Als jij dat vindt mag dat hoor 
S
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Over 20 minuten begint Beyond Limits

G
kwalitatief echt heel slecht, maar het idee erachter vind ik echt heel vet , flink doorknallen 
View on YouTube
View on YouTube
Als jij flink wil doorknallen heb ik ook nog wel wat spul voor je 
De Bassment seizoen is weer geopend! Dat betekend weer elke zondag weer dronken zijn!
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Je mag van mij afkraken wat je wilt maar zeggen dat zon set geen muziek meer is komt meer neer op hersenloos bashen omdat het niet in je straatje ligt. En die opmerking van 5 man met potten en pannen is gewoon een kwestie van onwetendheid want kan je zo een dozijn nummers geven waar meer diepgang en aandacht inzit dan menig mainstream hardstyle nummer.
En ja ik kraak vaak hardstyle nummers af maar blijf het altijd muziek vinden.
En ja ik kraak vaak hardstyle nummers af maar blijf het altijd muziek vinden.
S
In Afrika maken ze toch muziek met potten en pannen, dus eigenlijk heb ik helemaal nooit gezegd dat dit geen muziek is
.
Krijg hier toch weer kippenvel van!
? Je zei het letterlijk.wrote:In Afrika maken ze toch muziek met potten en pannen, dus eigenlijk heb ik helemaal nooit gezegd dat dit geen muziek is.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
wrote:? Je zei het letterlijk.wrote:In Afrika maken ze toch muziek met potten en pannen, dus eigenlijk heb ik helemaal nooit gezegd dat dit geen muziek is.
Je zegt hier dus letterlijk dat Afrikanen geen muziek maken.wrote:Dit is toch geen muziekpotten, pannen en deksels op elkaar slaan met 5 man en je bereikt dit.
G
Jesus ben je ongesteld ofzowrote:? Je zei het letterlijk.wrote:In Afrika maken ze toch muziek met potten en pannen, dus eigenlijk heb ik helemaal nooit gezegd dat dit geen muziek is.
B
Eigenlijk in principe heeft hij wel gelijk.wrote:Jesus ben je ongesteld ofzowrote:? Je zei het letterlijk.wrote:In Afrika maken ze toch muziek met potten en pannen, dus eigenlijk heb ik helemaal nooit gezegd dat dit geen muziek is.
Scheer je weg man.wrote:Jesus ben je ongesteld ofzowrote:? Je zei het letterlijk.wrote:In Afrika maken ze toch muziek met potten en pannen, dus eigenlijk heb ik helemaal nooit gezegd dat dit geen muziek is.
S
Ik zei 'dit is toch geen muziek' eigenlijk had dat in een droomballonetje moeten staan.

Zo een dus.
Omdat dat beste heren een uiting was van eigen gevoelens. Heeft niemand van jullie ooit al is in zichzelf iets gedacht, dat getypt en dat dat dan fout overkwam bij degene die het lezen, gewoon omdat je het kort/fout verwoord hebt?
Wel beste heren 'ik vind dit geen muziek' wil zeggen dat ik dit niet goed vind. En als ik zeg dat Afrikanen muziek maken met potten en pannen wil ik zeggen dat ik dat ook niet goed vind. Maar daarom is het nog wel 'muziek' voor hen althans.

Zo een dus.
Omdat dat beste heren een uiting was van eigen gevoelens. Heeft niemand van jullie ooit al is in zichzelf iets gedacht, dat getypt en dat dat dan fout overkwam bij degene die het lezen, gewoon omdat je het kort/fout verwoord hebt?
Wel beste heren 'ik vind dit geen muziek' wil zeggen dat ik dit niet goed vind. En als ik zeg dat Afrikanen muziek maken met potten en pannen wil ik zeggen dat ik dat ook niet goed vind. Maar daarom is het nog wel 'muziek' voor hen althans.
B
View on YouTubewrote:En als ik zeg dat Afrikanen muziek maken met potten en pannen wil ik zeggen dat ik dat ook niet goed vind. Maar daarom is het nog wel 'muziek' voor hen althans.
Dit is mijn favoriete muziek, loop je mij nu een beetje voor Afrikaan uit te maken? Ga toch weg man.
S
Yeah gaan we allemaal eventjes moeilijk doen, komop mannen grow up.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Jonge sneller is harder
A
En harder = beter toch