Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2020 15:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wederom Ferrari :lol:
Lekker bezig Leclerc om zo je teamgenoot te naaien, maarja.. Laatste seizoen he
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2020 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke race in Hongarije...

Maar heb hem wel even genepen met Max die hem voor de start nog even in de banden zette... Maar als je dan alsnog podium rijdt kun je je team meer dan dankbaar zijn denk ik zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2020 17:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Driver of the day: red bull monteurs ;)

Mooie race, spannend op t einde.
Blijft wel ongekend hoe goed die auto's van mercedes zijn.

En van mij mag die racisme propaganda van Hamilton wel weer stoppen. Prima om er eens aandacht voor te vragen. Maar er zijn nog wel meer zaken in de wereld die moeten stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2020 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Driver of the day: red bull monteurs ;)

Mooie race, spannend op t einde.
Blijft wel ongekend hoe goed die auto's van mercedes zijn.

En van mij mag die racisme propaganda van Hamilton wel weer stoppen. Prima om er eens aandacht voor te vragen. Maar er zijn nog wel meer zaken in de wereld die moeten stoppen.


Dit inderdaad. Het is nu wel een keer genoeg geweest toch? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/3 ... -kalender/
:worship:

Heel benieuwd naar hoe de huidige auto's het op Imola doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2020 16:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel vet indd! :woot:
Even afwachten wat het in Azië gaat worden, maar anders wordt het een Europees + zandbak kampioenschap xd
Naar de Amerikaanse continenten zie ik de F1 niet meer gaan dit jaar..

Edit:
Zie nu ook het bericht dat ze indd de Amerika's niet aangaan..
https://www.formula1.com/en/latest/arti ... BbIQS.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2020 09:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sergio Perez positief getest op corona.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2020 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.n-tv.de/sport/formel1/Huelk ... 44001.html
Duitse pers schrijft dat Hulkenberg de vervanger gaat zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2020 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klopt inderdaad, misschien toch nog een kans op een F1 podium voor Hulkenberg. Zou het hem zeker gunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2020 13:06 
 

Nattehond schreef:
Sergio Perez positief getest op corona.. xd

wat een pannenkoek ook. ff lekker in mexico op de foto gaan met fans. de bubbels zijn niet voor niks bedacht

maareh hulk weer een race :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2020 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

122Stan schreef:
Klopt inderdaad, misschien toch nog een kans op een F1 podium voor Hulkenberg. Zou het hem zeker gunnen.

Dat zou echt geweldig zijn! En gegund inderdaad! :cool:

jeffrey2107 schreef:
[wat een pannenkoek ook. ff lekker in Mexico op de foto gaan met fans. de bubbels zijn niet voor niks bedacht

Vgm was de reden dat ie even terug naar huis gegaan is dat zijn moeder in het ziekenhuis lag i.v.m. een ongeluk.. evengoed niet slim dat ie dan met jan en alleman op de foto gaat..

https://www.formula1.com/en/latest/arti ... GPoi4.html
Citaat:
The Racing Point driver will miss this weekend’s race at Silverstone after becoming the first driver to test positive for the virus, which he revealed via social media he likely picked up following a trip back home to Mexico, to visit his mother who was hospitalised following an accident.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2020 10:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heuj! Hulk mag dit weekend weer, hopelijk nu ook op zondag :x

https://www.formula1.com/en/latest/arti ... sC5vN.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2020 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk kan de Hulk dan de afgetrokken punten terug gaan verdienen :x
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/257104/racing-point-rp20-illegaal-volgens-fia
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2020 18:31 
 

Hulkenberg op p3 :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd hoelang die Albon daar nog zit. Kan echt niet meer zo, gelapt worden door je ploeggenoot met dezelfde auto :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 19:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee klopt.

Maar ik vond de calls van het team ook heel vreemd.
Starten op P6 en dan wordt ie heel vroeg naar binnen gehaald en op witte banden gezet. Vervolgens komt ie in verkeer terecht waar ie moeizaam voorbij komt en daarmee zn banden weer extra belast. En na de 2e pitstop kon ie weer opnieuw gaan inhalen.

