Door veel te wandelen en wellicht ook wat gezondere voeding al 6 kilo kwijt zijn..
nog 5 á 7,5 te gaan!
nog 5 á 7,5 te gaan!
Kun je die kilo's misschien aan mij doorgeven?? Ik moet juist wat aankomenwrote:Door veel te wandelen en wellicht ook wat gezondere voeding al 6 kilo kwijt zijn..![]()
nog 5 á 7,5 te gaan!
ooit geprobeerd om die buggles met philedelphia kruidenkaas te doen? soort dipsaus..wrote:Kun je die kilo's misschien aan mij doorgeven?? Ik moet juist wat aankomenwrote:Door veel te wandelen en wellicht ook wat gezondere voeding al 6 kilo kwijt zijn..![]()
nog 5 á 7,5 te gaan!
Ooit gehoord van een versnelde stofwisseling??wrote: ooit geprobeerd om die buggles met philedelphia kruidenkaas te doen? soort dipsaus..
kom je geheid al wat van aan
Dan hebben we beiden een stukje "Rob" in onswrote: Samen delen dan?
Ik kan ook eten wat ik wil zonder ook maar iets aan te komenwrote:Ooit gehoord van een versnelde stofwisseling??![]()
![]()
Ik kan alles vreten zoveel ik wil en ik kom niks aan. Een hele week macdonalds doet me niks
Hoe?? Zeker veel kwark en pasta en shit te eten??wrote: Ik heb ook snelle stofwisseling, maar is me nu in 2/3 weken gelukt om 1,5 kilo er bij te krijgen
Ik ben 1,81m en weeg ongeveer 62kg. Veel te weinig dus, maar er komt dus niks bijwrote:Hoeveel weeg je dan? En wat is je lengte?
Wat is er mis met kwark en pasta.. Vooral pasta, lekker man.wrote:Hoe?? Zeker veel kwark en pasta en shit te eten??wrote: Ik heb ook snelle stofwisseling, maar is me nu in 2/3 weken gelukt om 1,5 kilo er bij te krijgen
Dat raadde de dietiste mij ook aan. Nou daar heb ik dus echt geen trek in
wrote:Wat is er mis met kwark en pasta.. Vooral pasta, lekker man.wrote:Hoe?? Zeker veel kwark en pasta en shit te eten??wrote: Ik heb ook snelle stofwisseling, maar is me nu in 2/3 weken gelukt om 1,5 kilo er bij te krijgen
Dat raadde de dietiste mij ook aan. Nou daar heb ik dus echt geen trek in
Das vrij weinig idd. Ben zelf 15 en denk ik 10 cm kleiner dan jij (misschien 5 cm kleiner) en weeg 66 kilo en dat is gewoon een goed gewicht.wrote:Ik ben 1,81m en weeg ongeveer 62kg. Veel te weinig dus, maar er komt dus niks bijwrote:Hoeveel weeg je dan? En wat is je lengte?
Lijkt me echt chill om dat te hebben. Nadeel is wel dat je minder snel doorhebt wanneer je ongezond bezig bent.wrote:Heb ook altijd alles kunnen eten zonder dat er wat bij kwam.
Dit.wrote:Heb ook altijd alles kunnen eten zonder dat er wat bij kwam. Maar sinds een tijdje begin je het toch wel te zien
hahaha, ik heb ook t zelfde! mn ouders en mn broertje moesten op dieet. en ik mocht eten wat ik wilde, hoeveel ik willde en wanner ik wildewrote:Ik kan ook eten wat ik wil zonder ook maar iets aan te komenwrote:Ooit gehoord van een versnelde stofwisseling??![]()
![]()
Ik kan alles vreten zoveel ik wil en ik kom niks aan. Een hele week macdonalds doet me niks
Maar jij hebt wel een pens.wrote:hahaha, ik heb ook t zelfde! mn ouders en mn broertje moesten op dieet. en ik mocht eten wat ik wilde, hoeveel ik willde en wanner ik wildewrote:Ik kan ook eten wat ik wil zonder ook maar iets aan te komenwrote:Ooit gehoord van een versnelde stofwisseling??![]()
![]()
Haha, maar jij gaat niet meer sporten?wrote:Dit.wrote:Heb ook altijd alles kunnen eten zonder dat er wat bij kwam. Maar sinds een tijdje begin je het toch wel te zien
Oh sorrywrote:Niet!
Jawel, ga sinds een tijdje naar de sportschoolwrote:Haha, maar jij gaat niet meer sporten?wrote:Dit.wrote:Heb ook altijd alles kunnen eten zonder dat er wat bij kwam. Maar sinds een tijdje begin je het toch wel te zien
Milfs spotten? Lekkere natte moeders die aan het lekken zijn?wrote:Jawel, ga sinds een tijdje naar de sportschool
Dat jij 55-56 moet wegen dat kan bijna niet. Ik heb laatst (een maand geleden ongeveer) GGD onderzoek hier op school gehad en toen had ik nog gewoon goed gewicht, boven gemiddeld maar onder overgewicht. Zo heb ik het heel mijn leven al gehad.wrote:Dan weeg je dacht ik ook teveel draidy. ik moet dacht ik iets van 55-56kg wegen met 1.75
wrote:Milfs spotten? Lekkere natte moeders die aan het lekken zijn?wrote:Jawel, ga sinds een tijdje naar de sportschool