Wat blaat jij?wrote:Mond houden, Me Gusta imitatiewrote:Echt niet! Je liegt!
H
Hardtraxxer
115 posts member since 2012
last seen Dec 2012
A
wrote:Wat blaat jij?wrote:Mond houden, Me Gusta imitatiewrote:Echt niet! Je liegt!

Morgen alleen even een of andere vage bonte avond op school waarin ik met 3 klasgenoten voorschut sta voor alle ouders van leerlingen van school omdat we het Gangnam Style dansje op het podium moeten doen, woensdag bedrijvenbezoek en vanaf donderdag weeked 
E
wrote:Morgen alleen even een of andere vage bonte avond op school waarin ik met 3 klasgenoten voorschut sta voor alle ouders van leerlingen van school omdat we het Gangnam Style dansje op het podium moeten doen,
Iniesta
Veruit de beste speler ter wereld!
Samen met Xavi, Christiano Ronaldo, Messi, Falcao & Zlatanwrote:IniestaVeruit de beste speler ter wereld!
en neymarwrote:Samen met Xavi, Christiano Ronaldo, Messi, Falcao & Zlatanwrote:IniestaVeruit de beste speler ter wereld!
edit: nieuw topic? Het hardtraxx eerste elftal?
C
H
Hardtraxxer
115 posts member since 2012
last seen Dec 2012
Sorry, de pagina waarnaar je op zoek was is niet gevonden.
Pagina terug
C
dat ligt toch echt aan je eigen webbrowser dan.. nergens last vanwrote:Sorry, de pagina waarnaar je op zoek was is niet gevonden.
Pagina terug
G
haha die giraffe
Dat geluid uit die spuuglelijke Mini van m'n moeder. Tering jantje, wordt gewoon weggeblazen zonder dat er een sub in zit.

O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
2 vette E-Force releases in 3 dagen! 
Klasgenoot van me die een opbouwfoto van Qlimax 2005 op de groepswhatsapp gooit, en er heilig van overtuigd is dat ie van dit jaar is
.
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Goeie he