Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 10:14 

Hardtraxx Veteran

Nog gefeliciteerd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 11:08 

Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd Lyst! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 11:13 

Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 12:12 

Hardtraxxer

Spablauw schreef:
Lyst jij werkt? Dat is een activiteit die je minder graag doet dan de leukste activiteit die je doet. Toch doe je ze omdat je er geld mee verdient? Dat is toch niet volgens jou principe? Het werken staat je toch in de weg van wat je eigenlijk het allerliefst op die moment zou doen?

:lol:

Nee serieus, dat zijn 2 compleet andere dingen. Wie zegt dat hij zijn job niet graag doet trouwens. En als jij zin hebt om 20 jaar lang een job te zoeken die je echt graag zou doen ipv geld te verdienen mag je het me ook zeggen.

En nee, het kan me geen hol schelen als je nu gaat zeggen dat het niet serieus bedoelt was.

Proficiat Lyst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 12:46 

Het was wel serieus bedoeld. En waarom zeg je dat nu over mij? Ik heb niet dezelfde gedachtegang als Lyst he. Ik ga wel mee de commerciele weg op omdat geld voor mij belangrijk is. Maar Lyst beweert dat geld vanalles kapot maakt, waarom werkt hy dan voor geld? Je kan niet zeggen dat ik ongelijk heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 12:53 

Spablauw schreef:
Het was wel serieus bedoeld. En waarom zeg je dat nu over mij? Ik heb niet dezelfde gedachtegang als Lyst he. Ik ga wel mee de commerciele weg op omdat geld voor mij belangrijk is. Maar Lyst beweert dat geld vanalles kapot maakt, waarom werkt hy dan voor geld? Je kan niet zeggen dat ik ongelijk heb.

Waarschijnlijk omdat als je dat niet doet je geen leven kan hebben. Je kan in je eentje niet een compleet systeem veranderen, maar je mag nog wel vinden dat het systeem zuigt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 13:20 

Aan het typen...

Het geeft niet dat je de hele essentie van commercie in artistieke sectoren mist en je niet in staat bent onderscheid te maken tussen activiteiten die op creativiteit gebaseerd zijn en gewoon werk dat gedaan moet worden en waarvoor dus mensen betaald worden.:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 15:47 

Hardtraxxer

Spablauw schreef:

Hoe kan je nu geen onderscheid maken in een creatieve bezigheid/passie, whatever en een levensmiddel (zo beschouw ik geld toch)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 15:51 

ScavengerDJ schreef:
Spablauw schreef:

Hoe kan je nu geen onderscheid maken in een creatieve bezigheid/passie, whatever en een levensmiddel (zo beschouw ik geld toch)?

Als je 5 dagen in de week muziek maakt (zoals alle grote/commerciele jongens volgens lyst) en in het weekend enkele optredens doet. Dan heb je geen tijd om te werken. Dus dan is het toch fucking normaal dat ze graag hebben dat hun muziek goed verkoopt/bekend raakt. Maarja Lyst en z'n irritante kut lange theorieën zullen wel weer beweren van niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 15:59 

Hardtraxxer

Spablauw schreef:
ScavengerDJ schreef:
Spablauw schreef:

Als je 5 dagen in de week muziek maakt (zoals alle grote/commerciele jongens volgens lyst) en in het weekend enkele optredens doet. Dan heb je geen tijd om te werken. Dus dan is het toch fucking normaal dat ze graag hebben dat hun muziek goed verkoopt/bekend raakt. Maarja Lyst en z'n irritante kut lange theorieën zullen wel weer beweren van niet.

Correct me if I'm wrong maar dat is Lyst zijn beroep helemaal niet. Irrelevant dus. En als je wil zeggen dat hij een product aan de man moet brengen om het goed te laten verkopen voor geld, well dat is het leven, niet de muziekdroomwereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 16:07 

Hardtraxx Veteran

Zelfs in z'n verjaardags topic worden discussies gevoerd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 17:15 

Donateur

Henk-Jan schreef:
Zelfs in z'n verjaardags topic worden discussies gevoerd xd

Inderdaad :lol: Niet best xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 19:33 

Aan het typen...

Spablauw schreef:
ScavengerDJ schreef:
Spablauw schreef:

Asjeblieft, als je niet eens in staat bent om te begrijpen wat ik her en der post, wil je me daar dan ook niet zo mee lastig vallen. Ik kies mijn woorden altijd zorgvuldig en ik heb er een godsgruwelijke hekel aan als mensen continu maar woorden lopen te verdraaien. Je hebt overduidelijk geen flauw benul waar ik over praat, dus als je zo'n obsessie voor mij hebt, begin dan maar eerst eens met mijn posts opnieuw te lezen, voordat je weer iets begint te posten wat nergens op slaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 19:33 

Hardtraxx Veteran

Nog gefeliciteerd !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 00:19 

Bierkoning

Plaatsvervangende schaamte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 00:38 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Plaatsvervangende schaamte.

amen, echt ernstig dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 10:14 

Hardtraxx Veteran

Spablauw, ben jij Slakmans?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 08:58 

Donateur

Gefeliciteerd broekie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:27 

Aan het typen...

Thanks opa! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:44 

Donateur

Lyst schreef:
Thanks opa! :D

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 20:43 

Hardtraxx Veteran

Nog van harte jonge :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 11:57 

Hardtraxx Addict

spablauw, doe is niet zo kansloos :P

nog van harte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:55 

Hardtraxx Veteran

Zelfs in z'n verjaardagstopic nog discussies. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 00:49 

Hardtraxx Veteran

Ja echt prachtig toch... hij blijft ook bijna bovenaan staan in offtopic :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 02:00 

The Skribbler schreef:
Ja echt prachtig toch... hij blijft ook bijna bovenaan staan in offtopic :lol:

door nutteloze posts als mijne
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic