Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534 ... 1262  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 dec 2012 12:09 

Hardtraxx Veteran

eindelijk een goeie versie van

Luca Antolini - In the Jungle (Thilo & Evanti Remix)

gevonden :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 07 dec 2012 12:20 

Hardtraxx Addict

Bericht Geplaatst op 07 dec 2012 15:15 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
eindelijk een goeie versie van

Luca Antolini - In the Jungle (Thilo & Evanti Remix)

gevonden :worship: :worship:

das een heldenplaat :worship:
Bericht Geplaatst op 07 dec 2012 18:45 

Hardtraxx Veteran

Mijn baas had door dat ik teveel op Hardtraxx zat dus deed hij dit: http://www.osdoi.com/david/ :lol: Toen ik Hardtraxx opende dacht ik even wtf is dit...? xd Geniale actie :worship:
Bericht Geplaatst op 07 dec 2012 18:55 

Hardtraxx Veteran

Held haha xd
Bericht Geplaatst op 07 dec 2012 19:04 

Mr Lellebel schreef:
Mijn baas had door dat ik teveel op Hardtraxx zat dus deed hij dit: http://www.osdoi.com/david/ :lol: Toen ik Hardtraxx opende dacht ik even wtf is dit...? xd Geniale actie :worship:

Laat het een les voor je zijn jongeman! :nono:

Wel vet ja :P
Geniaal.. wie bedenkt zich nou zoiets? xd
Bericht Geplaatst op 07 dec 2012 19:57 

Hardtraxx Veteran

Een IT-er
Bericht Geplaatst op 07 dec 2012 21:13 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Geniaal.. wie bedenkt zich nou zoiets? xd

Een baas.
Bericht Geplaatst op 07 dec 2012 22:27 

Een IT-Baas.
Bericht Geplaatst op 08 dec 2012 01:06 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Een IT-Baas.

:yes:
Bericht Geplaatst op 08 dec 2012 01:10 

Hardtraxx Veteran

Mijn genietmomentje is terug gaan naar iTunes 10.7. Mijn god wat is 11 kut zeg...wie nog twijfelt, echt niet doen.
Bericht Geplaatst op 08 dec 2012 06:28 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Mijn genietmomentje is terug gaan naar iTunes 10.7. Mijn god wat is 11 kut zeg...wie nog twijfelt, echt niet doen.

is gewoon wennen... net als met die vorige nieuwe youtube layout, iedereen zeurt maar na een maandje is het gezeur afgelopen en kan iedereen er mee leven...
Bericht Geplaatst op 08 dec 2012 08:43 

Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
Steffnov schreef:

is gewoon wennen... net als met die vorige nieuwe youtube layout, iedereen zeurt maar na een maandje is het gezeur afgelopen en kan iedereen er mee leven...

Dat gevoel heb ik normaal ook. Maar de zoekfunctie is letterlijk compleet verkracht, afspeellijsten staan niet meer overzichtelijk naast je library, het 'volgende track' gedoe slaat nergens, fatsoenlijke info over je lijst (zoals bestandsgrootte, hoeveel track en hoe lang) staat nier meer onderin en om het af te maken is hij full screen zo buiten proporties dat hij niet eens op je scherm past. Daarnaast is hij ook gewoon lelijk.

Nee, er zijn 0,0 voordelen en vele nadelen. What were they thinking.

Ah, lekkere zaterdagmorgen rant...
Bericht Geplaatst op 08 dec 2012 16:47 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Distinctive schreef:
Steffnov schreef:

Dat gevoel heb ik normaal ook. Maar de zoekfunctie is letterlijk compleet verkracht, afspeellijsten staan niet meer overzichtelijk naast je library, het 'volgende track' gedoe slaat nergens, fatsoenlijke info over je lijst (zoals bestandsgrootte, hoeveel track en hoe lang) staat nier meer onderin en om het af te maken is hij full screen zo buiten proporties dat hij niet eens op je scherm past. Daarnaast is hij ook gewoon lelijk.

Nee, er zijn 0,0 voordelen en vele nadelen. What were they thinking.

Ah, lekkere zaterdagmorgen rant...

Helemaal mee eens :P Wat godse irritant zeg :P Enig idee hoe ik terug ga naar Itunes 10.7? Ben even te lui om te zoeken.
Bericht Geplaatst op 08 dec 2012 16:53 

Hardtraxx Veteran

De installeren van je pc, Apple biedt 10.7 na wat zoekwerk nog aan. Ff googlen, downloaden, installeren, je library bestand verwijderen (werken helaas niet meer) en je hebt weer een fatsoenlijke iTunes. Wel een lege, maar is het waard
Bericht Geplaatst op 08 dec 2012 16:55 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
De installeren van je pc, Apple biedt 10.7 na wat zoekwerk nog aan. Ff googlen, downloaden, installeren, je library bestand verwijderen (werken helaas niet meer) en je hebt weer een fatsoenlijke iTunes. Wel een lege, maar is het waard

Oke thanx, ga het even proberen.
Bericht Geplaatst op 08 dec 2012 21:05 

Hardtraxx Veteran

:loving:
Bericht Geplaatst op 08 dec 2012 23:32 

Hardtraxx Addict

Dit nummer op Q-Base :loving:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2012 01:02 

Hardtraxx Veteran

Alle mods zijn naar Loudness of Timewarp, dus lang leve de vrijheid op HT vannacht! :loving:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2012 01:23 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Alle mods zijn naar Loudness of Timewarp, dus lang leve de vrijheid op HT vannacht! :loving:

Rellen!!!
Bericht Geplaatst op 09 dec 2012 02:12 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Chukkels schreef:

Rellen!!!

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 09 dec 2012 05:25 

Chukkels schreef:

hoor jij daar niet te zijn?
Bericht Geplaatst op 09 dec 2012 14:27 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Chukkels schreef:

hoor jij daar niet te zijn?

Nah, Maassilo ligt mij niet ;)
Bericht Geplaatst op 09 dec 2012 17:31 

Hardtraxx Veteran

Das jammer voor je, want mijn genietmomentje was zeg maar van 10 tot 7 vannacht... :$
Bericht Geplaatst op 09 dec 2012 18:47 

Hardtraxx Veteran

De drive in steam train :loving:
Vorige  1 ... 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic