bijna 2 maand en tellend, zonde.wrote:Sorry BB maar 2,5 maand stilte is zonde, nieuwe foto:
"Zo, alweer een album vol distortion afgeleverd"
"Het is maar goed dat ik mijn handtekening weer even geoefend heb om m'n witte hond."
Dit is duidelijk de winnaar! Doe maar een nieuwewrote:bijna 2 maand en tellend, zonde.wrote:Sorry BB maar 2,5 maand stilte is zonde, nieuwe foto:
Top, en de winnaar is Grim, sinds hij de vorige keer de enige inzending had.
Kronisch alcohol probleem bij Italiaanse pizzabakker van restaurant "Drop the pizza"
Door de corona crisis moeten vele djs ander werk zoeken, De Italianen gaan terug naar hun roots.
Nieuwe Italiaanse aanwinst Savage Squad Recordings jat avondeten labelmanager
"Vinylhoezen vervangen door pizza doos blijkt groot succes, andersom werkt het minder goed"
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 19 days ago
"Taalbarriere bleek toch voor verwarring te zorgen bij Kronos, nadat hem gevraagd werd om vooruit te blikken op de toekomst van de Italiaanse hardstyle dj's in Nederland"
"Kronos heeft een puntje pakken verkeerd begrepen en nam pizza mee naar het illegale thuisfeestje"
De meeste waren wel leuk, er kan helaas maar één de winnaar zijn!
wrote:Kronisch alcohol probleem bij Italiaanse pizzabakker van restaurant "Drop the pizza"
Dan doen we gewoon een nieuwe uiteraard

"Snel! Bas kijkt niet... Stop je vinger nu in mijn gebalde vuist!"
"Blijf van die noise filter af Barry, wíj zijn de Noisecontrollers."
W
Hardtraxxer
362 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Schuif ff op
"Naast ghost producen is ghost performen ook steeds zichtbaarder voor het grote publiek"
Bas: "klappen maar voor deze twee downies die aan de knopjes mogen zitten"
Frontliner blikt terug op booking met Noisecontrollers: "Het draaien van Abject - In Our Memories (Frontliner's Zweet Dreams Medley 2009 Mix) pakte toch anders uit dan ik had gedacht."
Moest er goed om gniffelen, kies maar een nieuwewrote:Frontliner blikt terug op booking met Noisecontrollers: "Het draaien van Abject - In Our Memories (Frontliner's Zweet Dreams Medley 2009 Mix) pakte toch anders uit dan ik had gedacht."