Steffnov wrote:"Nee Zany, ik hoef die banner niet, stuur maar naar arme kindjes in Afrika, die hebben het harder nodig dan ik!"
Voor wie er toen nog niet was
Active topics in Off-Topic
Moderators
Steffnov wrote:"Nee Zany, ik hoef die banner niet, stuur maar naar arme kindjes in Afrika, die hebben het harder nodig dan ik!"
Hahahaha baas, had zelf ook wel wat in gedachten maar het wordt toch niet beter dan dit.
Zany doneert poster ter promotie van het bloemencorso.
Winnaar.Steffnov wrote:"Nee Zany, ik hoef die banner niet, stuur maar naar arme kindjes in Afrika, die hebben het harder nodig dan ik!"
-
DHardtraxxer
- 150 posts member since 2011
- last seen Sep 2014
Raoul en chris 2 nu ook te zien in eigen huis en tuin
"Godverdomme als ik zo'n kop trek zullen er wel weer van die Gostosa grappen in het Foto Onderschrift Spel topic komen."
-
DHardtraxxer
- last seen Sep 2014
To the stars and beyond!
Front Lightyear
Front Lightyear
Last edited by D-Visionzz on 25 Jan 2014 20:52, edited 1 time in total.
"Het bewijs: Frontliner draait niet altijd het zelfde."
-
DHardtraxxer
- last seen Sep 2014
Parvuz wrote:"Het bewijs: Frontliner draait niet altijd het zelfde."
Fuzzylogic wrote:"Godverdomme als ik zo'n kop trek zullen er wel weer van die Gostosa grappen in het Foto Onderschrift Spel topic komen."
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Frontliner houdt voor de zekerheid toch maar de draaitafel vast, om te voorkomen dat zijn kicks hem de lucht in schieten.
Frontliner staat dicht bij de front linie.
Frontliner moet lachen om alle one-liners in het Foto Onderschrift Spel 2010 topic.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
POV-foto geschoten door Gostosa, die eindelijk een wederdienst mag ontvangen.
'Toeschouwer is zo van de kaart dat hij het podium op is komen rennen om aan wat knoppen van de mixer te draaien, achteraf bleek dit de broer van hardstyle DJ Frontliner te zijn, die even daarvoor opgetreden had.'
Het kiezen van de volgende track is het enige wat een DJ vandaag de dag nog achter de booth houdt, bij Frontliner staan alle tracks op 2 CD's, dus kan hij zich met belangrijkere dingen bezig houden zoals een arm in de lucht steken vlak voor het publiek. Pioneer schijnt al te werken aan mixers waar de faders omgekeerd gemonteerd zijn.
Parvuz wrote:"Het bewijs: Frontliner draait niet altijd het zelfde."
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Ik snap deze niet?Parvuz wrote:"Het bewijs: Frontliner draait niet altijd het zelfde."
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Iedereen zeurt er altijd over dat Frontliner dezelfde tracks draait. Nu staat hij voor de decks in plaats van achter de decks. Hij draait dus niet altijd hetzelfde, omdat hij normaal achter de decks draaitNijidik wrote:Ik snap deze niet?Parvuz wrote:"Het bewijs: Frontliner draait niet altijd het zelfde."
Last edited by Andromeda on 27 Jan 2014 21:04, edited 1 time in total.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
woeps, foutjeCruelty wrote:nee, erachter.Andromeda wrote:omdat hij normaal voor de decks draait