''Politie arresteert Italiaanse DJ voor het niet dragen van een broek tijdens een optreden op een kinderdisco''
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
Italianen treffen bootvluchteling aan in nieuwe zending vanuit Afrika
Daar wou ik de grap om laten draaien. Verder was hij niet heel sterk hahaParvuz wrote:Haha ergens lijken ze wel op AVIO op deze foto japatrickjeb wrote:AVIO
Over de foto:
Zatox wijst aanbod om bij Art Of Creation te komen af. "Ik sta boven AoC" meldt de Italiaanse DJ.
'DJ Jean look-a-like vol vertrouwen in de toekomst: "Na zijn optreden bij RTL Live wist ik het zeker, dit kan ik ook!" '
"DJ met midlife crisis geeft het formaat van zijn laatste chick haar reet aan"
Italiaanse Drugs eenheid vind container vol coke, Het bewijs is daarna in hun neus verdwenen.
-
THardtraxxer
- 266 posts member since 2017
- last seen Jun 2024
hahaha zuiverParvuz wrote:'DJ Jean look-a-like vol vertrouwen in de toekomst: "Na zijn optreden bij RTL Live wist ik het zeker, dit kan ik ook!" '
Vind deze wel droog. Doe maar een nieuwe.ErikZ wrote:''Politie arresteert Italiaanse DJ voor het niet dragen van een broek tijdens een optreden op een kinderdisco''
"Hey all you Cool Cats and Kittens, today we got a rodeo clown vs our little kittens"
Ouders niet te spreken over verjaardagsact 'Clown Tato'.
Arbeidscontract Cliniclown Lil Texas stopgezet na zoveelste waarschuwing.
Woordvoerder cliniclowns Nederland, Bassie Vrolijkx "Nadat dhr. Texas met anal beads als halsketting bij onze kleine chronische darmpatiëntjes opdook, moesten we ingrijpen."
Woordvoerder cliniclowns Nederland, Bassie Vrolijkx "Nadat dhr. Texas met anal beads als halsketting bij onze kleine chronische darmpatiëntjes opdook, moesten we ingrijpen."
Als je deze clown op zijn neus stompt tattootert hij.
Coronabulletin: Amerikaanse DJ volgt Erik van Dam en maakt carrièreswitch:
"Met deze look hoop ik een nieuwe dimensie toe te voegen aan de industrie"
"Met deze look hoop ik een nieuwe dimensie toe te voegen aan de industrie"
The Joker goed ingeburgerd na zijn verhuizing van Gotham City naar Dallas: "Ik voel me hier echt thuis".
Hoofdrolspeler van de Gayclownfilm 'Ik Krijg een Harde Plassie van Clown Bassie'.
Man verdrietig nadat mensen hem clown noemen. Commentaar van omstander was: "Maar Texas! Je bent toch ook gewoon een clown?"
Hardop gelachen, graag een nieuweBroken Balance wrote:Als je deze clown op zijn neus stompt tattootert hij.
Aarde aan BB?
Voor 00:00 geen nieuwe gepost dan zeg ik vrije keuze, eerste die wat plaatst krijgt hem
Voor 00:00 geen nieuwe gepost dan zeg ik vrije keuze, eerste die wat plaatst krijgt hem
Klu Klux Klan lid onthult dat hij eigenlijk zwart is
Sorry BB maar 2,5 maand stilte is zonde, nieuwe foto: