Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 10:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
zeke schreef:
Ik vind het F1 Cafe juist een heel fijn programma om te kijken. En ook de verslaggeving van Olav en Jack.
Doornbos is prettig om naar te luisteren met verstand van zaken.
Alleen Coronel kan wel eens vervelend zijn.

En ja duh, tuurlijk zijn ze allemaal voor max. Zou niet weten waarom je als programma onpartijdig zou moeten zijn.
Dat gebeurt in andere sporten tijdens EK of WK toch ook niet.

het is niet dat ze voor max zijn, sky is bijvoorbeeld duidelijk voor Hamilton. maar het moet niet blind fanboyisme worden en daar heeft ziggo wel last van.

ze vinden alles wat max goed doet fantastisch en bij een andere coureur is het niet zo speciaal, straffen worden negen van de tien keer afgebrandt en ik heb het idee dat bij de meeste mensen max niks fout kan doen.

sky bijvoorbeeld blijft vele malen neutraler. ziggo zou dat ook eens moeten doen


Valt reuze mee, hetgeen jij hun van beticht geldt ook voor jou gezien je, als je dit topic een beetje terug leest, ook nogal anti-Max en pro Ferrari bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 11:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Snap best dat een Nederlandse zender pro-Max is, daar is niks mis mee, hoor je mij ook niet over. Mijn punt is dat die Coronel zo ongelooflijk veel praatjes heeft en alles lijkt te doen om maar grappig gevonden te willen worden.

Ik bedoelde ook niet dat het F1 Café op zichzelf kut is, maar Coronel maakt het wel een redelijk zaadprogramma, en die Rob Kampheus maakt het ook niet echt beter zegmaar. Toen Doornbos de boel presenteerde 2 weken geleden was het echt een verademing. Sowieso is Doornbos eigenlijk de enige daar die structureel in positieve zin op valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 11:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klopt, maar dat heeft weer niet veel te maken met wat hij zegt. Hij is gewoon zuur dat ze achter Max staan wat, zoals je zegt, redelijk meevalt of hetzelfde is in vergelijking met andere zenders. Wat ook niks nieuws is.

Maar ik snap je wel. Doornbos is ook het chillst, Rob valt wel mee imo trouwens maar ik snap dat van Coronel wel. Maar ze hebben natuurlijk in de UK ook jaren ervaring met sportverslag, Brundle, Coulthard en Murray Walker bijv. die zitten er echt in voor de sport, al decennia.

Terwijl sinds een paar jaar de F1 weer een opmars maakt in NL, wat niet meer dan logisch is als iemand uit je eigen land het goed doet. Denk dat ze inderdaad beter Doornbos en wat andere veteranen van F1 verslaggeving hadden kunnen gebruiken, maar goed, het kan altijd slechter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 12:10 
 

Broken Balance schreef:
jeffrey2107 schreef:
zeke schreef:
Ik vind het F1 Cafe juist een heel fijn programma om te kijken. En ook de verslaggeving van Olav en Jack.
Doornbos is prettig om naar te luisteren met verstand van zaken.
Alleen Coronel kan wel eens vervelend zijn.

En ja duh, tuurlijk zijn ze allemaal voor max. Zou niet weten waarom je als programma onpartijdig zou moeten zijn.
Dat gebeurt in andere sporten tijdens EK of WK toch ook niet.

het is niet dat ze voor max zijn, sky is bijvoorbeeld duidelijk voor Hamilton. maar het moet niet blind fanboyisme worden en daar heeft ziggo wel last van.

ze vinden alles wat max goed doet fantastisch en bij een andere coureur is het niet zo speciaal, straffen worden negen van de tien keer afgebrandt en ik heb het idee dat bij de meeste mensen max niks fout kan doen.

sky bijvoorbeeld blijft vele malen neutraler. ziggo zou dat ook eens moeten doen


Valt reuze mee, hetgeen jij hun van beticht geldt ook voor jou gezien je, als je dit topic een beetje terug leest, ook nogal anti-Max en pro Ferrari bent.


