Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 567, 568, 569, 570, 571, 572, 573 ... 1262  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 jan 2013 20:16 

Donateur

Die Nazzaruzur92 ofzoiets. Zelden zo'n bijdehand mannetje op die leeftijd meegemaakt, die krijgt het voor elkaar om hele boekwerken zonder een zinnig woord neer te gooien en een uur later iets heel anders te beweren. Je zal moeten werken/studeren met zo iemand hahhahah
Bericht Geplaatst op 27 jan 2013 22:24 

Hardtraxx Veteran

Tosti met curry :D
Bericht Geplaatst op 27 jan 2013 23:23 

Kraak... Piep...

De nieuwe top gear.

Prachtig jeremy met die P45 :lol:
Bericht Geplaatst op 27 jan 2013 23:25 

De frietpan die aanstaat, omdat ik een lekker broodje mexicano ga maken :drool:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 00:25 

Hardtraxx Veteran

4 weken geen les op school ^^
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 03:27 

Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 11:24 

Hardtraxx Veteran

Men eerste echte festival :$
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 11:29 

Kippenvel bij dat filmpje :worship:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 11:30 

Hardtraxx Crew

Die tracks mogen ze nu ook nog wel eens draaien :love:

Ben ook nog steeds verliefd op die set van Noisecontrollers ft. MC Renegade @ X-Qlusive NC (L)
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 12:01 

Hardtraxx Veteran

Die Arjen is echt de grootste kloot achter de tafels ooit.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 13:29 

Jurheinen schreef:

Die kleine?
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 13:48 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:

Haha opzich. :P
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 14:14 

Hardtraxx Veteran

:worship: :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 15:30 

Hardtraxx Addict

:worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 18:24 

Hardtraxx Veteran

Entourage schreef:
Jurheinen schreef:

Die kleine?

Ja
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 20:31 

Hardtraxx Veteran

Een meid op FB, 1 minuut voor 7 :lol:

Citaat:
Iedereen gaat er al vanuit dat ze aftreedt, hebben jullie haar al gesproken?
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 20:56 

Jurheinen schreef:
Entourage schreef:
Jurheinen schreef:

Die kleine?

Ja

Je bedoeld dat hij raar doet? :P
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 20:59 

Hardtraxx Veteran

Ja
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 21:00 

Nu je het zegt, 0:37 :lol:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 21:03 

Hardtraxx Veteran

Arjen is toch ooit voor autist uitgemaakt op Hardtraxx, waarna Bas Oskam hier persoonlijk reageerde ?
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 21:19 

Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
Arjen is toch ooit voor autist uitgemaakt op Hardtraxx, waarna Bas Oskam hier persoonlijk reageerde ?

Ja klopt, mooi was dat. Hij doet het ook goed bij de vrouwen ;-).

http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/noisecontrollers-stella-nova-digi010-t16710-50.html?hilit=autist#p576226

Oskam's reactie trouwens op pagina 5 haha.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 21:31 

Gangsterdwerg schreef:
Digital Age heeft nu 10 releases staan. Tijd voor een kleine balans. Als je kijkt naar wat ze tot nu toe hebben gebracht dan vraag ik me echt af wat Wildstylez in godsnaam met die NC wil.

Collabs: Stardust en A Different Story, beiden erg goed ontvangen, beide ook redelijk vernieuwend.

Solotracks van Wildstylez:
Back 2 Basics: Enorm goed ontvangen zowel bij liefhebbers als dagjesvolk
Huh: Topplaat
Into The Light: Ook redelijk goed ontvangen, wel iets minder dan Stardust. Overigens gebruikt dit nummer zo'n beetje dezelfde sounds als Stardust dus ik vraag me af wat de input van de NC geweest is bij Stardust.

Solotracks van NC:
Gimme Love: Vernieuwend in de zin dat het nóg softer is dan de slapste mainstream die we al hadden. Wel catchy.
Give It Up: Zelfde idee als Gimme Love maar dan zonder kaasmelodie, ook hier weer erg slappe kicks.
Beautiful & Rich: Zet deze voor het gemak maar ff bij de NC neer. Dit is niet eens hardstyle.
Big Bang: Standaard plaatje. Intro kick kraakt echt als de ziekte en heeft nog minder kracht dan de kick van Dead Of The Night die ook heel graag hard wil zijn maar dat niet is. Melodie is wel aardig maar zeker niet speciaal. Outro weer zo leeg als iets. Waardeloze kicks.
Stella Nova: Leuke intro maar de rest van de track trekt echt op niks. Climax is het zelfde idee als A Different Story maar je hoort gewoon dat Joram node gemist wordt om er iets van te maken. A Different Story is vele malen beter.

Komen daar nog een aantal free-releases van de NC bij: Escape, Ready 2 Go beiden niks bijzonders. Dan heb ik de dramatische Defqon anthem die gewoon letterlijk uit de soundbank van Gimme Love komt maar alleen een andere melodie heeft nog niet eens meegerekend.

Hieruit kan ik toch wel concluderen dat de NC redelijk meeliften op Joram's succes. Aangezien alles wat Wildstylez maakt beter is dan wat de NC maken.

Als we naar de kwaliteiten als DJ gaan kijken wordt dit contrast alleen maar groter. NC kunnen gewoon niet mixen en hebben de grootste moeite om een intro van 25 seconden strak over te mixen. (Alle nummers hebben tegenwoordig overigens hetzelfde BPM dus zo moeilijk kan het niet zijn.) Vooral die Arjen die eruitziet alsof hij een chromosoom mist bakt er echt niks van. Ze hebben ook totaal geen uitstraling, vooral Arjen staat altijd als een autist naar zijn mixer te kijken zonder het publiek mee proberen te nemen in de set. Ik vergeet nooit meer op Thrillogy bij de afsluiting dat hij het niet voor elkaar kreeg om een hardcore nummer fatsoenlijk in te mixen en dat Nosferatu het maar voor hem deed.

Joram heeft echt een eigen mixing stijl met veel bass-switches en hij durft ook veel meer te doen achter de decks. Hij staat er zelfverzekerd bij en is echt een personality geworden de afgelopen tijd.

Moraal van het verhaal: Wildstylez ontwikkelt zich tot ster terwijl de Noise-Net-Niet-Onder-Controllers er steeds minder van bakken.

Godverdomme deze hele post :lol:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 21:34 

Hardtraxx Veteran

Vooral de laatste zin :lol:
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 23:28 

Bierkoning

Scheelt dat nc ook gewoon geniale tracks op E=NC2 hebben gemaakt. Over het mixen heeft ie gelijk.
Bericht Geplaatst op 28 jan 2013 23:56 

Hardtraxx Veteran

De NC-tracks die hij beschrijft vind ik ook gewoon vet :P, Big Bang uitgezonderd.
Vorige  1 ... 567, 568, 569, 570, 571, 572, 573 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic