View on YouTube
G
G
Gunz for Hire - Bolivia

W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
ga je Bolivia bombarderen?wrote:Gunz for Hire - Bolivia![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Misschien werkt het als antiserum?wrote:ga je Bolivia bombarderen?wrote:Gunz for Hire - Bolivia![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een fucking 9,8 gehaald voor m'n wiskunde examen

wrote:Een fucking 9,8 gehaald voor m'n wiskunde examen![]()
![]()
Goed bezig!wrote:Een fucking 9,8 gehaald voor m'n wiskunde examen![]()
![]()
Studienerdwrote:Een fucking 9,8 gehaald voor m'n wiskunde examen![]()
![]()
spitsnieuws met wederom een leuk bericht
Eerst poepen, dan vechten
Een druk baasje wilde heel erg graag zijn buurman in elkaar slaan, maar de natuur kwam eventjes tussenbeide. “Als ik klaar ben met schijten, schop ik je voor je hol!” Riep de boze man naar zijn buur. Hij is aangehouden wegens zijn bedreigingen.
De schijtbuur had zijn eigen moeder een ‘vieze hoer’ genoemd, waarna zijn buurman vertelde dat hij dat niet zo op prijs stelde. “Hij kwam naar me toe terwijl ik duidelijk had gemaakt dat ik in een slechte bui was. Toen zei hij dat hij me kapot wilde slaan”, aldus de poeperd.
Dat kwam er niet van, omdat een agent al snel ter plaatse was. Die gelastte de boze buurman dat hij maar even naar huis moest gaan en even rustig adem moest halen. Daarop liet de man weten dat hij eerst lekker uit zijn sterretje ging brullen waarna hij de buurman een pak rammel zou verkopen.
Eerst poepen, dan vechten
Een druk baasje wilde heel erg graag zijn buurman in elkaar slaan, maar de natuur kwam eventjes tussenbeide. “Als ik klaar ben met schijten, schop ik je voor je hol!” Riep de boze man naar zijn buur. Hij is aangehouden wegens zijn bedreigingen.
De schijtbuur had zijn eigen moeder een ‘vieze hoer’ genoemd, waarna zijn buurman vertelde dat hij dat niet zo op prijs stelde. “Hij kwam naar me toe terwijl ik duidelijk had gemaakt dat ik in een slechte bui was. Toen zei hij dat hij me kapot wilde slaan”, aldus de poeperd.
Dat kwam er niet van, omdat een agent al snel ter plaatse was. Die gelastte de boze buurman dat hij maar even naar huis moest gaan en even rustig adem moest halen. Daarop liet de man weten dat hij eerst lekker uit zijn sterretje ging brullen waarna hij de buurman een pak rammel zou verkopen.
Klopt, maar wel vermakelijke berichten daarwrote:nieuws van niks dit.
wrote:lekker uit zijn sterretje ging brullen
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
ITA 001
Zatox - Drop The Track
Zatox - Ear Fucking
Zatox - Andromeda
Zatox - Creation
i love it
Zatox - Drop The Track
Zatox - Ear Fucking
Zatox - Andromeda
Zatox - Creation
T
Ice Tea met bitter lemon 
Dit. Keer op keer blijf dit nummer zo'n gigantisch rare vreemde fijne glimlach op mijn gezicht toveren, buitenaardse hemelse sfeer zit hierin. Uiteraard wel bekend bij het gros van jullie
View on YouTube
View on YouTube
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Zany zijn Facebook/Twitter

Uuh? Je bedoelt zatox?RT @ANightLikeHell: Vind D.E.C.I.B.E.L een lekker nummer, maar t zou perfect zijn zonder de rare vocals. Sorry @DjZany
Ja joh? Gaat eens heel snel!wrote:kutnummer
Dat meesterwerk is verdomme de beste track aller tijden!
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Hertentamen dat voor 95% hetzelfde is als het oefententamen
als ik het nu niet gehaald heb ga ik maar meteen bij de plantsoendienst.
Azura die onwijs lekkere house en trance/dance doorstuurt 
C
Kindje die buiten aan het spelen is op de plaats achter die heel de tijd roept: "ik moet poepen.... ik moet poepen"
Me pa had er genoeg van en roept in een keer keihard: "Ja kind, ga dan schijten godverrrrrrdomme..."
Ik kon me lach moeilijk inhouden
Me pa had er genoeg van en roept in een keer keihard: "Ja kind, ga dan schijten godverrrrrrdomme..."
Ik kon me lach moeilijk inhouden
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Prachtig.