eindelijk een goeie versie van
Luca Antolini - In the Jungle (Thilo & Evanti Remix)
gevonden

gevonden
das een heldenplaatwrote:eindelijk een goeie versie van
gevonden![]()
Laat het een les voor je zijn jongeman!wrote:Mijn baas had door dat ik teveel op Hardtraxx zat dus deed hij dit: http://www.osdoi.com/david/Toen ik Hardtraxx opende dacht ik even wtf is dit...?
Geniale actie
Een baas.wrote:Geniaal.. wie bedenkt zich nou zoiets?
is gewoon wennen... net als met die vorige nieuwe youtube layout, iedereen zeurt maar na een maandje is het gezeur afgelopen en kan iedereen er mee leven...wrote:Mijn genietmomentje is terug gaan naar iTunes 10.7. Mijn god wat is 11 kut zeg...wie nog twijfelt, echt niet doen.
Dat gevoel heb ik normaal ook. Maar de zoekfunctie is letterlijk compleet verkracht, afspeellijsten staan niet meer overzichtelijk naast je library, het 'volgende track' gedoe slaat nergens, fatsoenlijke info over je lijst (zoals bestandsgrootte, hoeveel track en hoe lang) staat nier meer onderin en om het af te maken is hij full screen zo buiten proporties dat hij niet eens op je scherm past. Daarnaast is hij ook gewoon lelijk.wrote:is gewoon wennen... net als met die vorige nieuwe youtube layout, iedereen zeurt maar na een maandje is het gezeur afgelopen en kan iedereen er mee leven...wrote:Mijn genietmomentje is terug gaan naar iTunes 10.7. Mijn god wat is 11 kut zeg...wie nog twijfelt, echt niet doen.
Helemaal mee eenswrote:Dat gevoel heb ik normaal ook. Maar de zoekfunctie is letterlijk compleet verkracht, afspeellijsten staan niet meer overzichtelijk naast je library, het 'volgende track' gedoe slaat nergens, fatsoenlijke info over je lijst (zoals bestandsgrootte, hoeveel track en hoe lang) staat nier meer onderin en om het af te maken is hij full screen zo buiten proporties dat hij niet eens op je scherm past. Daarnaast is hij ook gewoon lelijk.wrote:is gewoon wennen... net als met die vorige nieuwe youtube layout, iedereen zeurt maar na een maandje is het gezeur afgelopen en kan iedereen er mee leven...wrote:Mijn genietmomentje is terug gaan naar iTunes 10.7. Mijn god wat is 11 kut zeg...wie nog twijfelt, echt niet doen.
Nee, er zijn 0,0 voordelen en vele nadelen. What were they thinking.
Ah, lekkere zaterdagmorgen rant...
Oke thanx, ga het even proberen.wrote:De installeren van je pc, Apple biedt 10.7 na wat zoekwerk nog aan. Ff googlen, downloaden, installeren, je library bestand verwijderen (werken helaas niet meer) en je hebt weer een fatsoenlijke iTunes. Wel een lege, maar is het waard
Rellen!!!wrote:Alle mods zijn naar Loudness of Timewarp, dus lang leve de vrijheid op HT vannacht!
wrote:Rellen!!!wrote:Alle mods zijn naar Loudness of Timewarp, dus lang leve de vrijheid op HT vannacht!

hoor jij daar niet te zijn?wrote:Alle mods zijn naar Loudness of Timewarp, dus lang leve de vrijheid op HT vannacht!
Nah, Maassilo ligt mij nietwrote:hoor jij daar niet te zijn?wrote:Alle mods zijn naar Loudness of Timewarp, dus lang leve de vrijheid op HT vannacht!