Wat een kippenvel blijft die je toch geven
J
C
Wachtmuziekje van ID&T...

Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
ge-wel-dig moment op loudness. iedereen sprong elkaar om de armen en echt iedereen lekker meelallen.
C
Het keihard opfokken en op de kast krijgen van een van mijn groepsgenoten..
altijd bazig doen, iedereen zitten te corrigeren... nou, koekje van eigen deeg komt keihard aan
altijd bazig doen, iedereen zitten te corrigeren... nou, koekje van eigen deeg komt keihard aan
J
Liever op de kast, dan uit de kast. Toch?wrote:Het keihard opfokken en op de kast krijgen van een van mijn groepsgenoten..
C
Dat zoiezo... die ene die is nu helemaal doorgeflipt... ik zie de facebookberichtjes echt langs vliegen van hem waarin hij z'n onvrede uit...
Hehe, heerlijk dit... beetje alles afkraken maar feedback geven als het vraagt ho maar... xD
Hehe, heerlijk dit... beetje alles afkraken maar feedback geven als het vraagt ho maar... xD
J
Vat um!
Je eigen rol op HT zeg maar?wrote:Het keihard opfokken en op de kast krijgen van een van mijn groepsgenoten.. altijd bazig doen, iedereen zitten te corrigeren...
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Ik wilde het niet zeggen 
Ik ga je reporten.wrote:Dat zoiezo... die ene die is nu helemaal doorgeflipt... ik zie de facebookberichtjes echt langs vliegen van hem waarin hij z'n onvrede uit...
A
Leuk is dat hewrote:Het keihard opfokken en op de kast krijgen van een van mijn groepsgenoten..
Zal wel geen correctie aan de Nederlandse taal geweest zijn.wrote:Het keihard opfokken en op de kast krijgen van een van mijn groepsgenoten..
C
Meer dan leuk, puur genieten!wrote:Leuk is dat hewrote:Het keihard opfokken en op de kast krijgen van een van mijn groepsgenoten..
E
bel jij serieus naar id&t puur alleen voor t wachtmuziekje?wrote:Wachtmuziekje van ID&T...
Wat ben jij een ongelovelijke stomme mongool.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Iets met een pot en een ketel.wrote:bel jij serieus naar id&t puur alleen voor t wachtmuziekje?wrote:Wachtmuziekje van ID&T...
![]()
de tweede climax van heel veel tracks van The Machine 
C
wrote:Wat ben jij een ongelovelijke stomme mongool.

*zucht* gaan we weer..
NO YOU!
E
doe is aardig tegen elkaar
E
kun je de waarheid niet hebben?
Mocht je hier iets ruiken, zijn het geen bloemetjes.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
wrote:bel jij serieus naar id&t puur alleen voor t wachtmuziekje?wrote:Wachtmuziekje van ID&T...
![]()

C
wrote:kun je de waarheid niet hebben?![]()

E