Wederom Ferrari 
Lekker bezig Leclerc om zo je teamgenoot te naaien, maarja.. Laatste seizoen he
Lekker bezig Leclerc om zo je teamgenoot te naaien, maarja.. Laatste seizoen he
Dit inderdaad. Het is nu wel een keer genoeg geweest toch?zeke wrote:Driver of the day: red bull monteurs
Mooie race, spannend op t einde.
Blijft wel ongekend hoe goed die auto's van mercedes zijn.
En van mij mag die racisme propaganda van Hamilton wel weer stoppen. Prima om er eens aandacht voor te vragen. Maar er zijn nog wel meer zaken in de wereld die moeten stoppen.
wat een pannenkoek ook. ff lekker in mexico op de foto gaan met fans. de bubbels zijn niet voor niks bedachtNattehond wrote:Sergio Perez positief getest op corona..
Dat zou echt geweldig zijn! En gegund inderdaad!122Stan wrote:Klopt inderdaad, misschien toch nog een kans op een F1 podium voor Hulkenberg. Zou het hem zeker gunnen.
Vgm was de reden dat ie even terug naar huis gegaan is dat zijn moeder in het ziekenhuis lag i.v.m. een ongeluk.. evengoed niet slim dat ie dan met jan en alleman op de foto gaat..jeffrey2107 wrote:[wat een pannenkoek ook. ff lekker in Mexico op de foto gaan met fans. de bubbels zijn niet voor niks bedacht
The Racing Point driver will miss this weekend’s race at Silverstone after becoming the first driver to test positive for the virus, which he revealed via social media he likely picked up following a trip back home to Mexico, to visit his mother who was hospitalised following an accident.
Helemaal mee eens. Vind het ook best vreemd dat de kritiek destijds op Gasly al snel heel groot was, maar bij Albon lijkt dit een stuk minder.ULTIMO wrote:Aan de auto ligt het iig niet.
't is heus geen kampioensmateriaal en wat Max ermee doet gaat 'n ander niet lukken maar P4 elk weekend moet gewoon haalbaar zijn, zij het op 30 seconden achter de top 3
Zou hij volledig tot z'n recht komen eigenlijk.ULTIMO wrote:Zonde voor Vettel, zo'n goede coureur en dan zo'n laatste seizoen bij een topteam. Zou eigenlijk wel leuk zijn als ze hem in de RB zetten volgend jaar
Mee eens, zou ik oprecht heel vet vinden! Maar RBR heeft vgm een beetje een uit het oog uit het hard mentaliteit.. Hij is vertrokken naar Ferrari, dus zoekt ie het zich maar uit.. Ik denk niet dat RBR hierin trapt..rakkietakkie wrote:Zou hij volledig tot z'n recht komen eigenlijk.ULTIMO wrote:Zonde voor Vettel, zo'n goede coureur en dan zo'n laatste seizoen bij een topteam. Zou eigenlijk wel leuk zijn als ze hem in de RB zetten volgend jaar
En goede competitie voor Max... en voor de Red Bull een podium pakker
Dit inderdaad ja. Gasly is gewogen en te licht bevonden. Had ik opzich nog wel van verwacht dat die mee zou komen aangezien die kampioen is geworden in de GP2. Albon is al eerder uit het programma gezet, maar zijn prestaties in de Formule 2 waren nou niet echt super constant. Een paar goede prestaties bij Toro Rosso en hij promoveerde al naar Red Bull omdat ze binnen hun eigen programma niks beter hebben. Volgend jaar een Vettel of Hulkenberg naast Max lijkt me een prima optie. Ervaring, constant kunnen presteren maar niet zo snel als Max. Vooral Hulkenberg lijkt me dan een goede, degelijke coureur die niet voor veel problemen gaat zorgen binnen het team.Leandertjeee wrote:Red Bull is té gefocused op jong talent.
Ferrari is ook een grote grap geworden. Vettel die 38 ronden zit te rijden op softs? Hoop dat hij volgend jaar nog terecht kan bij een ander team en anders het jaar daarop.