Heel volwassen gereden van Max op een circuit wat de RB's niet goed ligt. Veel vertrouwen in de volgende race, waar er wellicht een podiumplek in zit. Dikke pluim ook voor Sainz, die gewoon even van p20 naar p9 rijdt, terwijl Kvyat buiten de punten valt nadat hij vanaf p15 startte.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Max weer een mooie 2e plek
En Rosberg, jezus wat is dat een dwaas.
Mooi dit, Het MAXimale gehaald na een elfde start plek 
8edave wrote:Mooi dit, Het MAXimale gehaald na een elfde start plek
Oeps ja.Steffnov wrote:8edave wrote:Mooi dit, Het MAXimale gehaald na een elfde start plek
Ik dacht bij de laatste ronde, als die mercedessen zichzelf nog even de baan afhelpen zou het helemaal mooi zijn. Rosberg wat een ontzettende kluns ben je, en tegelijk toch een held. Grootste eindbaas Max natuurlijk, kijk weer uit naar de volgende race 
Max vanaf 3, Ben benieuwd. Hopen weer op ruzie in de stal van Mercedes 
-
J
eens zien wat rosberg zn straf gaat worden (als die er al een krijgt)
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Uitstekend resultaat, en geluk gehad dat hij on track bleef bij de slippertjes die hij maakte.
Kan iemand mij vertellen wat er eigenlijk wel en niet mag via de radio en waarom niet? Dat stukje is mij nog niet helemaal duidelijk
http://grandprixradio.nl/home/formule-1 ... or-dummiessonnebloem wrote:Kan iemand mij vertellen wat er eigenlijk wel en niet mag via de radio en waarom niet? Dat stukje is mij nog niet helemaal duidelijk
Wat een lijst, maar wel duidelijkNorther66 wrote:http://grandprixradio.nl/home/formule-1 ... or-dummiessonnebloem wrote:Kan iemand mij vertellen wat er eigenlijk wel en niet mag via de radio en waarom niet? Dat stukje is mij nog niet helemaal duidelijk
-
J
ze hebben een paar races terug de regels nog ff wat strenger gemaakt volgens mij
Vandaag voor het eerst een race in zijn geheel gezien, en wat voor een
Ben meteen fan van Formule 1 en Max.
Ben meteen fan van Formule 1 en Max.
Man man man, wat een legende, wat een talent en wat een race

Wat een held, echt met kippenvel zitten kijken
In eerste instantie jammer van die overbodige pitstops, maar daardoor wel de inhaalrace van z'n leven kunnen zien
Wel grappig, toen ik een paar jaar geleden formule 1 keek verklaarde iedereen me voor gek, nu kijkt iedereen en is het elke zondag gesprek van de dag
Mooi wat zo'n jochie van 19 teweeg kan brengen. Ook hoe ie altijd reageert na de wedstrijden (o.a. op jankende Vettel), prachtig gewoon.
Wel grappig, toen ik een paar jaar geleden formule 1 keek verklaarde iedereen me voor gek, nu kijkt iedereen en is het elke zondag gesprek van de dag
-
J
ik vind het wel heftig irritant dat ik na een race 2000 posts op facebook zie dat iedereen max aan het billenlikken is, hoe hij rijd elke keer (behalve mexico dan) is verschrikkelijk goed, maar er word door een hoop posts gedaan alsof de rest er niks van kan
ohja saaie kloterace
ohja saaie kloterace
Last edited by jeffrey2107 on 14 Nov 2016 12:45, edited 2 times in total.
Hoe hij sommigen inhaalde, alsof ze stil stonden. Fenomenaal! 
Was voor mij ook de eerste volledige race die ik gezien heb. Wil niet zeggen dat ik fan ben, maar vond het toch wel grappig om te zien hoe makkelijk het ging bij die jongen.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Het was verschrikkelijk genieten.
Wat was dit mooi
Verstappen dikke held!