Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb geen soort gelijke toppa kunnen vinden dus bij deze.

Zelf ben ik een flinke liefhebber van Gadgets en dergelijke en leek mij wel leuk om een topic hiervoor te openen om aanraders, prijs afnames of ervaringen te delen met het forum. Wie weet heb jij wel een handigheidje gevonden wat jou leven makkelijker heeft gemaakt. Denk daar bij aan zelflerende lampen of Sonos door het hele huis, Smarthouse, Domotica systemen etc.

Ik zelf heb sinds kort dus zo'n Roomba apparaat gehaald. Maakt het stofzuigen echt makkelijk en het houd de katten bezig en komt op de moeilijkste plekken. Dikke aanrader als je samen woont en zowel jij als je huisgenoot veel werken. Dan heb je gewoon geen tijd meer om echt grondig elke 2 dagen te stofzuigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb z'n zelfrijdende grasmaaier :cool:. Alleen jammer dat er geen gras groeit op een balkon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ooit is cadeau gekregen :P. Maarja heb je weinig aan als je in een flat woont xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zelf de sonos play 1 en de playbar en zou daarbij nog wel de subwoofer willen. Alleen de prijzen van Sonos zijn erg duur, maar buiten dat is het kwalitatief wel erg goed :worship:
Al vind ik wel dat de app stukken beter en simpeler kan, al gaat het steeds wel iets de goede kant op.

Overigens ben ik ook wel een apple fanboy, maar zou ik bijv. die Homepod niet snel aanschaffen (al heb ik dat over meer producten gezegd ..). Heb overigens wel een iPhone 7, iPad Pro (1e generatie), Macbook Pro (versie 2012) en de Apple Watch Series 3, wat ik allemaal dagelijks gebruik. Met name de gebruiksvriendelijkheid en alles rondom iCloud vind ik geweldig. Het naadloos overschakelen in bestanden tussen Macbook, windows en iPad is erg fijn met name voor school/werken dingen. Ook het synchroniseren van foto/videos is heel makkelijk en kan je direct op een van je devices alles regelen en het dan ook weer makkelijk op een ander terugvinden.

Ik ben het er zeker mee eens dat bijv. Apple overpriced is, het kan en mag namelijk wel veel goedkoper, maar ik kan er moeilijk over klagen als ik zie hoe gemakkelijk alles in gebruik is en ik ook welke producten ik zelf al heb :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is het enige wat ik aan credits kan geven aan Apple. Hun GUI is simpel zodat ook echt iedereen zonder moeite hier gebruik van kan leren maken. Maar voor de rest vind ik het inderdaad erg overpriced voor wat je aan techniek en hardware krijgt.

Ben zelf nog wel aan het kijken naar een mooie smart watch die er ook super sjiek uit ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zocht eerst voor een Fossil Q watch, maar de echte smartwatches daarvan vind ik persoonlijk lelijk.

Deze Fossil Q is niet een echte smartwatch, maar meer een Hybrid, waarbij je grotendeels een activity tracker hebt en de wijzers verspringen en de horloge trilt bij notificaties etc:
https://www.fossil.com/us/en/products/h ... 1123P.html

Deze is ook wel gaaf, alleen vind ik hem qua grootte te klein:
https://www.fossil.com/us/en/products/h ... 1207p.html

Echter levert fossil website niet in nederland, maar kun je wel sommige smartwatches van hun kopen in een winkel of webshop maar dus ook een groot deel niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2017 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er inderdaad een hele hoop gezien van Fossil bij Coolblue. Maar die selectie is niet helemaal wat ik zoek. Zag laatst iemand lopen die had een smart watch dat best op een Diesel leek.

Deze is ook wel vet.
https://www.brandfield.nl/skagen-connec ... &utm_term=
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2017 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij de gemiddelde juwelier worden al die Fossil en Michael Kors smart/hybridewatches ook verkocht.

Op internet vind je ze bijna niet gek genoeg.

Ik heb zelf ook een Fossil Q marshal, ga hem vanavond uit de doos halen. Zal mijn bevindingen hier ook wel plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2017 12:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ooit is cadeau gekregen :P. Maarja heb je weinig aan als je in een flat woont xd

eens*. Lijkt me niet dat je IS cadeau hebt gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2017 15:58 
 
Hardtraxxer

Nice, dit topic ga ik volgen. Momenteel op zoek naar een nieuwe TV (mag dat ook in dit topic?) en smartwatch. Ben apple fanboy maar vind de smartwatches van apple niet zo mooi helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2017 16:15 
 
Hardtraxxer



Dit vind ik ook echt dik, eerste tafels zijn onlangs verzonden. Maar helaas nog niet buiten Amerika/Canada te verkrijgen. Sowieso eerst kwaliteit van bijv. speakers en mate van stroomverbruik afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Svbtwee schreef:
Ooit is cadeau gekregen :P. Maarja heb je weinig aan als je in een flat woont xd

eens*. Lijkt me niet dat je IS cadeau hebt gekregen.


:lol: ik ga zo naar op eens/is fouten. Het eens echt de irritantste taalfout
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 11:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
Nice, dit topic ga ik volgen. Momenteel op zoek naar een nieuwe TV (mag dat ook in dit topic?) en smartwatch. Ben apple fanboy maar vind de smartwatches van apple niet zo mooi helaas..


Protip voor TV's.

Kijk bij outlets, veel hebben daar goede A-merk TV's voor veel minder, en het zijn vaak showmodellen.

