nieuwe beleidsnota van antwerpen 
qua evenementen? of qua Horecasluitingstijd?wrote:nieuwe beleidsnota van antwerpen
qua evenementen? of qua Horecasluitingstijd?wrote:nieuwe beleidsnota van antwerpen
Alle moslims het land uit?wrote:vooral qua immigratie en mobiliteit![]()
Is die nationalist aan de macht gekomen? Toen ik in Antwerpen was in Oktober was er een dikke fissa bij het stadhuiswrote:nieuwe beleidsnota van antwerpen
Het zijscherm en het balkje onderin het scherm kun je gewoon veranderen.wrote:Dat gevoel heb ik normaal ook. Maar de zoekfunctie is letterlijk compleet verkracht, afspeellijsten staan niet meer overzichtelijk naast je library, het 'volgende track' gedoe slaat nergens, fatsoenlijke info over je lijst (zoals bestandsgrootte, hoeveel track en hoe lang) staat nier meer onderin en om het af te maken is hij full screen zo buiten proporties dat hij niet eens op je scherm past. Daarnaast is hij ook gewoon lelijk.wrote:is gewoon wennen... net als met die vorige nieuwe youtube layout, iedereen zeurt maar na een maandje is het gezeur afgelopen en kan iedereen er mee leven...wrote:Mijn genietmomentje is terug gaan naar iTunes 10.7. Mijn god wat is 11 kut zeg...wie nog twijfelt, echt niet doen.
Nee, er zijn 0,0 voordelen en vele nadelen. What were they thinking.
Ah, lekkere zaterdagmorgen rant...
Dat was zo fucking ziek. Ging toen letterlijk op m'n knieën.wrote:Thera die The Outside Agency & Ophidian - The Shadows draaide op Loudness
Who wants this is sowieso altijd genieten, maar inderdaad... The Shadowswrote:Thera die The Outside Agency & Ophidian - The Shadows draaide op Loudness
Edit: + Delete die Who Wants This draaide
uitkeringen voor immigranten welwrote:Uhu, want dat wordt geregeld in een gemeentelijke beleidsnota.
In Nederland is dat niet zo. Alleen het geld beschikbaar voor maatschappelijke ondersteuning is voor gemeenten vrij om te bepalen hoe het uit te geven.wrote:uitkeringen voor immigranten welwrote:Uhu, want dat wordt geregeld in een gemeentelijke beleidsnota.
Er zijn nu van die leuke regeltjes errond gekomen die hun uitkering naar beneden kunnen halen. Bij bijvoorbeeld het niet kennen of willen leren van het nederlands gaat er al een redelijk percentage afwrote:In Nederland is dat niet zo. Alleen het geld beschikbaar voor maatschappelijke ondersteuning is voor gemeenten vrij om te bepalen hoe het uit te geven.wrote:uitkeringen voor immigranten welwrote:Uhu, want dat wordt geregeld in een gemeentelijke beleidsnota.
zij moeten echt gratis kaartjes voor Hard Bass krijgenwrote:View on YouTube
verstandig hehewrote:Is goed, laat ik m'n mobieltje thuis.
100% mee eens. Kapot gedraaid.wrote:Oude knaller die ik vandaag tegen kwamDe tering, dit nummer blijft echt ongelofelijk!
View on YouTube