Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 9 hours ago
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Wederom Ferrari :lol:
Lekker bezig Leclerc om zo je teamgenoot te naaien, maarja.. Laatste seizoen he
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Heerlijke race in Hongarije...

Maar heb hem wel even genepen met Max die hem voor de start nog even in de banden zette... Maar als je dan alsnog podium rijdt kun je je team meer dan dankbaar zijn denk ik zo
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Driver of the day: red bull monteurs ;)

Mooie race, spannend op t einde.
Blijft wel ongekend hoe goed die auto's van mercedes zijn.

En van mij mag die racisme propaganda van Hamilton wel weer stoppen. Prima om er eens aandacht voor te vragen. Maar er zijn nog wel meer zaken in de wereld die moeten stoppen.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
zeke wrote:Driver of the day: red bull monteurs ;)

Mooie race, spannend op t einde.
Blijft wel ongekend hoe goed die auto's van mercedes zijn.

En van mij mag die racisme propaganda van Hamilton wel weer stoppen. Prima om er eens aandacht voor te vragen. Maar er zijn nog wel meer zaken in de wereld die moeten stoppen.
Dit inderdaad. Het is nu wel een keer genoeg geweest toch? :huh:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 19 hours ago
https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/3 ... -kalender/
:worship:

Heel benieuwd naar hoe de huidige auto's het op Imola doen :D
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 4 days ago
Heel vet indd! :woot:
Even afwachten wat het in Azië gaat worden, maar anders wordt het een Europees + zandbak kampioenschap xd
Naar de Amerikaanse continenten zie ik de F1 niet meer gaan dit jaar..

Edit:
Zie nu ook het bericht dat ze indd de Amerika's niet aangaan..
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... BbIQS.html
Hardtraxx Addict
last seen 4 days ago
Sergio Perez positief getest op corona.. xd
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
https://www.n-tv.de/sport/formel1/Huelk ... 44001.html
Duitse pers schrijft dat Hulkenberg de vervanger gaat zijn :D
Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 3 days ago
Klopt inderdaad, misschien toch nog een kans op een F1 podium voor Hulkenberg. Zou het hem zeker gunnen.
J
Nattehond wrote:Sergio Perez positief getest op corona.. xd
wat een pannenkoek ook. ff lekker in mexico op de foto gaan met fans. de bubbels zijn niet voor niks bedacht

maareh hulk weer een race :clap:
Hardtraxx Addict
last seen 4 days ago
122Stan wrote:Klopt inderdaad, misschien toch nog een kans op een F1 podium voor Hulkenberg. Zou het hem zeker gunnen.
Dat zou echt geweldig zijn! En gegund inderdaad! :cool:
jeffrey2107 wrote:[wat een pannenkoek ook. ff lekker in Mexico op de foto gaan met fans. de bubbels zijn niet voor niks bedacht
Vgm was de reden dat ie even terug naar huis gegaan is dat zijn moeder in het ziekenhuis lag i.v.m. een ongeluk.. evengoed niet slim dat ie dan met jan en alleman op de foto gaat..

https://www.formula1.com/en/latest/arti ... GPoi4.html
The Racing Point driver will miss this weekend’s race at Silverstone after becoming the first driver to test positive for the virus, which he revealed via social media he likely picked up following a trip back home to Mexico, to visit his mother who was hospitalised following an accident.
Hardtraxx Addict
last seen 4 days ago
Heuj! Hulk mag dit weekend weer, hopelijk nu ook op zondag :x

https://www.formula1.com/en/latest/arti ... sC5vN.html
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Hopelijk kan de Hulk dan de afgetrokken punten terug gaan verdienen :x
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/25 ... olgens-fia
B
Hulkenberg op p3 :$
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 9 days ago
Ben benieuwd hoelang die Albon daar nog zit. Kan echt niet meer zo, gelapt worden door je ploeggenoot met dezelfde auto :/
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Nee klopt.

Maar ik vond de calls van het team ook heel vreemd.
Starten op P6 en dan wordt ie heel vroeg naar binnen gehaald en op witte banden gezet. Vervolgens komt ie in verkeer terecht waar ie moeizaam voorbij komt en daarmee zn banden weer extra belast. En na de 2e pitstop kon ie weer opnieuw gaan inhalen.

