'WoooooW chris2 reageerd op MIJN foto'
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hoe bedoel je er groeit een snor op mn voorhoofd?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Kijk mama, zonder handen!
pap vertelde net dat niezen beter werkt met de handen in de lucht
-
A
Sta ik toch op Qlimax, Robbedoes!
Als je zag wat de ontlading was nadat je hoort dat je mag draaien op Qlimax... kippenvel.. wow
Wat is deze, er was nog niet eens een winnaar gekozen?
idd teupie snapt er niks vanPommer wrote:Wat is deze, er was nog niet eens een winnaar gekozen?
-
S
Woehoe ik ben klaargekomen zonder rukken!
Oke, maar heb je ook nog een leuk onderschrift voor bij de foto?Spablauw wrote:Woehoe ik ben klaargekomen zonder rukken!
-
S
Dat is het mijnewootum wrote:Oke, maar heb je ook nog een leuk onderschrift voor bij de foto?Spablauw wrote:Woehoe ik ben klaargekomen zonder rukken!
Spablauw wrote:Dat is het mijnewootum wrote:Oke, maar heb je ook nog een leuk onderschrift voor bij de foto?Spablauw wrote:Woehoe ik ben klaargekomen zonder rukken!

Rustig Joris, het blijft Spablauw he...
OT: het eigen naam op shirt laten printen blijkt toch lastiger dan gedacht.
OT: het eigen naam op shirt laten printen blijkt toch lastiger dan gedacht.
Heel simpel spel. Er wordt een foto geplaatst, iedereen verzint hier een grappig/opvallend onderschrift bij. 24 uur lang kun je je onderschrift plaatsen. Degene die later zijn geplaatst dan 24 uur tellen niet meer mee. Het lid dat de foto geplaatst heeft maakt vervolgens de winnaar bekend.
Na 1 uur 's nachts zal teupie de winnaar bekend maken.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Rode Powerranger neemt de draaitafels over
Er was geen eerste winnaardelange wrote:Heel simpel spel. Er wordt een foto geplaatst, iedereen verzint hier een grappig/opvallend onderschrift bij. 24 uur lang kun je je onderschrift plaatsen. Degene die later zijn geplaatst dan 24 uur tellen niet meer mee. Het lid dat de foto geplaatst heeft maakt vervolgens de winnaar bekend.
tommetjeuh wrote:Er was geen eerste winnaardelange wrote:Heel simpel spel. Er wordt een foto geplaatst, iedereen verzint hier een grappig/opvallend onderschrift bij. 24 uur lang kun je je onderschrift plaatsen. Degene die later zijn geplaatst dan 24 uur tellen niet meer mee. Het lid dat de foto geplaatst heeft maakt vervolgens de winnaar bekend.
Na 1 uur 's nachts zal teupie de winnaar bekend maken.klopt nu helemaal niks meer van jezus pff tsss

Oh oke, wordt hier lekker omgegaan met deelnemers jeetje zeg 
Snap je het spel zelf wel? Er is al een foto geplaatst en nu plaats je er zelf nog een. 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Hey je moet wel een onderschrift maken dat zou moeten want hij post een afbeeldingtommetjeuh wrote:Oh oke, wordt hier lekker omgegaan met deelnemers jeetje zeg
Jongens, stoppen nu! Anders haal ik khader erbij die jullie mooi kan vertellen dat we on-topic moeten gaan.
fixed*Project 141 wrote:Khadber wrote:Oké kinders, er wordt afgedwaald. Vanaf nu ontopic aub.