Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 1262  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 jun 2011 16:44 
 

een kaartje voor mysteryland gewonnen! :yay:
dit is nu echt de allereerste keer dat ik iets win :oh:
:woot: :woot: :woot: :woot: :woot: xd :thumbsup: :yay: :clap: :beer: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Bericht Geplaatst op 01 jun 2011 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zon @ buiten. :D
Bericht Geplaatst op 01 jun 2011 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
Zon @ buiten. :D
Bericht Geplaatst op 01 jun 2011 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Powernaps! ^^
Bericht Geplaatst op 01 jun 2011 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de podcast van The Magic Show deze week wel genieten :D
Drie heerlijke setjes :thumbsup: :bomb:
Bericht Geplaatst op 02 jun 2011 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zany - Animated Audio, toch wel gewoon mijn favoriete track. :loving:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2011 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Straks lekker fitnessen :) + het luisteren van Nirvana Of Noise :drool:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2011 01:22 
 

The pitcher - Kick it to the bone :love:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2011 17:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Thuiskomen na een dag werken en in het zwembad springen :loving:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2011 17:32 
 

Geniale grappen over de EO Jongerendag bedenken!
Bericht Geplaatst op 04 jun 2011 17:50 
 

robkuh1990 schreef:
Geniale grappen over de EO Jongerendag bedenken!

Nou vertel eens?
Bericht Geplaatst op 04 jun 2011 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Op deze snikhete dag in het zwembad springen :loving:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2011 18:11 
 

Banaanslak schreef:
robkuh1990 schreef:
Geniale grappen over de EO Jongerendag bedenken!

Nou vertel eens?


Brekend Nieuws: Eo-Jongerendag werd afgesloten met ACDC - Highway To Hell

Enige voordeel van die Eo-jongerendag is dat die meiden daar nog zo lekker strak zijn omdat ze geen seks voor het huwelijk hebben

Eo-jongerendag, nooit van gehoord, bom erop, niemand zal het missen (New Kids Turbo parodie)

Ik had hier op HT een topic aan moeten maken volgens mij xD, in het feestgedeelte
Bericht Geplaatst op 04 jun 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En nu de grappen :)
Bericht Geplaatst op 04 jun 2011 18:14 
 

Idd, ik wacht er ook nog steeds op.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2011 18:16 
 

Hmm, mijn humor is dus niet jullie humor
Bericht Geplaatst op 04 jun 2011 18:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Hmm, mijn humor is dus niet jullie humor


Ik vond ze leuk hoor :D :aww:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:13 
 

zon, biertje en film kijken :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:16 
 
Hardtraxxer

vanavond tentfeestie en dan me ex naaien :evil:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2011 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

DFH schreef:
vanavond tentfeestie en dan me ex naaien :evil:


Dan is het je ex niet meer! :')
Bericht Geplaatst op 04 jun 2011 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was het nieuws :worship:
Bericht Geplaatst op 04 jun 2011 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Dit was het nieuws :worship:

Beste programma ooit! Heb vanavond gemist door NL-Brazilië, maar morgen zeker even RTLgemist checken. :D
Bericht Geplaatst op 05 jun 2011 02:59 
 

robkuh1990 schreef:
Banaanslak schreef:
robkuh1990 schreef:
Geniale grappen over de EO Jongerendag bedenken!

Nou vertel eens?


Brekend Nieuws: Eo-Jongerendag werd afgesloten met ACDC - Highway To Hell
Enige voordeel van die Eo-jongerendag is dat die meiden daar nog zo lekker strak zijn omdat ze geen seks voor het huwelijk hebben
Eo-jongerendag, nooit van gehoord, bom erop, niemand zal het missen (New Kids Turbo parodie)

Ik had hier op HT een topic aan moeten maken volgens mij xD, in het feestgedeelte

:lol:
Bericht Geplaatst op 05 jun 2011 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

afgelope zondag om 15:06 toen We door gingen naar Europees Voetbal! :thumbsup: :yay:
Bericht Geplaatst op 05 jun 2011 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
katamaran schreef:
Dit was het nieuws :worship:

Beste programma ooit! Heb vanavond gemist door NL-Brazilië, maar morgen zeker even RTLgemist checken. :D

Prachtig programma, vooral al die theorieën van Raoul. :lol:
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic