Ga jij met vrouwen om?wrote:Date 2 vanaaf
K
wrote:Ga jij met vrouwen om?wrote:Date 2 vanaaf
Kben een ideale man :-)
G
wrote:HAN intro-feest gisteren bij de Matrixx. Teeeeering, wat ging het los vooraan (nog nooit meegemaakt zoiets) en wat was de muziek vet!
Luistert ze wel Industrial?wrote:wrote:Ga jij met vrouwen om?wrote:Date 2 vanaaf
Kben een ideale man :-)
K
Nog niet, ze is eigenlijk best heel erg puur.

F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Hahaha, prachtige woordkeuzewrote:Tijd om haar te verzieken dus
K
wrote:Tijd om haar te verzieken dus
Wat is er Kaspertje?wrote:wrote:HAN intro-feest gisteren bij de Matrixx. Teeeeering, wat ging het los vooraan (nog nooit meegemaakt zoiets) en wat was de muziek vet!
HAHAHAHA, wat een ge-ni-ale aflevering van VI

Die Frontliner set van Decibel afterparty. Eerst iets hebben van jonge, waar ben je mee bezig, al die eigen tracks
tog ff luisteren en het ineens heeuul vet vinden
ik had precies ineens zin in frontliner, raar

K
Great succes 
Idd, tranen van het lachen af en toe, briljantwrote:HAHAHAHA, wat een ge-ni-ale aflevering van VI![]()
E
hij heeft je gebrainwashed......wrote:Die Frontliner set van Decibel afterparty. Eerst iets hebben van jonge, waar ben je mee bezig, al die eigen trackstog ff luisteren en het ineens heeuul vet vinden
ik had precies ineens zin in frontliner, raar
![]()
De hele uitzending gister was een genietmoment! haha
Hahaha die kop van johan
Laatste kwartier helaas moeten missen 
Dit is de beste tafelsetting, als dit nou elke week de setting was 
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Ik probeer hem terug te kijken op rtl xl maar die ligt er uit haha.wrote:De hele uitzending gister was een genietmoment! haha
Hier werkt ie gelukkigwrote:Ik probeer hem terug te kijken op rtl xl maar die ligt er uit haha.wrote:De hele uitzending gister was een genietmoment! haha
S
Dit is toch geen muziek