Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 16 minutes ago
eindelijk een goeie versie van

Luca Antolini - In the Jungle (Thilo & Evanti Remix)

gevonden :worship: :worship:
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 27 days ago
AniThing wrote:eindelijk een goeie versie van

Luca Antolini - In the Jungle (Thilo & Evanti Remix)

gevonden :worship: :worship:
das een heldenplaat :worship:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Mijn baas had door dat ik teveel op Hardtraxx zat dus deed hij dit: http://www.osdoi.com/david/ :lol: Toen ik Hardtraxx opende dacht ik even wtf is dit...? xd Geniale actie :worship:
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Held haha xd
E
Mr Lellebel wrote:Mijn baas had door dat ik teveel op Hardtraxx zat dus deed hij dit: http://www.osdoi.com/david/ :lol: Toen ik Hardtraxx opende dacht ik even wtf is dit...? xd Geniale actie :worship:
Laat het een les voor je zijn jongeman! :nono:

Wel vet ja :P
Geniaal.. wie bedenkt zich nou zoiets? xd
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
Een IT-er
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
En-er-gy wrote:Geniaal.. wie bedenkt zich nou zoiets? xd
Een baas.
A
Een IT-Baas.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Almighty wrote:Een IT-Baas.
:yes:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Mijn genietmomentje is terug gaan naar iTunes 10.7. Mijn god wat is 11 kut zeg...wie nog twijfelt, echt niet doen.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 27 days ago
Steffnov wrote:Mijn genietmomentje is terug gaan naar iTunes 10.7. Mijn god wat is 11 kut zeg...wie nog twijfelt, echt niet doen.
is gewoon wennen... net als met die vorige nieuwe youtube layout, iedereen zeurt maar na een maandje is het gezeur afgelopen en kan iedereen er mee leven...
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Distinctive wrote:
Steffnov wrote:Mijn genietmomentje is terug gaan naar iTunes 10.7. Mijn god wat is 11 kut zeg...wie nog twijfelt, echt niet doen.
is gewoon wennen... net als met die vorige nieuwe youtube layout, iedereen zeurt maar na een maandje is het gezeur afgelopen en kan iedereen er mee leven...
Dat gevoel heb ik normaal ook. Maar de zoekfunctie is letterlijk compleet verkracht, afspeellijsten staan niet meer overzichtelijk naast je library, het 'volgende track' gedoe slaat nergens, fatsoenlijke info over je lijst (zoals bestandsgrootte, hoeveel track en hoe lang) staat nier meer onderin en om het af te maken is hij full screen zo buiten proporties dat hij niet eens op je scherm past. Daarnaast is hij ook gewoon lelijk.

Nee, er zijn 0,0 voordelen en vele nadelen. What were they thinking.

Ah, lekkere zaterdagmorgen rant...
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Steffnov wrote:
Distinctive wrote:
Dat gevoel heb ik normaal ook. Maar de zoekfunctie is letterlijk compleet verkracht, afspeellijsten staan niet meer overzichtelijk naast je library, het 'volgende track' gedoe slaat nergens, fatsoenlijke info over je lijst (zoals bestandsgrootte, hoeveel track en hoe lang) staat nier meer onderin en om het af te maken is hij full screen zo buiten proporties dat hij niet eens op je scherm past. Daarnaast is hij ook gewoon lelijk.

Nee, er zijn 0,0 voordelen en vele nadelen. What were they thinking.

Ah, lekkere zaterdagmorgen rant...
Helemaal mee eens :P Wat godse irritant zeg :P Enig idee hoe ik terug ga naar Itunes 10.7? Ben even te lui om te zoeken.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
De installeren van je pc, Apple biedt 10.7 na wat zoekwerk nog aan. Ff googlen, downloaden, installeren, je library bestand verwijderen (werken helaas niet meer) en je hebt weer een fatsoenlijke iTunes. Wel een lege, maar is het waard
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Steffnov wrote:De installeren van je pc, Apple biedt 10.7 na wat zoekwerk nog aan. Ff googlen, downloaden, installeren, je library bestand verwijderen (werken helaas niet meer) en je hebt weer een fatsoenlijke iTunes. Wel een lege, maar is het waard
Oke thanx, ga het even proberen.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 24 days ago
View on YouTube

:loving:
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Dit nummer op Q-Base :loving:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Alle mods zijn naar Loudness of Timewarp, dus lang leve de vrijheid op HT vannacht! :loving:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
Chukkels wrote:Alle mods zijn naar Loudness of Timewarp, dus lang leve de vrijheid op HT vannacht! :loving:
Rellen!!!
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Delt-A wrote:
Chukkels wrote:Alle mods zijn naar Loudness of Timewarp, dus lang leve de vrijheid op HT vannacht! :loving:
Rellen!!!
Genietmomentjes
C
hoor jij daar niet te zijn?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Chris Two wrote:
hoor jij daar niet te zijn?
Nah, Maassilo ligt mij niet ;)
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Das jammer voor je, want mijn genietmomentje was zeg maar van 10 tot 7 vannacht... :$
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
De drive in steam train :loving:

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago