DMT op de A-kant van die release is nog 10 keer vetter
K
Nee mattie DMT is gruwelijk
Altijd kippenvel "what the fuck is that" en dan die zieke kick
Beste van Synapse samen met Denial of Evil.
Wil je godverdomme vechten kneus?!wrote:Nee mattie DMT is gruwelijkAltijd kippenvel "what the fuck is that" en dan die zieke kick
![]()
K
denial of evil is best kut. te slecht afgewerkt.
tuurlijk vind ik raebei vet :p
Oke, nice.wrote:denial of evil is best kut. te slecht afgewerkt.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Global Awakening 
Die snare is zo nicewrote:Global Awakening
Denial of evil vind ik ook geniaal
Global Awakening is kut.
Beste platen van Synapse zijn Denial of Evil, The Raebai en Primal & Pure. Punt.
Beste platen van Synapse zijn Denial of Evil, The Raebai en Primal & Pure. Punt.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Vakantie 
K
Denial of evil is te chaotisch qua soundswrote:Global Awakening is kut.
Denial Of Evil is veel te chaotisch inderdaad en Primal En Pure is geen kut annwrote:Global Awakening is kut.
Mja je merkt wel dat hij niet helemaal goed afgewerkt is bij het moment dat de trommels er doorheen komen, maar verder is die gewoon geniaalwrote:Denial of evil is te chaotisch qua soundswrote:Global Awakening is kut.
Beste platen van Synapse zijn Denial of Evil, The Raebai en Primal & Pure. Punt.. dmt & the raebai
Hoe kun je nou horen dat ie niet goed afgewerkt is? Horen alleen producers toch!?!!1wrote: Mja je merkt wel dat hij niet helemaal goed afgewerkt is bij het moment dat de trommels er doorheen komen,
Spoiler
Hoi Nando
wrote:Hoe kun je nou horen dat ie niet goed afgewerkt is? Horen alleen producers toch!?!!1wrote: Mja je merkt wel dat hij niet helemaal goed afgewerkt is bij het moment dat de trommels er doorheen komen,
Hoi Nando
Denial of Evil is misschien niet helemaal fijn afgewerkt, maar blijft toch echt een bazenplaat
Synapse is verder gewoon een baasje, klaar 
Hahahahawrote:wrote:Hoe kun je nou horen dat ie niet goed afgewerkt is? Horen alleen producers toch!?!!1wrote: Mja je merkt wel dat hij niet helemaal goed afgewerkt is bij het moment dat de trommels er doorheen komen,
Hoi Nando
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Vakantie!
Vandaag al half 12 uit.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Hahaha mooiwrote:wrote:Hoe kun je nou horen dat ie niet goed afgewerkt is? Horen alleen producers toch!?!!1wrote: Mja je merkt wel dat hij niet helemaal goed afgewerkt is bij het moment dat de trommels er doorheen komen,
Hoi Nando