Artwork nieuwe Omegatypez is klaar.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Blijkbaar ben ik de enige, maar deze vind ik dus echt epischSteffnov wrote:To all my motherfucking getting money hoes, BOTS!
Frequencerz uit elkaar; Niels en Pepijn leken met elkaar te botsen.
Ook Niels van Frequencerz doet zijn best om de samenleving met niet-westerse allochtonen beter te laten verlopen, helaas is hij wat te laat met de Ram-me-dan.
Lyst wrote:Niels nog steeds wachtende op de fans die hem zoeken in het spel Where the freq are we? Kermis inmiddels vertrokken.
wootum wrote:Opnieuw dichte mist voor morgenvroeg voorspeld, Niels is goed voorbereid.
Qlown wrote:Artwork nieuwe Omegatypez is klaar.
Deze allemaal...Daveytl wrote:Frequencerz uit elkaar; Niels en Pepijn leken met elkaar te botsen.
Daveytl wrote:Frequencerz uit elkaar; Niels en Pepijn leken met elkaar te botsen.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Lyst wrote:Niels nog steeds wachtende op de fans die hem zoeken in het spel Where the freq are we? Kermis inmiddels vertrokken.
+1The Skribbler wrote:Blijkbaar ben ik de enige, maar deze vind ik dus echt epischSteffnov wrote:To all my motherfucking getting money hoes, BOTS!
Enige opmerking die me hardop liet lachenSteffnov wrote:To all my motherfucking getting money hoes, BOTS!
Een paar goede gezien, maar deze is inderdaad wel epischSteffnov wrote:To all my motherfucking getting money hoes, BOTS!

Inspiratie uit het WTF momentjes topic, doe je best
Fuck Justin Bieber
Fuck jullie allemaal, haters. Ik ga jullie blocken op FB.
Fuck jullie allemaal, haters. Ik ga jullie blocken op FB.
Last edited by wootum on 17 Sep 2014 21:47, edited 1 time in total.
"Wat is het grijs vandaag, Fuck deze wolken"
B-side blijkt cover van plaat uit de jaren 50
Hier kun je toch niks mee man.... fuck dit 
Lyst wrote:B-side blijkt cover van plaat uit de jaren 50
Ik neuk jullie allemaal de moeder
"Fuck The Noisecontrollers"
Tim reageert slecht op de saaie atmozfeer tijdens zijn set.
De letterlijke verbeelding van grijs gedraaid.
"Pieuw pieuw pieuw"
Tim reageert slecht op de saaie atmozfeer tijdens zijn set.
De letterlijke verbeelding van grijs gedraaid.
"Pieuw pieuw pieuw"
Designer maakt grote fout bij het ontwerpen van het artwork van Headhunterz - Colors.
Ook Tim van de Stadt maakt account aan op Partyfock.
Ook Tim van de Stadt maakt account aan op Partyfock.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Fuzzylogic wrote:Designer maakt grote fout bij het ontwerpen van het artwork van Headhunterz - Colors.