moeder degos benieuwd wat gostosa nou toch allemaal doet onder de tafel
Active topics in Off-Topic
Moderators
Nieuwe collab van Degos & Re-Done met Anny Schilder voor het eerst gedraaid.
Op het podium gehaalde groupie blijkt Marcy D'arcy te zijn.
"Potverdikkie Degos, jouw moeder is zo lekker, ik zou haar zo Re-Done."
Paris Hilton draait na 10 jaar nog steeds op zichzelf.
Parvuz wrote:Degos, Mama Degos, Re-Done.
-
MHardtraxx Veteran
- 14182 posts member since 2013
Steffnov wrote:"Deetox zonder make-up toch een stuk minder aantrekkelijk"
Winnaar:
Steffnov wrote:"Deetox zonder make-up toch een stuk minder aantrekkelijk"
Hey, zou je daarmee op willen houden, we hebben al genoeg stoere gangsters in deze scene.
"Hey, ik kom ff zeggen dat ik ook ga... waar heen? oow, aantal bpm lager."
"Wat Radical kan, kan ik ook, alleen dan beter"
MC: Hey, ik wil niet vervelend zijn, maar zou je niet eens een volgende track in starten? Ik ben door mijn teksten heen.
"Kun jij me vertellen waarom al die Hardtraxxers niet weten dat ik Zatox ben?"
''jongetje...wil je alsjeblieft even ergens anders een foto maken.....''
"Auw, auw, ik moet echt even gaan zitten. Die oorsmeer begint nu echt pijn te doen."
-
B
"Dus jij beweert dat live 'live' is? Eens kijken wat er gebeurt als ik op je pioneer spring"
Ey joh, ik moet nodig schijten, kan jij even wat onzin door die microfoon blèren?
MC stapt van podium na lezen van alle slechte onderschriften op Hardtraxx en beëindigd direct zijn account vanwege onrespectvolle (lees: kan niet omgaan met kritiek) behandeling
-
S
THArdstyler wrote:MC stapt van podium na lezen van alle slechte onderschriften op Hardtraxx en beëindigd direct zijn account vanwege onrespectvolle (lees: kan niet omgaan met kritiek) behandeling
Ja leuk allemaal die kut fotootjes van je maar ik heb net een heel cool nieuw shirt gekocht moetje ff kijken.
MC probeert aandacht van DJ Steffnov te trekken: kies eens een winnaar in plaats van te poseren gvd.