Hee man, ook zo blij met de terugkeer van TBY?wrote:Nee, het is hem echt hoor. Kijk maar op zijn profiel.Bedoel er niks mee
Voor zover ik heb begrepen zijn Dani en Rik perma'd, C2 not sure, PeterJ mis je niks aan en Robbin 4 weken. Maar kan ernaast zitten
Sinds Thera Kat meets Gerardo Roschini - Alright (Kat & Zatox Remix) draaide op Bass Academy ben ik verslaafd aan dat nummer 
Kaboem, Almighty en C2 zijn verwijderd. Die komen dus niet weer.
Robbin heeft 2 weekies.
Robbin heeft 2 weekies.
Heldwrote:Heerlijke pot weer van Barney
Halve finale is nu toch Barney - Taylor toch?wrote:Heerlijke pot weer van Barney
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 16 days ago
wrote:Halve finale is nu toch Barney - Taylor toch?wrote:Heerlijke pot weer van Barney
Nice! Hopen dat Van Gerwen ook door gaat vandaag. Maar gaat lastig worden tegen Lewis.wrote:wrote:Halve finale is nu toch Barney - Taylor toch?wrote:Heerlijke pot weer van Barney
J
Hmmm raar, gezien hun posts er nog gewoon staanwrote:Kaboem, Almighty en C2 zijn verwijderd. Die komen dus niet weer.
Robbin heeft 2 weekies.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
View on YouTube
Met een goede mixdown/mastering zijn dit prima plaatjes. Al helemaal als Ruffneck de mastering doet
Met een goede mixdown/mastering zijn dit prima plaatjes. Al helemaal als Ruffneck de mastering doet
De technologie van tegenwoordig
Film downloaden op je pc,en dan op je smart tv via een app elke film kunnen openen die op je pc staat
geen gezeik met dvd's en hmdi kabels en laptops meer 
Film downloaden op je pc,en dan op je smart tv via een app elke film kunnen openen die op je pc staat
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Met welke app doe je dat ?wrote:De technologie van tegenwoordig![]()
Film downloaden op je pc,en dan op je smart tv via een app elke film kunnen openen die op je pc staatgeen gezeik met dvd's en hmdi kabels en laptops meer
Reis van 4 dagen naar Lissabon geboekt 
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Frequencerz' kicks. 
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
M'n pc leeft! 
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 16 days ago
View on YouTubewrote:kicks.
G
Last edited by Guest on , edited 1 time in total.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Op Samsung telefoon heet het Allshare, zal op PC wel hetzelfde zijn denk ik.wrote:Met welke app doe je dat ?wrote:De technologie van tegenwoordig![]()
Film downloaden op je pc,en dan op je smart tv via een app elke film kunnen openen die op je pc staatgeen gezeik met dvd's en hmdi kabels en laptops meer
Hellfish remix is ook erg lekker
Je zegt net zelf dat je nooit een wall of death hebt meegemaakt, maar jij mag wel een oordeel hebben dan?wrote:haha.wrote:Ik vind dat zo pauper. Altijd ook bij die dubstep feesten dat er zo'n tokkievolk op me afrent. Dan wil ik altijd meteen uithalen.Vind het juist wel baas als zoveel mensen tegelijk helemaal sick gaan in zo'n moshpit.
iig beter dan dat volk dat stilstaat op een feest.blijf dan lekker thuis. :')
Jij bent waarschijnlijk alleen op een schoolfeest geweest, met je 15 jaar.wrote: Zozo gevaarlijke boy. Nee, maar ik vind het zelf ook echt achterlijk om als een mogool te beukenManmanman...
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Hoi Steven.