Die strategie snap ik echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds ie die nieuwe engineer heeft maakt ie idd zulke rare stops. Maar dan nog, als Max zijnde heb je helemaal niets aan zo'n ploeggenoot. Je ploeggenoot moet juist punten wegsnoepen bij de concurrenten (Mercedes en RP) maar dat doet ie absoluut niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 20:29 
 

maar de vraag is wel in hoeverre ligt het aan albon. gasly ging ook echt niet in de red bull terwijl hij het bij AT weer veel beter doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan de auto ligt het iig niet.
't is heus geen kampioensmateriaal en wat Max ermee doet gaat 'n ander niet lukken maar P4 elk weekend moet gewoon haalbaar zijn, zij het op 30 seconden achter de top 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Aan de auto ligt het iig niet.
't is heus geen kampioensmateriaal en wat Max ermee doet gaat 'n ander niet lukken maar P4 elk weekend moet gewoon haalbaar zijn, zij het op 30 seconden achter de top 3


Helemaal mee eens. Vind het ook best vreemd dat de kritiek destijds op Gasly al snel heel groot was, maar bij Albon lijkt dit een stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2020 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Red Bull is té gefocused op jong talent.

Ferrari is ook een grote grap geworden. Vettel die 38 ronden zit te rijden op softs? Hoop dat hij volgend jaar nog terecht kan bij een ander team en anders het jaar daarop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 07:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde voor Vettel, zo'n goede coureur en dan zo'n laatste seizoen bij een topteam. Zou eigenlijk wel leuk zijn als ze hem in de RB zetten volgend jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 09:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Zonde voor Vettel, zo'n goede coureur en dan zo'n laatste seizoen bij een topteam. Zou eigenlijk wel leuk zijn als ze hem in de RB zetten volgend jaar :P


Zou hij volledig tot z'n recht komen eigenlijk.
En goede competitie voor Max... en voor de Red Bull een podium pakker
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 10:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
ULTIMO schreef:
Zonde voor Vettel, zo'n goede coureur en dan zo'n laatste seizoen bij een topteam. Zou eigenlijk wel leuk zijn als ze hem in de RB zetten volgend jaar :P


Zou hij volledig tot z'n recht komen eigenlijk.
En goede competitie voor Max... en voor de Red Bull een podium pakker

Mee eens, zou ik oprecht heel vet vinden! Maar RBR heeft vgm een beetje een uit het oog uit het hard mentaliteit.. Hij is vertrokken naar Ferrari, dus zoekt ie het zich maar uit.. Ik denk niet dat RBR hierin trapt..
En met alle geruchten rond Vettel en RP, denk ik eerder dat hij die kant opgaat.. misschien zelfs al na SPA..

Voor of tijdens afgelopen race is bekend gemaakt dat Vettel in het weekend van SPA iets bekend gaat maken.. heel benieuwd naar na alle geruchten en speculaties.. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2020 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leandertjeee schreef:
Red Bull is té gefocused op jong talent.

Ferrari is ook een grote grap geworden. Vettel die 38 ronden zit te rijden op softs? Hoop dat hij volgend jaar nog terecht kan bij een ander team en anders het jaar daarop.

Dit inderdaad ja. Gasly is gewogen en te licht bevonden. Had ik opzich nog wel van verwacht dat die mee zou komen aangezien die kampioen is geworden in de GP2. Albon is al eerder uit het programma gezet, maar zijn prestaties in de Formule 2 waren nou niet echt super constant. Een paar goede prestaties bij Toro Rosso en hij promoveerde al naar Red Bull omdat ze binnen hun eigen programma niks beter hebben. Volgend jaar een Vettel of Hulkenberg naast Max lijkt me een prima optie. Ervaring, constant kunnen presteren maar niet zo snel als Max. Vooral Hulkenberg lijkt me dan een goede, degelijke coureur die niet voor veel problemen gaat zorgen binnen het team.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic