Allemaal dun
ik ben 15 he
Hmm oke dan
Ik 5 maanden 15.
Denk alleen wel dat je van je 15e-17e vrij veel nog groeit.
A
Back to Genietmomentjes
Ja, ik groeide binnen 2 jaar wel meer dan 5 centimeter. Groeispurtje van jewelste.wrote:Hmm oke danIk 5 maanden 15.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Ik heb nog nooit een groeispurt gehad geloof ikwrote:Ja, ik groeide binnen 2 jaar wel meer dan 5 centimeter. Groeispurtje van jewelste.wrote:Hmm oke danIk 5 maanden 15.
Morgen ziek gemeld worden op school en dan lekker centjes gaan verdienen 
E
wrote:Ik heb nog nooit een groeispurt gehad geloof ikwrote:Ja, ik groeide binnen 2 jaar wel meer dan 5 centimeter. Groeispurtje van jewelste.wrote:Hmm oke danIk 5 maanden 15.
Denk alleen wel dat je van je 15e-17e vrij veel nog groeit.![]()
Spoiler
iph
Almighty deze baas heeft mijn avond echt gemaakt met een pm.
Vertel hem dan ookwrote:Almighty deze baas heeft mijn avond echt gemaakt met een pm.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Pommers 2007-2009 Tribute mix #2 
nieuwe schoenen
en die zijn nog ek ready ook
en die zijn nog ek ready ook
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
30cm Chicken Teriyaki bij Subway
Jammer dat het zo schreeuwend duur is.
Jammer dat het zo schreeuwend duur is.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Morgen bij ons in het dorp werken in plaats van Breda. Nu kan ik tenminste "uitslapen" tot kwart voor 7 in plaats om half 6 uit mijn bed 
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Gisteren Project One - Rate Reducer (Headhunterz Remix) gekocht. Instant kippenvel

G
waar kom je vandaan dan? in de buurt van breda?wrote:Morgen bij ons in het dorp werken in plaats van Breda. Nu kan ik tenminste "uitslapen" tot kwart voor 7 in plaats om half 6 uit mijn bed
morgen onverwachts vrij 
Op de een of andere manier toch fijner dan wanneer je standaard vrij bent op die dag
Op de een of andere manier toch fijner dan wanneer je standaard vrij bent op die dag
Nee, dat niet. Kom uit Haaren licht tussen Tilburg en Den Bosch in. Maar dat is een klote weg om te rijden.wrote:waar kom je vandaan dan? in de buurt van breda?wrote:Morgen bij ons in het dorp werken in plaats van Breda. Nu kan ik tenminste "uitslapen" tot kwart voor 7 in plaats om half 6 uit mijn bed
K
Heel deze cd. Heerlijke Drum & Bass (voor in de zon)

B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022