ben niet pro ferrari, an anti max tja kan je vinden als je verstappen fan bent.
vind zelf dat sommige moves die hij doet niet kunnen eigenlijk en daar ben ik blijkbaar een van de weinigen, als anderen dit doen zal je mij er ook over horen zeiken.
ook trek ik het niet dat half nederland doet alsof hij god himself is terwijl de meeste pas kijken sinds hij own in spanje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 12:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Betekent veel van de persoon die zegt dat hij B-Front & Adrenalize - Elektronic Symphony zelf ook wel kan produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 13:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
ben niet pro ferrari, an anti max tja kan je vinden als je verstappen fan bent.
vind zelf dat sommige moves die hij doet niet kunnen eigenlijk en daar ben ik blijkbaar een van de weinigen, als anderen dit doen zal je mij er ook over horen zeiken.
ook trek ik het niet dat half nederland doet alsof hij god himself is terwijl de meeste pas kijken sinds hij own in spanje.


Ik vind juist geweldig als Max die moves maakt die niemand durft te maken, maakt het teminste weer eens intressant om Formule 1 te volgen. Altijd maar die standard races waar je al kan invullen wie er gaat winnen is toch gewoon niet meer leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

Het kutten aan F1 Cafe is elke aflevering weer van die onwijze kut opmerkingen over Doornbos: Die grindbak heb jij ook wel gezien he of jouw carriere was ook zo klaar! van Coronel en Kamphues :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij sowieso Van Der Garde maar vaker, held :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om hier maar 's wat te gaan zeggen: Wat een heerlijke race zeg in Duitsland nu :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Om hier maar 's wat te gaan zeggen: Wat een heerlijke race zeg in Duitsland nu :yay:


Lekkere race inderdaad... 4 glijders en 1 geplofte motor... Wel spektakel genoeg zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bizarre race :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig! Top gedaan door Max, lekker voor Vettel in zijn thuisrace alsnog tweede en natuurlijk prachtig voor Kvyat! Mooiste race tot nu toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prachtig was deze race :worship:
Tot aan het einde van de race op het puntje van de barkruk gezeten.
Want ook Max moet geen glijer meer maken zoals Bottas.

Jammer voor Hulkenberg, wel mooi voor Kvyat.

En Gasnie... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2019 20:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Bizarre race :surrender:

Zeg dat, zelfs voor een regenrace was dit wel heel extreem met alles wat er gebeurde. Heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 16:47 
 
Hardtraxxer

eerste pole voor max !! :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2019 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

thunder schreef:
eerste pole voor max !! :bomb: :bomb:
:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stoeltjeswissel binnen Redbull

https://redbullracing.redbull.com/article/alex-joins-team?fbclid=IwAR1RhuUaBy5z6bI8UwOmtML-AXiDdQtWPgdYgHptlMYLu8i_EI6nDvQ46EE

Citaat:
Alexander Albon is being promoted to the Team to drive alongside Max, while Pierre will return to the Red Bull sister team, Scuderia Toro Rosso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 13:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Stoeltjeswissel binnen Redbull

https://redbullracing.redbull.com/article/alex-joins-team?fbclid=IwAR1RhuUaBy5z6bI8UwOmtML-AXiDdQtWPgdYgHptlMYLu8i_EI6nDvQ46EE

Citaat:
Alexander Albon is being promoted to the Team to drive alongside Max, while Pierre will return to the Red Bull sister team, Scuderia Toro Rosso.


Ze gaan Albon dus dit resterende seizoen testen zodat ze volgend seizoen een beslissing kunnen maken wie in het stoeltje naast Max komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 13:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ze gaan Albon dus dit resterende seizoen testen zodat ze volgend seizoen een beslissing kunnen maken wie in het stoeltje naast Max komt.


Goed gelezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2019 13:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Broken Balance schreef:
Ze gaan Albon dus dit resterende seizoen testen zodat ze volgend seizoen een beslissing kunnen maken wie in het stoeltje naast Max komt.


Goed gelezen


Dank je, gezien je dat deel van het statement zelf uit de quote haalt bespaar ik mensen het gaan naar de website :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Wat goed dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je 14 bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 12:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wat slecht :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2019 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die Animated F1 van heel seizoen 2018 was wel leuk, deze is inderdaad wel een stuk minder..

Wacht gewoon tot het hele seizoen om is en maak er 1 die leuk is ipv 2 per jaar die net niet genoeg leuke uitspraken bevatten voor een leuk filmpje :x
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic