C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Jort is gewoon een baas. 
A
Ik heb echt knaker veel zin in vanavond, Avio 
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Dit nog een keer :') Nu zeurt iedereen over zn reactie op de crowd van mysteryland hahawrote:wrote:De reacties op de fb van wildstylez.![]()
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
wrote:Dit nog een keer :') Nu zeurt iedereen over zn reactie op de crowd van mysteryland haha
K
Bedoel je niet Farao?wrote:Falcao net![]()
![]()
![]()
E
Bier met kortingwrote:Aangenomen bij Jumbo
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Sectorwerkstuk is klaar. Dacht dat ik het niet af zou krijgen omdat ik perse een bout onderwerp moest doen.
Toch gelukt
Toch gelukt
E
wat heb je als onderwerp?wrote:Sectorwerkstuk is klaar. Dacht dat ik het niet af zou krijgen omdat ik perse een bout onderwerp moest doen.
Toch gelukt
hoe Headhunterz een house-rmeix-nicht werd?
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Hoe biscuit naar Zweden verhuisdwrote:wat heb je als onderwerp?wrote:Sectorwerkstuk is klaar. Dacht dat ik het niet af zou krijgen omdat ik perse een bout onderwerp moest doen.
Toch gelukt
hoe Headhunterz een house-rmeix-nicht werd?
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Ja ik weet het verhuist typefoutjewrote:
Wordt het nagekeken door een nederlands docent?
Bij mijn sollicitatiegesprek begon hij al over of ik wist wat de 7-zekerheden waren. Misschien zeg ik toch nog maar snel nee als ik daar ook een cursus over krijg.wrote:Bereid je voor op dome promotievideo's, praatjes over Jumbo DNA en een belachelijke ''7-zekerheden'' cursuswrote:Aangenomen bij Jumbo
Die cursus stelt niks voor joh. Ik kreeg de gehele dag betaald (inclusief busreis en lunchtijden) en je slaagt met 2 vingers in de neus voor die test. Niet verkeerd om zo'n 100 euro te vangen voor een dagje niks doen.
Kan trouwens wel zijn dat je dat gewoon intern in het bedrijf hebt, ik had zelf die cursus bij het DC in Brabant.
Kan trouwens wel zijn dat je dat gewoon intern in het bedrijf hebt, ik had zelf die cursus bij het DC in Brabant.
A
wrote:in Brabant.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Dat is een zekerheid, hahahahahahha
100 euro?wrote:Die cursus stelt niks voor joh. Ik kreeg de gehele dag betaald (inclusief busreis en lunchtijden) en je slaagt met 2 vingers in de neus voor die test. Niet verkeerd om zo'n 100 euro te vangen voor een dagje niks doen.
Werk nu bijna een jaar bij de Jumbo en heb nooit een cursus of iets dergelijks gehad