haha ik heb ze echt allemaal gezien echt een held die kokoostzaner wrote:filmpjes van eurokok martin.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Dat na een lange dag je ogen bijna dicht vallen van de vermoeidheid, en je vervolgens in je bedje duikt.
Dat momentje ga ik nu maar eens even meemaken.
Dat momentje ga ik nu maar eens even meemaken.
Zoals gister, dan heb je het tijdens een spelletje over Crank (die film) en dan komt ineens het broertje van mn vriendin binnen met het nummer Crank zovan nee dit is Crank!!
En die had ik dan heel lang niet meer gehoord, dat is dan echt genieten om dat even weer te luisteren
En die had ik dan heel lang niet meer gehoord, dat is dan echt genieten om dat even weer te luisteren
Het moment dat je naar de wc loopt en het gevoel hebt: Dit wordt een heerlijk potje schijten. 
-
G
wakker worden na 11 uur geslapen te hebben 
Voor mij zeker niet. Elk uur langer dan 10 uur is ongeveer 4 uur minder slaap qua gaarheid.KSwoosh wrote:wakker worden na 11 uur geslapen te hebben
De omhaal van Ruud ter Heide van Emmen
.
De aantal goals die er week in en week uit in de Jupiler League vallen.
Als hele wedstrijd vind ik alleen FC Zwolle de moeite waard, maar qua samenvattingen geniet ik er vaak van.
De openingshow van Hardbass, kreeg ik een big smile op me gezicht
.
En tijdens Wildstylez live & Wild Motherfuckers live.
De aantal goals die er week in en week uit in de Jupiler League vallen.
Als hele wedstrijd vind ik alleen FC Zwolle de moeite waard, maar qua samenvattingen geniet ik er vaak van.
De openingshow van Hardbass, kreeg ik een big smile op me gezicht
En tijdens Wildstylez live & Wild Motherfuckers live.
- Een Bigmac eten
- ''jeweetwel''
- Als ik moe ben, zitten
- ''jeweetwel''
- Als ik moe ben, zitten
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Wat ik heb is dat als ik bijv om 12 uur ga slapen en rond 8 uur wakker word mij de hele dag prima voel. slaap ik tot 12 / 1 uur ben ik de hele dag een beetje dufPNXRMX wrote:Voor mij zeker niet. Elk uur langer dan 10 uur is ongeveer 4 uur minder slaap qua gaarheid.KSwoosh wrote:wakker worden na 11 uur geslapen te hebben
-
G
autorijden
-
G
Msn gesprek met Robert 
Vitesse zien afgaan
En Bayern Munchen die zo hard de deksel op de neus krijgt van Dortmund! Geniaal, ben benieuwd wat die arrogante lui nu zeggen.
:') Trieste vertoning weer.katamaran wrote:Vitesse zien afgaanEn Bayern Munchen die zo hard de deksel op de neus krijgt van Dortmund! Geniaal, ben benieuwd wat die arrogante lui nu zeggen.
Waarom, ben het wel met hem eens. Alleen maar buitelanders binnen halen, elke nederlander moet weg. Roepen dat je binnen 3 jaar kampioen wordt. En het gaat nog slechter dan onder Theo Bos.Festuca wrote::') Trieste vertoning weer.katamaran wrote:Vitesse zien afgaanEn Bayern Munchen die zo hard de deksel op de neus krijgt van Dortmund! Geniaal, ben benieuwd wat die arrogante lui nu zeggen.
je weet tochkatamaran wrote:Vitesse zien afgaanEn Bayern Munchen die zo hard de deksel op de neus krijgt van Dortmund! Geniaal, ben benieuwd wat die arrogante lui nu zeggen.
kampioenen kampioenen kampioenen ole ole
Ik heb gewoon medelijden met de naam Vitesse.wootum wrote:Waarom, ben het wel met hem eens. Alleen maar buitelanders binnen halen, elke nederlander moet weg. Roepen dat je binnen 3 jaar kampioen wordt. En het gaat nog slechter dan onder Theo Bos.Festuca wrote::') Trieste vertoning weer.katamaran wrote:Vitesse zien afgaanEn Bayern Munchen die zo hard de deksel op de neus krijgt van Dortmund! Geniaal, ben benieuwd wat die arrogante lui nu zeggen.
-
E
Amen to that!Beuntie wrote:Het moment dat je naar de wc loopt en het gevoel hebt: Dit wordt een heerlijk potje schijten.
-
C
Het voorspellen dat je vandaag koppijn zou hebben (althans, vannacht)
en het niet hebben
en het niet hebben
Het overschaklen van tek naar Hardstyle 
-
C
De 1000e view hebben op dit topic