Haattraxx @ Slam FM 
explain?wrote:Haattraxx @ Slam FM
explain?wrote:Haattraxx @ Slam FM
Nicewrote:Binnen de geestelijke gezondheid zorgwrote:Nicewrote:Aangenomen voor mijn jaarstagewat voor stage moet t worden?
Hard Bass tent was echt moeilijk warm, de MC zei op gegeven moment dat het 45 graden in die tent was. Dus je was binnen no time helemaal doorweekt. Verder werd er toen over het algemeen echt kut gedraaid op de main, en saaie mensen overal wie helemaal niet los gingen.wrote:Haha ben ik ook wel benieuwd naar ja.wrote:Vertel?wrote: Was ook mijn eerste en enigste Decibel, daarna nooit meer geweest. 1 van mijn kutste feesten ooit
Dat ziet er godverdomme goed uit godverdommewrote:De weersvoorspelling
wrote:View on YouTube
Nu je hier over begint, wij hoorden in griekenland in de kroeg Freqz - Revolution met een The Magic Show jingle er door heenwrote:Deze hoorde ik op vakantie op de radio:
Ik vond het nog machtiger hoe ik muntjes wilde gaan halen, Formula ingedraaid hoorde worden en weer snel naar binnen schoot om helemaal kapot te gaan! Qontinent was één groot genietmomentwrote:Titan die syndrome draaide van delete.
Haha ik werd vet gek dat ik met niemand kon delen hoe vet ik dit nummer vond eerst, maar toen vond ik ze hoor haha!wrote:Ik vond het nog machtiger hoe ik muntjes wilde gaan halen, Formula ingedraaid hoorde worden en weer snel naar binnen schoot om helemaal kapot te gaan! Qontinent was één groot genietmomentwrote:Titan die syndrome draaide van delete.
En vooral de PRSPCT stagewrote:Qontinent was één groot genietmoment

Geen idee, ik zag dit ergens op Facebookwrote:Hahahaha bedankt voor het delen, made my day. staat dit zo in de VI seizoensgids??
Geen idee, ik zag dit ergens op Facebookwrote:Hahahaha bedankt voor het delen, made my day. staat dit zo in de VI seizoensgids??