Was een beetje huiverig bij het bestellen, maar klantenservice was goed bereikbaar, reviews waren degelijk en de TV werkt nog steeds. Destijds een 43" 4K LG LED smartTV gehaald, was destijds 800-1000 euro in de winkel, heb hem voor 400 kunnen krijgen, en het is een geniaal ding. Zit zulk goed geluid en beeld op dat ik geen externe speakers nodig ben haast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb nu een week mijn Fossil Q Explorist om, ben er ontzettend tevreden over.
Hij werkt snel, is helder, krasbestendig, luidspreker is prima en hij heeft heel veel opties.
Enige tegenvallers zijn dat de batterij ongeveer 16 uur meegaat, en het opladen ontzettend lang duurt.
Ook is hij vrij zwaar (Gun metal) maar dat went bij mij vrij snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Youri! schreef:
Nice, dit topic ga ik volgen. Momenteel op zoek naar een nieuwe TV (mag dat ook in dit topic?) en smartwatch. Ben apple fanboy maar vind de smartwatches van apple niet zo mooi helaas..


Protip voor TV's.

Kijk bij outlets, veel hebben daar goede A-merk TV's voor veel minder, en het zijn vaak showmodellen.

Was een beetje huiverig bij het bestellen, maar klantenservice was goed bereikbaar, reviews waren degelijk en de TV werkt nog steeds. Destijds een 43" 4K LG LED smartTV gehaald, was destijds 800-1000 euro in de winkel, heb hem voor 400 kunnen krijgen, en het is een geniaal ding. Zit zulk goed geluid en beeld op dat ik geen externe speakers nodig ben haast.


En als je echt goed wil klaarkomen
http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_lg ... dwodG3cNKA

Unboxing:
https://9gag.com/tv/p/azz1X4/unboxing-t ... llpaper-tv
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 16:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja joh, 8000 euro, heeft hij vast wel liggen en er voor over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ja joh, 8000 euro, heeft hij vast wel liggen en er voor over.

Heb jij dat niet dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 16:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Broken Balance schreef:
Ja joh, 8000 euro, heeft hij vast wel liggen en er voor over.

Heb jij dat niet dan?


Als ik het had kocht ik wel wat anders dan een tv vol overbodige luxe.

Also @Youri, zie net dat de tv die ik had bij de outlet op veel plekken nu 480 eur is
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
Broken Balance schreef:
Ja joh, 8000 euro, heeft hij vast wel liggen en er voor over.

Heb jij dat niet dan?


Als ik het had kocht ik wel wat anders dan een tv vol overbodige luxe.

Also @Youri, zie net dat de tv die ik had bij de outlet op veel plekken nu 480 eur is


http://www.televisiewinkel.nl/opruimkelder heeft trouwens ook vaak wat demo modellen in de verkoop. Zit soms ook wel wat soeps tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 18:58 
 
Hardtraxxer

Het wordt een OLED en ik wil er max. 2k aan uitgeven. Zit momenteel naar de C7 van LG te kijken, maar wacht sowieso op een dikke aanbieding. Misschien ook wel langer. Hoop medio 2018 samen te wonen met vriendin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

2k voor een TV die over 5 jaar achterhaald is en geen updates meer krijgt.
Ik zou er nog wel een keer over nadenken.
Je hebt voor 600-1200 range ook al hele mooie schermpjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 14:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
Het wordt een OLED en ik wil er max. 2k aan uitgeven. Zit momenteel naar de C7 van LG te kijken, maar wacht sowieso op een dikke aanbieding. Misschien ook wel langer. Hoop medio 2018 samen te wonen met vriendin.


Raad je het idd af. Mn ouders hebben ook 2x een dure tv gehaald en na 3-5 jaar waren ze inderdaad achterhaald.

Zoveel echt zichtbare meerwaarde hebben de meeste tv's niet. Heb ooit een LG van 500 gekocht toen HD net uit was, mee gedaan tot vorig jaar en nog weer voor 150 kunnen verkopen.

Zou eerder een UHD TV kopen van minstens 43 inch met Led. Het verschil is er maar niet dusdanig om een grote impact te maken over al die jaren, zeker omdat je er na een tijd toch aan went.

Ik zit ook niet voortdurend alles op 4K te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2017 22:16 
 
Hardtraxxer

Mijns inziens koop je een reeds achterhaalde TV als je een niet-OLED haalt, maar dat is mijn mening

C7 55'' nu voor 1699eu te koop.. Hmm toch nog even wachten wat de prijzen in december gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 09:55 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Youri! schreef:
Nice, dit topic ga ik volgen. Momenteel op zoek naar een nieuwe TV (mag dat ook in dit topic?) en smartwatch. Ben apple fanboy maar vind de smartwatches van apple niet zo mooi helaas..


Protip voor TV's.

Kijk bij outlets, veel hebben daar goede A-merk TV's voor veel minder, en het zijn vaak showmodellen.

Was een beetje huiverig bij het bestellen, maar klantenservice was goed bereikbaar, reviews waren degelijk en de TV werkt nog steeds. Destijds een 43" 4K LG LED smartTV gehaald, was destijds 800-1000 euro in de winkel, heb hem voor 400 kunnen krijgen, en het is een geniaal ding. Zit zulk goed geluid en beeld op dat ik geen externe speakers nodig ben haast.

Sowieso :thumbsup: Heb mij HP Omen 2 ook 'tweedehands' gekocht, alleen de doos was beschadigd, maar wel 300€ korting :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic