Ik eey niet waarom maar ik wil dubbel hjaha geniaalkatamaran wrote:''The Prophet draait een gesmolten plaat''
Active topics in Off-Topic
Moderators
Eey Sjobie, Pommer mag een nieuwe kiezen. Het lijkt mij niet de bedoeling dat je zomaar een nieuwe post!
Wist ik wel, pommnie ga je gangDaveytl wrote:Eey Sjobie, Pommer mag een nieuwe kiezen. Het lijkt mij niet de bedoeling dat je zomaar een nieuwe post!
Als je dronken post @ Hardtraxx, betekent het niet dat je automatisch wordt ingelogd op het account van Pommersjobie wrote:Wist ik wel, pommnie ga je gangDaveytl wrote:Eey Sjobie, Pommer mag een nieuwe kiezen. Het lijkt mij niet de bedoeling dat je zomaar een nieuwe post!
Ik heb geen druppel op jogneDaveytl wrote:Als je dronken post @ Hardtraxx, betekent het niet dat je automatisch wordt ingelogd op het account van Pommersjobie wrote:Wist ik wel, pommnie ga je gangDaveytl wrote:Eey Sjobie, Pommer mag een nieuwe kiezen. Het lijkt mij niet de bedoeling dat je zomaar een nieuwe post!
& pommer ook nooit
Pommer mag geen neiuwe posten, Pommer mag iemand uitzoeken die een nieuwe mag posten 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025

LulDaveytl wrote:Als je dronken post @ Hardtraxx, betekent het niet dat je automatisch wordt ingelogd op het account van Pommersjobie wrote:Wist ik wel, pommnie ga je gangDaveytl wrote:Eey Sjobie, Pommer mag een nieuwe kiezen. Het lijkt mij niet de bedoeling dat je zomaar een nieuwe post!
D-Nemacyst wint voor die van fuck your request, vond er geen geweldige tussen zitten
Die van Kataraman bij die andere foto is wel baas
even wat topics doorgezocht, maar deze is best leuk. om de competentie 'initiatief' te ontwikkelen:

-
A
Lauwe foto
Ook bij the pitcher werkt het neppe handgeweer niet
-
C
Deze foto moet je op deze hoogte nemen, dan zien ze niet dat de apparatuur niet aangesloten is!
He kijk daar, mn schoonmoeder is er ook.
-
S
Radical Redemption is cool, dus ik ook.
Last edited by Spablauw on 28 Nov 2012 22:52, edited 1 time in total.
-
S
tommetjeuh wrote:"Is dat nou die bloemenjongen?"

Last edited by Fuzzylogic on 28 Nov 2012 23:01, edited 1 time in total.
Willen de hardtraxx elite aub nu oprotten naar het frenchcore podium daaro?
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Haha, heldFuzzylogic wrote:
-
A
He dat is Robbedoes die voor de 3e keer gaat vragen of ik op Qlimax sta
nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen

Last edited by teupie on 29 Nov 2012 13:51, edited 1 time in total.
-
C
WOOOH, papa neemt me mee naar het circus...