In Spakenburg zijn ze veel lekkerderwrote:DE HEERLIJKE HOLLANDSE NIEUWE!!!![]()
![]()
Net gehaald!!In RIJSWIJK, De Koning, die vorig jaar de nummer 1 was van Nederland!!!
![]()
GODDELIJK!!!!!
J
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
5,794 postssince 2011
Ze zijn nergens lekker! 
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
3,957 postssince 2010
Ik, want anders ga je dat niet trots en blij posten op een forum.wrote:Wie zeg dan dat ik dat normaal nooit doe. Wijsneus.
G
Koffiewafels
Dat is dan jou mening en iemand anders zijn mening respecteer ik.wrote:Ik, want anders ga je dat niet trots en blij posten op een forum.wrote:Wie zeg dan dat ik dat normaal nooit doe. Wijsneus.
D
Tieum @ Ground Zero 2009 set 
Whahaha, ja was dus echt niet wakkerwrote:Patrick (Modernization) met een onwijs slaperig hoofd zien staan bij metro Spijkenisse en dan via Whatsapp te horen krijgen dat hij al 15min staat te wachten op de metro, terwijl ik hem gewoon langs heb zien komenmoest wel even er om lachen
B
Een poepje plegen en je bips niet hoeven af te vegen! 
een nieuw hardcore die op 165 start en eindigt op 210

D
haha die keek ik ook netwrote:South Park: They took our joooooooobs![]()
Me too! Blijft een helden aflevering!wrote:haha die keek ik ook netwrote:South Park: They took our joooooooobs![]()
G
Wegmisbruikers op tv
Na 5 dagen om 6 uur opgestaan te hebben nu een dagje lekker rustig wakker worden en lekker een eitje koken 
aleen thuis zitten, gamen met maten geen geluidsbegrenzer (men moeder
)en een fris biertje erbij 
Q
Hardtraxxer
last seen May 2015
959 postssince 2009
Above & Beyond - Group Therapy album met een jonko 
Andere mensen zo stoned maken dat je ze kan laten geloven dat 1 iemand in de kamer een geest is ( wat lukte ) 
Vanavond lekker chillen in de auto met een paar baco's en Everything Changes volle gas open onderweg naar noiscontrollers @ time out.
Q
Hardtraxxer
last seen May 2015
959 postssince 2009
Don't drink & drive