bijna 2 maand en tellend, zonde.ErikZ wrote:Sorry BB maar 2,5 maand stilte is zonde, nieuwe foto:
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
"Zo, alweer een album vol distortion afgeleverd"
"Het is maar goed dat ik mijn handtekening weer even geoefend heb om m'n witte hond."
Dit is duidelijk de winnaar! Doe maar een nieuweBroken Balance wrote:bijna 2 maand en tellend, zonde.ErikZ wrote:Sorry BB maar 2,5 maand stilte is zonde, nieuwe foto:
Top, en de winnaar is Grim, sinds hij de vorige keer de enige inzending had.
Kronisch alcohol probleem bij Italiaanse pizzabakker van restaurant "Drop the pizza"
Door de corona crisis moeten vele djs ander werk zoeken, De Italianen gaan terug naar hun roots.
Nieuwe Italiaanse aanwinst Savage Squad Recordings jat avondeten labelmanager
"Vinylhoezen vervangen door pizza doos blijkt groot succes, andersom werkt het minder goed"
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
"Taalbarriere bleek toch voor verwarring te zorgen bij Kronos, nadat hem gevraagd werd om vooruit te blikken op de toekomst van de Italiaanse hardstyle dj's in Nederland"
"Kronos heeft een puntje pakken verkeerd begrepen en nam pizza mee naar het illegale thuisfeestje"
De meeste waren wel leuk, er kan helaas maar één de winnaar zijn!
rakkietakkie wrote:Kronisch alcohol probleem bij Italiaanse pizzabakker van restaurant "Drop the pizza"
Dan doen we gewoon een nieuwe uiteraard

"Snel! Bas kijkt niet... Stop je vinger nu in mijn gebalde vuist!"
"Blijf van die noise filter af Barry, wíj zijn de Noisecontrollers."
-
WHardtraxxer
- 362 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Schuif ff op
"Naast ghost producen is ghost performen ook steeds zichtbaarder voor het grote publiek"
Bas: "klappen maar voor deze twee downies die aan de knopjes mogen zitten"
Frontliner blikt terug op booking met Noisecontrollers: "Het draaien van Abject - In Our Memories (Frontliner's Zweet Dreams Medley 2009 Mix) pakte toch anders uit dan ik had gedacht."
Arjen en Barry zitten op eenzelfde frontline
Moest er goed om gniffelen, kies maar een nieuwe_theon_ wrote:Frontliner blikt terug op booking met Noisecontrollers: "Het draaien van Abject - In Our Memories (Frontliner's Zweet Dreams Medley 2009 Mix) pakte toch anders uit dan ik had gedacht."