meteen hQ van nieuwe noisecontrollers & wildstylez zo epic
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Kom dan vechteng, dan bel ik even m'n swaggah boyz op met vuilniszakjassen en neppe gucci petjes mang. Jwz Gwrote: Dat zeg jij hahaha alleen maar omdat jij geen vrienden hebt hahaha om naar feesten te gaan en jij meer om je hardtraxx prestige geeft haha ga vrienden zoeken hahahahaaha
Dusss...?? Wat is je punt?wrote: hahaha jij hebt geen vrienden want daarom zit je op dit forum je denkt dat je alles bent omdat je donateur bent maar jij hebt alleen maar geld gegeven om vrienden te kopen hahahahja
Vrijdag, toen B-Front opeens DJ Thera vs. Phrantic - Violence erop klapte 
Mijn hele weekend. Vrijdag super chille avond gehad @ examenparty van een 'vriendin'. Toen ik binnen kwam om ongeveer 22.45 waren er al mensen naar huis afgevoerd omdat ze te dronken waren
Ook gruwelijk veel mooie dames aanwezig, en mijn kameraden waren ook moeilijk dronken wat het ook nog heel leuk maakte.
En dat huis had een nogal romantische/ mooie tuin met Griekse beelden, een grote vijver met brug en zo'n open huisje van ijzer die bedekt was met bladeren (geen idee hoe ik dat moet noemen)
Fucking mooi en groot huis was het ook
En gisteren Defqon
Titan/ Phrantic/ Zany 
Ook gruwelijk veel mooie dames aanwezig, en mijn kameraden waren ook moeilijk dronken wat het ook nog heel leuk maakte.
En dat huis had een nogal romantische/ mooie tuin met Griekse beelden, een grote vijver met brug en zo'n open huisje van ijzer die bedekt was met bladeren (geen idee hoe ik dat moet noemen)
En gisteren Defqon
Mijn hele weekend. Vrijdag super chille avond gehad @ examenparty van een 'vriendin'. Toen ik binnen kwam om ongeveer 22.45 waren er al mensen naar huis afgevoerd omdat ze te dronken waren
Fucking mooi en groot huis was het ook
En gisteren Defqon
Titan/ Phrantic/ Zany 
En gisteren Defqon
Hamilton en Vettel... wat een kneuzen!
T
Ipod weer terug gevonden 
G
Okeeee, dat kan ik inderdaad niet ontkennenwrote:Dat jullie allemaal tantoe skeere tatta's zijn
Orgineel is ZOOOOVEEEEEEL beter
kaartjes voor pearl jam morgen, zaterdag wish

wrote:https://hardtraxx.com/dj-s-corner/amsterdam-en-hardstyle-t27371.html
![]()
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014