Geslaagd dus eindelijk uit dit kutgat yeah! 
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Als je raam open staat en spinnen binnen komen wandelen en in de fik steken 
Dierbeul!wrote:Als je raam open staat en spinnen binnen komen wandelen en in de fik steken
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
De free releases dit jaar
Noisecontrollers - 10 golden oldies
Arboza - We Arise (old version)
Kodex - Superfly
Geck-o - Space Jam
Geck-o - Megabase Anthem
Adaro - House of Wax
Crypsis - 7 free tracks

Noisecontrollers - 10 golden oldies
Arboza - We Arise (old version)
Kodex - Superfly
Geck-o - Space Jam
Geck-o - Megabase Anthem
Adaro - House of Wax
Crypsis - 7 free tracks
Je zou haast nog zeggen dat er betere free releases uitkomen dit jaar dan echte releases 
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
haast wel ja, vooral die Multiple Thrusts (2nd mix), de oude noisecontrollers & space jamwrote:Je zou haast nog zeggen dat er betere free releases uitkomen dit jaar dan echte releases
Je hebt altijd baas boven baas hewrote: na 8 jaar! ik dacht dat ik er lang over had gedaanjij dus nog een jaartje langer
K
Hahaha het ging meer om het gay gedeelte, ieder zijn hobbies.wrote:Screw you biatch
Eerder klaar met werken, dus nu al weekend 
C
DROEKZ IS SLECHT.. DROEKZ IS SLECHTwrote:komt ie weer hoor, mr antidrugs christenwrote: Met de accounts niet, de gebruikers wel..
neee, geen drugs..![]()
![]()
Wel mooi dat AF er zo fel op in hapt terwijl ik het duidelijk als grapje erbij gooi..
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
K
Jij hapte ook altijd op alleswrote:DROEKZ IS SLECHT.. DROEKZ IS SLECHTwrote:komt ie weer hoor, mr antidrugs christenwrote: Met de accounts niet, de gebruikers wel..
neee, geen drugs..![]()
![]()
![]()
Wel mooi dat AF er zo fel op in hapt terwijl ik het duidelijk als grapje erbij gooi..
wrote:
DROEKZ IS SLECHT.. DROEKZ IS SLECHT![]()
Ik begin volgend jaar aan m'n 6e jaar op de havowrote: Groot genietmomentje: Ik ben eindelijk na 8 jaar geslaagd voor m'n Havo![]()
OT: Showtek
Net voetbal international terug gezien. Die tennisser wat een geweldige kerel
Goeie aflevering weer is en die Ruud is ook echt een sympathieke kerel 
A
maar hij wilde dus eerst lijntje keta doen boven bij ze ouders?
Oldskool Q-Music Rock Top 100 Aller Tijden beluisteren..! Wat zitten daar toch pareltjes tussen!

Moet je Heavy Metal King van hem ff checken. Die is nog beter vind ik.
A
zo nog nooit van gehoord, dat rustige stukje
Kende ik nog niet, zeker niet slecht, maar de melodie van The Punishment is wel dikkerwrote:oet je Heavy Metal King van hem ff checken. Die is nog beter vind ik.