C
biscuit wrote:mij laten besluiten wat er gebeuren moet met een cafe dat gesloten wordt en of ik intresse heb om t verder over te nemen :loving:

geweldig, zo`n mail van de burgemeester van venray :D
Hardstyle café van maken, 1x in de maand goed feestje neerzetten

maar eerst goed verbouwen naar een super feest locatie (ala matrix xD)
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Het album Angerfist - Pissin' Razorbladez weer eens luisteren xd
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
southpark season 15 e 3
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Project 141 wrote:
Jolle wrote:Het album Angerfist - Pissin' Razorbladez weer eens luisteren xd
Hoeveel jaar is dat al wel niet geleden? xd
5
M
Jolle wrote:Het album Angerfist - Pissin' Razorbladez weer eens luisteren xd
Thx dat je het even meld, ga die weer is downloaden xd
D
volgende week vrijdag 17 :beer:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
DarkestSymphony wrote:volgende week vrijdag 17 :beer:
Komt er nog party met genoeg bier? :P
C
View on YouTube
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Onderop neje en gewoon family guy kunnen volgen.
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Net fietste ik naar huis, ik fietste op het fietspad en op het voetpad links van het fietspad fietsten 2 Turkse jochies van 12 ofzo. Die wilden ook op het fietspad dus die gingen daarop en gooiden zich bijna voor ons. Dus wij haalden ze dan maar rechts in(ze stonden ongeveer stil), gaat dat jochie lopen schreeuwen naar mij: ''Eewaa!! Moet je stoot voor je kankerhoofd ofzo?!'' :lol: :') Je kon me opvegen. :lol:

Maar wel triest dat ze op die leeftijd al zo mans doen. Wat mij betreft krijgt zo'n joch AIDS en sterft 'ie er een langzame, pijnlijke dood aan. :)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
hidde wrote:Net fietste ik naar huis, ik fietste op het fietspad en op het voetpad links van het fietspad fietsten 2 Turkse jochies van 12 ofzo. Die wilden ook op het fietspad dus die gingen daarop en gooiden zich bijna voor ons. Dus wij haalden ze dan maar rechts in(ze stonden ongeveer stil), gaat dat jochie lopen schreeuwen naar mij: ''Eewaa!! Moet je stoot voor je kankerhoofd ofzo?!'' :lol: :') Je kon me opvegen. :lol:

Maar wel triest dat ze op die leeftijd al zo mans doen. Wat mij betreft krijgt zo'n joch AIDS en sterft 'ie er een langzame, pijnlijke dood aan. :)
AIDS is geneesbaar, dus dat werkt niet :(
E
Project 141 wrote:
hidde wrote:Net fietste ik naar huis, ik fietste op het fietspad en op het voetpad links van het fietspad fietsten 2 Turkse jochies van 12 ofzo. Die wilden ook op het fietspad dus die gingen daarop en gooiden zich bijna voor ons. Dus wij haalden ze dan maar rechts in(ze stonden ongeveer stil), gaat dat jochie lopen schreeuwen naar mij: ''Eewaa!! Moet je stoot voor je kankerhoofd ofzo?!'' :lol: :') Je kon me opvegen. :lol:

ga Dexter-stijl, vermoord ze
geef ze de spuit(6)
C
assrape ze als ze dood zijn :clap:
C
eh nee... was echt zo bedoeld...

kijk, zonder handjes!
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Chukkels wrote:

AIDS is geneesbaar, dus dat werkt niet :(
Denk niet dat zijn ouders het geld hebben voor die nieuwe, ongetwijfeld zeer dure manier van genezen. Daarnaast denk ik dat het kabinet het genezen van zo'n triest kutjochie niet wilt subsidiëren. Bovendien is het nog lang niet uitgewerkt. Ze weten nu wel hóe het genezen kan worden maar er is nog geen medicatie oid gemaakt.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
nekschot geven :evil:
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Genietmomentje: Flinke ruzie met me ex hebben :lol:
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Grozny wrote:Genietmomentje: Flinke ruzie met me ex hebben :lol:
dat is inderdaad altijd genieten ja :thumbsup:
D
View on YouTube

dit moeten jullie echt luisteren :lol: xd :P :lol:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Wildstylez & Ran-D - Future Shock :loving: Doet serieus nog meer bij me dan stardust :$
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Had er graag een climax in gehoord! :P
G
freelance opdrachten en school opdrachten zo gepland hebben dat je beide precies op tijd af kan hebben :D
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
mrazura wrote:Wildstylez & Ran-D - Future Shock :loving: Doet serieus nog meer bij me dan stardust :$
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Vrij zijn en uitslapen op je verjaardag! :yay:
D
als je boos bent gewoon even helemaal los gaan op hardcore :P