2:56wrote:http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4awVqRr1eCo#!
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Fifa
werkelijk een love/hate verhouding met dat spel. Vandaag (online divisie 2) weer een heerlijke 5-0 maken tegen een Engels kneusje (ook uit divisie 2 dus, één na hoogste) wiens woordenschat deed vermoeden dat hij op neuken uit was.
dit nummer is goed genoeg voor een genietweek
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
de 'bewondering' die ik kreeg van sommige mensen voor mijn nieuwe move.
Whahahaha. Wat een held. Al die grote negers rennen hahahaha.wrote:http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4awVqRr1eCo#!
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Zijn daar beelden van? Nu ben ik nieuwsgierig.wrote:de 'bewondering' die ik kreeg van sommige mensen voor mijn nieuwe move.
C
is al een tijdje... is gewoon lachen en zielig tegelijk!wrote:Hij gaat hen pakken met z'n basball knuppel, who is that guy?wrote:Lowroller die op zijn facebook een of andere hater helemaal aan het afkraken isBeetje onprofessioneel maar vind het wel grappig
C
H
Hardtraxxer
last seen Sep 2017
Niet dat ik weet. Maar het is heel simpel. Met twee armen over elkaar gaan staan, een pokerface of boos kijken en dan met je linker wijsvinger op je arm tikken en proberen de beat bij te houden.wrote:Zijn daar beelden van? Nu ben ik nieuwsgierig.wrote:de 'bewondering' die ik kreeg van sommige mensen voor mijn nieuwe move.
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Haha meen je niet. Ik deed iets soortgelijks tijdens boutplaten als Just as easy. Ik stond met m'n armen over elkaar en knikte met m'n hoofd op de beat. Om in ieder geval nog ergens mee bezig te zijn.wrote:Niet dat ik weet. Maar het is heel simpel. Met twee armen over elkaar gaan staan, een pokerface of boos kijken en dan met je linker wijsvinger op je arm tikken en proberen de beat bij te houden.wrote:Zijn daar beelden van? Nu ben ik nieuwsgierig.wrote:de 'bewondering' die ik kreeg van sommige mensen voor mijn nieuwe move.
H
Hardtraxxer
last seen Sep 2017
Ik deed het ook vooral op boutplaten. Of eerst zo gaan staan en dan 20 sec later losgaan.wrote: Haha meen je niet. Ik deed iets soortgelijks tijdens boutplaten als Just as easy. Ik stond met m'n armen over elkaar en knikte met m'n hoofd op de beat. Om in ieder geval nog ergens mee bezig te zijn.
Dan weet ik waar al 't gezeur over stilstaan vandaan komt tijdens grote feestenwrote:Haha meen je niet. Ik deed iets soortgelijks tijdens boutplaten als Just as easy. Ik stond met m'n armen over elkaar en knikte met m'n hoofd op de beat. Om in ieder geval nog ergens mee bezig te zijn.wrote:Niet dat ik weet. Maar het is heel simpel. Met twee armen over elkaar gaan staan, een pokerface of boos kijken en dan met je linker wijsvinger op je arm tikken en proberen de beat bij te houden.wrote: Zijn daar beelden van? Nu ben ik nieuwsgierig.
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Precies, te veel boutplaten 
H
Hardtraxxer
last seen Sep 2017
Het scheelt dat ik het maar 20 seconde volhoud en dan los ga. En dat ik het maar een paar keer heb gedaan en niet de hele dag.wrote: Dan weet ik waar al 't gezeur over stilstaan vandaan komt tijdens grote feesten
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Je zal hier weinig mensen horen zeuren over stilstaan tijdens Just as easy hoor. 
H
Hardtraxxer
last seen Sep 2017
Een maat van mij die zei dat Onthafloorx te hard los ging voor een meisje en dat alleen jongens dat mogen.
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
En zo is het! Onderdrukken die vrouwen! 
E
Vrouwen hebben geemancipeerd....
laat anne-floor met rust.... of je krijgt van mij geen bier a.s. zaterdag
B
Shit man, ik ben zaterdag de BOBwrote:![]()
You made my day!
E
dat is mijn genietmomentjewrote:Shit man, ik ben zaterdag de BOBwrote:![]()