Die strategie snap ik echt niet.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Sinds ie die nieuwe engineer heeft maakt ie idd zulke rare stops. Maar dan nog, als Max zijnde heb je helemaal niets aan zo'n ploeggenoot. Je ploeggenoot moet juist punten wegsnoepen bij de concurrenten (Mercedes en RP) maar dat doet ie absoluut niet.
J
maar de vraag is wel in hoeverre ligt het aan albon. gasly ging ook echt niet in de red bull terwijl hij het bij AT weer veel beter doet.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Aan de auto ligt het iig niet.
't is heus geen kampioensmateriaal en wat Max ermee doet gaat 'n ander niet lukken maar P4 elk weekend moet gewoon haalbaar zijn, zij het op 30 seconden achter de top 3
Hardtraxx Addict
1141 posts member since 2019
last seen 3 days ago
ULTIMO wrote:Aan de auto ligt het iig niet.
't is heus geen kampioensmateriaal en wat Max ermee doet gaat 'n ander niet lukken maar P4 elk weekend moet gewoon haalbaar zijn, zij het op 30 seconden achter de top 3
Helemaal mee eens. Vind het ook best vreemd dat de kritiek destijds op Gasly al snel heel groot was, maar bij Albon lijkt dit een stuk minder.
Hardtraxxer
516 posts member since 2019
last seen Jul 2025
Red Bull is té gefocused op jong talent.

Ferrari is ook een grote grap geworden. Vettel die 38 ronden zit te rijden op softs? Hoop dat hij volgend jaar nog terecht kan bij een ander team en anders het jaar daarop.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Zonde voor Vettel, zo'n goede coureur en dan zo'n laatste seizoen bij een topteam. Zou eigenlijk wel leuk zijn als ze hem in de RB zetten volgend jaar :P
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
ULTIMO wrote:Zonde voor Vettel, zo'n goede coureur en dan zo'n laatste seizoen bij een topteam. Zou eigenlijk wel leuk zijn als ze hem in de RB zetten volgend jaar :P
Zou hij volledig tot z'n recht komen eigenlijk.
En goede competitie voor Max... en voor de Red Bull een podium pakker
Hardtraxx Addict
last seen 4 days ago
rakkietakkie wrote:
ULTIMO wrote:Zonde voor Vettel, zo'n goede coureur en dan zo'n laatste seizoen bij een topteam. Zou eigenlijk wel leuk zijn als ze hem in de RB zetten volgend jaar :P
Zou hij volledig tot z'n recht komen eigenlijk.
En goede competitie voor Max... en voor de Red Bull een podium pakker
Mee eens, zou ik oprecht heel vet vinden! Maar RBR heeft vgm een beetje een uit het oog uit het hard mentaliteit.. Hij is vertrokken naar Ferrari, dus zoekt ie het zich maar uit.. Ik denk niet dat RBR hierin trapt..
En met alle geruchten rond Vettel en RP, denk ik eerder dat hij die kant opgaat.. misschien zelfs al na SPA..

Voor of tijdens afgelopen race is bekend gemaakt dat Vettel in het weekend van SPA iets bekend gaat maken.. heel benieuwd naar na alle geruchten en speculaties.. :corn:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 7 hours ago
Leandertjeee wrote:Red Bull is té gefocused op jong talent.

Ferrari is ook een grote grap geworden. Vettel die 38 ronden zit te rijden op softs? Hoop dat hij volgend jaar nog terecht kan bij een ander team en anders het jaar daarop.
Dit inderdaad ja. Gasly is gewogen en te licht bevonden. Had ik opzich nog wel van verwacht dat die mee zou komen aangezien die kampioen is geworden in de GP2. Albon is al eerder uit het programma gezet, maar zijn prestaties in de Formule 2 waren nou niet echt super constant. Een paar goede prestaties bij Toro Rosso en hij promoveerde al naar Red Bull omdat ze binnen hun eigen programma niks beter hebben. Volgend jaar een Vettel of Hulkenberg naast Max lijkt me een prima optie. Ervaring, constant kunnen presteren maar niet zo snel als Max. Vooral Hulkenberg lijkt me dan een goede, degelijke coureur die niet voor veel problemen gaat zorgen binnen het team.