Active topics in Off-Topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
-
S
Als je d'r echt van af bent gewoon kei hard gefeliciteerd jonguh! Ik kreeg vorige week te horen dat het jongste meisje bij mij in de klas (net 15, 4vwo, ben blijven zitten) het in haar schildklier heeft 
Congratz jongen, ik denk echt nog af en toe aan je over die tering tijd hier voor! Zit niet zoveel meer op HT, ben druk met van alles, maar wil je toch persoonlijk feliciteren jongen!
Dat er een hele hoop mooie jaren mogen aankomen voor je!!!
-
G
idd, gefeliciteerd man!
bedankt jongens, fijn dat er zoveel reageren 

bah, echt zwaar kut is dat. en dat is volgens mij nog moeilijker te behandelen als wat ik hadstefaneke wrote:Als je d'r echt van af bent gewoon kei hard gefeliciteerd jonguh! Ik kreeg vorige week te horen dat het jongste meisje bij mij in de klas (net 15, 4vwo, ben blijven zitten) het in haar schildklier heeft
thanks beunBeuntie wrote:Congratz jongen, ik denk echt nog af en toe aan je over die tering tijd hier voor! Zit niet zoveel meer op HT, ben druk met van alles, maar wil je toch persoonlijk feliciteren jongen!
Trouwens is het nu echt echt echt helemaal weg ? Niet dat er nog iets ziet wat kan groeien of iets dergelijks ?
Of weet je dat nooit zeker.
Of weet je dat nooit zeker.
nee das juist iets wat je nooit zeker kan weten, ik blijf de eerste 5 jaar nog strak onder controle.
nogmaals gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!

-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
idd maar gewoon er vanuit gaan dat het goed blijft zo en genieten van het levenRavenwood wrote:nee das juist iets wat je nooit zeker kan weten, ik blijf de eerste 5 jaar nog strak onder controle.
Je moest eens weten hoeveel respect ik voor jou heb Ravenwood
Gefeliciteerd man, en nu lekker genieten!
Gefeliciteerd man, en nu lekker genieten!
Wow!! Super man! Ik heb toendertijd je verhaal gelezen, erg indrukwekkend verhaal. Het is je gegund dat je weer beter verklaard bent! Hopelijk blijft het zo. Geniet er van; nogmaals het is je gegund! 
-
RHardtraxxer
- 240 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
gefeliciteerd kerel

Dit is echt het beste topic ooit op Hardtraxx!
Had je al gefeliciteerd, maar nog een keer kan geen kwaad.
Gefeliciteerd man!!

Had je al gefeliciteerd, maar nog een keer kan geen kwaad.
Gefeliciteerd man!!
Gefeliciteerd! Erg mooi dat je er van af bent
!
Jup, dat verhaal is nu klaar! Back to life.Project 141 wrote:Dit vraagt om een symbolisch slotje op het oude topic![]()
Kan daar een gouden blingbling slotje op? 
G1LL wrote:Gefeliciteerd! Erg mooi dat je er van af bent![]()
!
om te gaan stampen zal hij nog wel de energie niet voor hebben.
Dit vergt heel veel van je lichaam.
Maar netjes van je dat je je eigen er door heen geslagen hebt maat
Dit vergt heel veel van je lichaam.
Maar netjes van je dat je je eigen er door heen geslagen hebt maat
klopt, dit gaat voor nu nog net iets te ver, want na een vermoeiende doordeweekse schooldag van 8 tot 3/half 5 ben ik 's avonds erg moe, laat staan na een gewone rustige zaterdag en dan s avonds nog heel lang doorstampen, nee dat gaat hem niet worden.
ben nu al wel steeds conditie opbouwen door erg veel te fietsen en te wandelen enzo.
ben nu al wel steeds conditie opbouwen door erg veel te fietsen en te wandelen enzo.