC kunnen gewoon niet mixen en hebben de grootste moeite om een intro van 25 seconden strak over te mixen. (Alle nummers hebben tegenwoordig overigens hetzelfde BPM dus zo moeilijk kan het niet zijn.) Vooral die Arjen die eruitziet alsof hij een chromosoom mist bakt er echt niks van. Ze hebben ook totaal geen uitstraling, vooral Arjen staat altijd als een autist naar zijn mixer te kijken zonder het publiek mee proberen te nemen in de set. Ik vergeet nooit meer op Thrillogy bij de afsluiting dat hij het niet voor elkaar kreeg om een hardcore nummer fatsoenlijk in te mixen en dat Nosferatu het maar voor hem deed.

Joram heeft echt een eigen mixing stijl met veel bass-switches en hij durft ook veel meer te doen achter de decks. Hij staat er zelfverzekerd bij en is echt een personality geworden de afgelopen tijd.

Moraal van het verhaal: Wildstylez ontwikkelt zich tot ster terwijl de Noise-Net-Niet-Onder-Controllers er steeds minder van bakken.
Godverdomme deze hele post :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Vooral de laatste zin :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Scheelt dat nc ook gewoon geniale tracks op E=NC2 hebben gemaakt. Over het mixen heeft ie gelijk.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
De NC-tracks die hij beschrijft vind ik ook gewoon vet :P, Big Bang uitgezonderd.

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 15 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 20 hours ago