Gaat idd weer helemaal nergens over die opmerkingAlmighty wrote::')Donkey controller wrote:als die kut AJAKKES verliezenThe Anim0l wrote:als feyenoord verliest
als psv verliest
als twente verliest
![]()
Heb je ook zo een hekel aan die club uit amsterdam?
schop ze op de neuzen zo hard als je maar kan.
want het leven .. duurt maar even.. Alle joden aan het ... ??
Wie het weet! zeg het hard op:D
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Donkey controller wrote:als die kut AJAKKES verliezenThe Anim0l wrote:als feyenoord verliest
als psv verliest
als twente verliest
![]()
Strand?
Unleashed
irritatiemomentje is wel dat ik geschiedenis examen verneukt heb
Pommer wrote:Unleashed![]()
die was makkelijk vond ik, geschiedenis is wel mijn beste vak hoor
ik ben er normaal ook altijd wel aardig goed in zonder te leren, omdat het ook heel veel inzichtvragen zijn zeg maar, maar vandaag lukte et niet echt, vooral het deel over Vietnam, die ik juist makkelijker inschatte 
Het is wel waar dat dynamiek en stagnatie goed meeviel, 1 of 2 vraagjes bij vietnam waar ik twijfelde, meer niet.
Ik kijk de antwoorden trouwens ook nooit
Ik kijk de antwoorden trouwens ook nooit
Skedoedelefloeps wrote:Donkey controller wrote:als die kut AJAKKES verliezenThe Anim0l wrote:als feyenoord verliest
als psv verliest
als twente verliest
![]()
Strand?
Je kan ook te ver gaan in een club haten. Leuk dat je voor iemand anders bent maar om nou steeds andere clubs af te gaan kraken.. Doe maar niet.
geniet momentje van deze speler is wel erg geniete:P
http://www.dumpert.nl/mediabase/1495551 ... schot.html
Ik geef niks om voetbal, maar die was wel echt nice!The Anim0l wrote:geniet momentje van deze speler is wel erg geniete:P
-
G
+1marsiascout wrote:Ik geef niks om voetbal, maar die was wel echt nice!The Anim0l wrote:geniet momentje van deze speler is wel erg geniete:P
vorige week een kaartje voor day2 met Intents Festival gewonnen,
en nu weer 10consumptiemunten en een keycord van Intents vanwege mijn vraag aan Ran-D
ik win nooit iets en nu 2x
en nu weer 10consumptiemunten en een keycord van Intents vanwege mijn vraag aan Ran-D
ik win nooit iets en nu 2x
VI
Geweldig ook hoe ze Gilette de hele tijd belachelijk maken en die beker 
Huh, heb ik iets gemist?roberttt wrote:KSwoosh die een ban krijgt
Last edited by Grozny on 24 May 2011 01:32, edited 1 time in total.
-
M
Geniaalroberttt wrote:KSwoosh die een ban krijgt
Geluksvogel, ik moet nog wiskunde en economie
:(
Snap echt niks van wiskunde :') kmoet ook nog economie en donderdag ook nog mawThe Indicator wrote:Geluksvogel, ik moet nog wiskunde en economie:(
morgen,donderdag en dinsdag nog een tentamen, daarna weekendje Intents!
en dan alleen nog paar hertentamens verspreid over anderhalve maand tijd!
en dan alleen nog paar hertentamens verspreid over anderhalve maand tijd!
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Economie was echt crimineel makkelijk vorig jaar... doodgelachen toen. Iedereen zuchten, kreunen, steunen, moelijk etc en ik zat daar:Pommer wrote:Snap echt niks van wiskunde :') kmoet ook nog economie en donderdag ook nog mawThe Indicator wrote:Geluksvogel, ik moet nog wiskunde en economie:(

Had een 8,4 volgens mij, viel me nog tegen
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
idd wtf?Grozny wrote:Huh, heb ik iets gemist?roberttt wrote:KSwoosh die een ban krijgt
Dan had je die eindexamens van VMBO eens moeten zien, dat is echt niet normaal: (biologie)PierrePruuk wrote:Economie was echt crimineel makkelijk vorig jaar... doodgelachen toen. Iedereen zuchten, kreunen, steunen, moelijk etc en ik zat daar:Pommer wrote:Snap echt niks van wiskunde :') kmoet ook nog economie en donderdag ook nog mawThe Indicator wrote:Geluksvogel, ik moet nog wiskunde en economie:(
Had een 8,4 volgens mij, viel me nog tegen
Ze krijgen een foto te zien van een skelet, is de vraag:
Wat zie je hier voor stelsel:
A) Bloedvatenstelsel
B) Zenuwstelsel
C) Bottenstelsel
Dan kunnen ze toch beter gewoon iedereen laten slagen?
dat is wel heel erg jah :')
maar het verschil tussen Mavo & Havo is wel enorm groot, ik hoor wel eens vrienden van me die Mavo hebben gedaan, dat de examens zo makkelijk waren enzo, en dat ze havo ook wel kunnen... dan denk ik echt jah jij hebt terecht gezeten daar op Mavo
maar het verschil tussen Mavo & Havo is wel enorm groot, ik hoor wel eens vrienden van me die Mavo hebben gedaan, dat de examens zo makkelijk waren enzo, en dat ze havo ook wel kunnen... dan denk ik echt jah jij hebt terecht gezeten daar op Mavo