bamisoep?
Noodles
Noodles
ik zei vroegah ook altijd bamisoepRavenwood wrote:bamisoep?![]()
Noodles
ergens is dat ook wel erg goed nieuws. betekend het namelijk dat het niet verder is uitgezaaid (wat bij een vroegere tante bij mij was, die er aan is overleden {toen ik nog niet leefde}) en het zo verholpen kan worden?Protoss wrote:euh weekend
en dat het met mn moeder goed gaat ze moet wel de borst eraf dat is wat minder
ja idd daarom staat die ook bij genietmomentjes dat het allemaal goed komt ze moet alleen nu kiezen tussen silicone of weefsel van haar buik af denk dat ze silicone doetKSwoosh wrote:ergens is dat ook wel erg goed nieuws. betekend het namelijk dat het niet verder is uitgezaaid (wat bij een vroegere tante bij mij was, die er aan is overleden {toen ik nog niet leefde}) en het zo verholpen kan worden?Protoss wrote:euh weekend
doet ze de andere ook dan?Protoss wrote:ja idd daarom staat die ook bij genietmomentjes dat het allemaal goed komt ze moet alleen nu kiezen tussen silicone of weefsel van haar buik af denk dat ze silicone doetKSwoosh wrote:ergens is dat ook wel erg goed nieuws. betekend het namelijk dat het niet verder is uitgezaaid (wat bij een vroegere tante bij mij was, die er aan is overleden {toen ik nog niet leefde}) en het zo verholpen kan worden?Protoss wrote:euh weekend
Ik heb hetzelfde probleem kerel.. Maar dit hoort in het irritatiemomentjes topic..Project 141 wrote:Ik heb die shit al zoveel dozen gevuld in de jumboGreenX wrote:kip noodles van yum yum![]()
Staat in mijn gang, komen elke dag 2 dozen van binnen ofzo
gefeliciteerd!Grozny wrote:Jarig zijn
Wat is aangelopen?robkuh1990 wrote:Vriendin van mij die verteld over haar seksavontuurtje gisternacht....
dat ze na het stappen bij jongen beland was, hem vastgebonden had aan bed en aangelopen is xD
HEEEEERLIJk![]()
![]()
![]()
![]()
weg gelopen denk ik?Ramirez wrote:Wat is aangelopen?robkuh1990 wrote:Vriendin van mij die verteld over haar seksavontuurtje gisternacht....
dat ze na het stappen bij jongen beland was, hem vastgebonden had aan bed en aangelopen is xD
HEEEEERLIJk![]()
![]()
![]()
![]()
Maar GENIAAL!Ramirez wrote:Laffe daad!
Dan heeft hij het wel verdiend!robkuh1990 wrote:ik heb me echt kapot gelachen, omdat ik wss ook weet wie die jongen is...
hij pikt altijd de vrouwtjes in van iedereen,... werd tijd dat ie op z'n nummer gezet werd
Dank jeMaximum wrote:gefeliciteerd!Grozny wrote:Jarig zijn
ben benieuwd hoe hij los gekomen is, lekker beschamend als je moeder dat moet doen...Ramirez wrote:Dan heeft hij het wel verdiend!robkuh1990 wrote:ik heb me echt kapot gelachen, omdat ik wss ook weet wie die jongen is...
hij pikt altijd de vrouwtjes in van iedereen,... werd tijd dat ie op z'n nummer gezet werd
robkuh1990 wrote:ben benieuwd hoe hij los gekomen is, lekker beschamend als je moeder dat moet doen...Ramirez wrote:Dan heeft hij het wel verdiend!robkuh1990 wrote:ik heb me echt kapot gelachen, omdat ik wss ook weet wie die jongen is...
Als dat toch eens zou gebeuren bij een kameraad van mij, die ook ALTIJD vriendinnetjes afpakt, zou geweldig zijnrobkuh1990 wrote:ik heb me echt kapot gelachen, omdat ik wss ook weet wie die jongen is...