Ik luister ze beide nog best vaak eigenlijkwrote:Nog nagenieten van een te gruwelijk mooie Decibel..![]()
En toen Adaro deze plaat draaide, wist niet wat me overkwam gast![]()
View on YouTube
Vooral die anti
Ik luister ze beide nog best vaak eigenlijkwrote:Nog nagenieten van een te gruwelijk mooie Decibel..![]()
En toen Adaro deze plaat draaide, wist niet wat me overkwam gast![]()
View on YouTube
Hmm ja verleidelijkwrote: Soundtunerz, doe je best met de face swaps
Andere versie is volgens mij zonder pitchkickwrote: Ik luister ze beide nog best vaak eigenlijk
Vooral die anti(?) als er geen anti in zit, zeg het maar ff

wrote:Het is niet echt iets om in gezien te willen worden eerlijk gezegd, maar that's just me.
Klopt, maar in dit geval vind ik die met pitchkicks juist de vetste, weet niet waaromwrote:Hmm ja verleidelijkwrote: Soundtunerz, doe je best met de face swaps
Andere versie is volgens mij zonder pitchkickwrote: Ik luister ze beide nog best vaak eigenlijk
Vooral die anti(?) als er geen anti in zit, zeg het maar ff
Wat een mafkees serieus..wrote:wrote:View on YouTube![]()
![]()
p.s the video is not from zatox, i showed him the video then he stole it from me and used it to his bad track "my life".
damn italian, he should boil spaghetti and bake pizza instead of producing!!!!!!!
wrote:Koekje, had dat logo niet mooier geweest, nu lijk je net zo een teletubbie met zo een schermpje op je buik.
Dank je!wrote:Koekje, had dat logo niet mooier geweest, nu lijk je net zo een teletubbie met zo een schermpje op je buik.