In Spakenburg zijn ze veel lekkerderKevin-Raw wrote:DE HEERLIJKE HOLLANDSE NIEUWE!!!![]()
![]()
Net gehaald!!In RIJSWIJK, De Koning, die vorig jaar de nummer 1 was van Nederland!!!
![]()
GODDELIJK!!!!!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 12 hours ago
Ze zijn nergens lekker! 
CultuurbarbaarJurheinen wrote:Ze zijn nergens lekker!
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ik, want anders ga je dat niet trots en blij posten op een forum.D-Ruz wrote:Wie zeg dan dat ik dat normaal nooit doe. Wijsneus.
-
G
Koffiewafels
Dat is dan jou mening en iemand anders zijn mening respecteer ik.PierrePruuk wrote:Ik, want anders ga je dat niet trots en blij posten op een forum.D-Ruz wrote:Wie zeg dan dat ik dat normaal nooit doe. Wijsneus.
-
D
Tieum @ Ground Zero 2009 set 
Whahaha, ja was dus echt niet wakkerRawbin wrote:Patrick (Modernization) met een onwijs slaperig hoofd zien staan bij metro Spijkenisse en dan via Whatsapp te horen krijgen dat hij al 15min staat te wachten op de metro, terwijl ik hem gewoon langs heb zien komenmoest wel even er om lachen
-
B
Een poepje plegen en je bips niet hoeven af te vegen! 
een nieuw hardcore die op 165 start en eindigt op 210

South Park: They took our joooooooobs

-
D
haha die keek ik ook netPommer wrote:South Park: They took our joooooooobs![]()
Me too! Blijft een helden aflevering!DarkestSymphony wrote:haha die keek ik ook netPommer wrote:South Park: They took our joooooooobs![]()
-
G
Wegmisbruikers op tv
Na 5 dagen om 6 uur opgestaan te hebben nu een dagje lekker rustig wakker worden en lekker een eitje koken 
aleen thuis zitten, gamen met maten geen geluidsbegrenzer (men moeder
)en een fris biertje erbij 
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Above & Beyond - Group Therapy album met een jonko 
Andere mensen zo stoned maken dat je ze kan laten geloven dat 1 iemand in de kamer een geest is ( wat lukte ) 
Vanavond lekker chillen in de auto met een paar baco's en Everything Changes volle gas open onderweg naar noiscontrollers @ time out.
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Don't drink & drive