Een welgemeende Fuck You aan alle HEE-HOO mietjes.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Tim zet zich over zijn fearz heen en laat het publiek eindelijk zien hoe hij echt over hun denkt.
Atmozfears niet blij met geluidsmannen die het geluid steeds maar zachter zetten. Geluidsmannen in kwestie: "Het was ook gewoon niet om aan te horen die troep van hem."
"DJ geschorst na het maken van middelvinger gebaar naar het publiek."
Atmozfears heeft van Q-Dance een schorsing van 3 weken gekregen. De DJ kreeg een boete van 23 Tokens en 3 weken schorsing omdat hij zijn middelvinger opstak richting het publiek. Atmozfears werd eerder ook al voor 4 weken geschorst wegens racistische uitlatingen tegen Titan.
Een geëmotioneerde Atmozfears reageerde na zijn set op de gebeurtenis: "Het publiek maakte mij de hele set belachelijk. Ze joelden van 'hee hoo' en gingen zelfs tijdens 1 van mijn nummers op de grond zitten. En toen knapte er iets bij mij."
Atmozfears heeft 3 dagen om in hogerberoep te gaan tegen de uitspraak van Q-Dance. Als hij dit doet mag hij aankomende vrijdag nog gewoon spelen. Dan staat een gig in Feesttent Langeraar in het plaatsje Langeraar op het programma.
Atmozfears heeft van Q-Dance een schorsing van 3 weken gekregen. De DJ kreeg een boete van 23 Tokens en 3 weken schorsing omdat hij zijn middelvinger opstak richting het publiek. Atmozfears werd eerder ook al voor 4 weken geschorst wegens racistische uitlatingen tegen Titan.
Een geëmotioneerde Atmozfears reageerde na zijn set op de gebeurtenis: "Het publiek maakte mij de hele set belachelijk. Ze joelden van 'hee hoo' en gingen zelfs tijdens 1 van mijn nummers op de grond zitten. En toen knapte er iets bij mij."
Atmozfears heeft 3 dagen om in hogerberoep te gaan tegen de uitspraak van Q-Dance. Als hij dit doet mag hij aankomende vrijdag nog gewoon spelen. Dan staat een gig in Feesttent Langeraar in het plaatsje Langeraar op het programma.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Parvuz
en deze
en deze
Designer maakt grote fout bij het ontwerpen van het artwork van Headhunterz - Colors.
Maximumraver wrote:Fuzzylogic wrote:Designer maakt grote fout bij het ontwerpen van het artwork van Headhunterz - Colors.
Godverdomme Parvuz
ga je gang maar met een nieuwe 
Fucking heldParvuz wrote:"Het publiek maakte mij de hele set belachelijk. Ze joelden van 'hee hoo' en gingen zelfs tijdens 1 van mijn nummers op de grond zitten. En toen knapte er iets bij mij."
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Was mooie fissaParvuz wrote: Atmozfears heeft 3 dagen om in hogerberoep te gaan tegen de uitspraak van Q-Dance. Als hij dit doet mag hij aankomende vrijdag nog gewoon spelen. Dan staat een gig in Feesttent Langeraar in het plaatsje Langeraar op het programma.
HahahaUberhout wrote:Was mooie fissaParvuz wrote: Atmozfears heeft 3 dagen om in hogerberoep te gaan tegen de uitspraak van Q-Dance. Als hij dit doet mag hij aankomende vrijdag nog gewoon spelen. Dan staat een gig in Feesttent Langeraar in het plaatsje Langeraar op het programma.
Thanks heren, next.

Na de icebucket challenge is er een nieuwe hype. Wie het langst met een meter toiletpapier kan na een avondje flink doorzakken.
Radical Redemption en Zany op het vliegveld in Dubai.
Aangezien Zany z'n bier niet op krijgt, gaat 'ie over op wat radicalere dranken.
jepFuzzylogic wrote:Is dat Radical Redempion links?
-
B
Hardtraxxer schrijft artikel in Foto onderschrift spel 2010
De relatief onbekende Hardtraxxer BeHa heeft opzien gebaard door een lang verhaal te typen in het topic 'Foto onderschrift spel 2010'. Bij dit spel, waarbij deelnemers een onderschrift voor een foto moeten verzinnen, is het gebruikelijker om er een oneliner in te gooien.
BeHa gaf toe de tactiek af te hebben gekeken van Wootum en Parvuz. 'Sinds ik op dit forum zit, zijn er in dat topic maar 2 artikelen geplaatst. Beide keren leverde dat een overwinning op.' Er heerst nog onduidelijkheid over wat de newbie wil bereiken met zijn post.
De meningen over de actie zijn verdeeld. Zo gaf huisgriffier Lyst aan niet onder de indruk te zijn van de lengte, terwijl Jordi het verhaal 'er goed op vond klappen'. Jor-D, eigenaar van het miljoenenbedrijf, was niet bereikbaar voor commentaar.
Vanuit de artiestenwereld is er veel kritiek. Zo gaven Radical Redemption en Zany aan het niet fijn te vinden dat ze uit de spotlights werden gehaald. 'Dit kan niet door de beugel. Stel je eens voor dat iedereen zomaar inspiratieloos anderen gaat kopiëren'. Ook Coone had kritiek: 'Het is leuk dat er steeds meer lange verhalen in het topic komen, maar mensen als BeHa zouden niet zomaar met iedere hype moeten meelopen'.
De relatief onbekende Hardtraxxer BeHa heeft opzien gebaard door een lang verhaal te typen in het topic 'Foto onderschrift spel 2010'. Bij dit spel, waarbij deelnemers een onderschrift voor een foto moeten verzinnen, is het gebruikelijker om er een oneliner in te gooien.
BeHa gaf toe de tactiek af te hebben gekeken van Wootum en Parvuz. 'Sinds ik op dit forum zit, zijn er in dat topic maar 2 artikelen geplaatst. Beide keren leverde dat een overwinning op.' Er heerst nog onduidelijkheid over wat de newbie wil bereiken met zijn post.
De meningen over de actie zijn verdeeld. Zo gaf huisgriffier Lyst aan niet onder de indruk te zijn van de lengte, terwijl Jordi het verhaal 'er goed op vond klappen'. Jor-D, eigenaar van het miljoenenbedrijf, was niet bereikbaar voor commentaar.
Vanuit de artiestenwereld is er veel kritiek. Zo gaven Radical Redemption en Zany aan het niet fijn te vinden dat ze uit de spotlights werden gehaald. 'Dit kan niet door de beugel. Stel je eens voor dat iedereen zomaar inspiratieloos anderen gaat kopiëren'. Ook Coone had kritiek: 'Het is leuk dat er steeds meer lange verhalen in het topic komen, maar mensen als BeHa zouden niet zomaar met iedere hype moeten meelopen'.
gaat iedereen nu ineens proberen een grappig verhaal te vertellen 
aan de foto te zien.....is het verhaal zo slecht dat ze de drank er maar bij gepakt hebben
aan de foto te zien.....is het verhaal zo slecht dat ze de drank er maar bij gepakt hebben
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Heeft verder ook geen fuck met het plaatje te maken he.