Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2019 13:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2019 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry, gaat over Baku. Wat schuift dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2019 14:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
STBM schreef:
Ze hadden gewoon voor Assen moeten kiezen. De logistiek is daar zoveel beter maar door het gebrek aan historie en de juiste connecties brengt de organisatie zichzelf in moeilijkheden


Assen had alles rond idd, financiering ook al. Maar goed, Assen als plek en stad is totaal niet fancy en het circuit heeft qua F1 geen geschiedenis/prestige. Circuit Zandvoort is echter wel beter bereikbaar per trein. Het TT Circuit ligt een paar km van Assen CS. Zandvoort is ook wel een iets spannender circuit dan Assen qua bochten.


Assen wordt vanuit de MotoGP liever niet gedaan als F1-race, aangezien Formule-1 auto's door de energie die vrijkomt bij remmen het asfalt vervormen en het hierdoor verpesten voor motoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2019 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Wat kost dat om bij te wonen, zo'n race?


Je kan een keertje kijken naar de prijzen die je moet betalen voor Spa Francorchamps.
https://www.spagrandprix.com/en/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 08:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niki Lauda overleden.. :cry:

https://nos.nl/artikel/2285626-lauda-was-een-grote-inspiratiebron-verankerd-in-onze-geschiedenis.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Avicii ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie heißt die mutter von Niki Lauda?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:clap: MAMA LAUDA, MAMA LAUDAAAAAAA
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2019 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook reageren op je eigen post. :cool: Krijg spontaan weer zin in Carnaval.

Maar goed, de beste man heeft 43 jaar langer geleefd dan eigenlijk mogelijk was. Mooi eerbetoon met een minuut stilte in Monaco zou op zijn plek zijn. (en zal ook wel gebeuren)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2019 10:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben er in Barcelona bij geweest, op de oranje tribune :cool:
Wel jammer dat we er daar pas achter kwamen dat er geen alcohol wordt geschonken op het circuit.

Je moet het terrein af, klein stukje lopen en dan is er een biertuin.

En wat me erg tegenviel was dat de ledschermen ver weg stonden.
Wist vantevoren wel dat je minder van de race zou meekrijgen dan waneer je op tv kijkt. Maar als je dan nog geen eens de tijden kan volgen omdat de schermen zo ver weg staan, dat is wel echt een minpunt.

Voorderest prima vermaakt zo'n weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 11:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
In opdracht van Haas heeft de FIA met de zwarte vlag (diskwalificatie) gewapperd langs het circuit tijdens de eerste vrije training van Monaco voor de 2 auto's van Haas omdat ze geen contact konden krijgen met de rijders en de auto's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2019 12:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Wist vantevoren wel dat je minder van de race zou meekrijgen dan waneer je op tv kijkt. Maar als je dan nog geen eens de tijden kan volgen omdat de schermen zo ver weg staan, dat is wel echt een minpunt.

Zondag ff naar Zandvoort geweest voor de Jumbo racedagen en had ook hetzelfde een beetje. Zaten aan het begin Tarzanbocht en vanaf daar was het eerste grote scherm net te ver om goed mee te kunnen kijken. Je zag bij de RB demo's om de 1m28s twee auto's voorbij scheuren en dat was het wel zo'n beetje.

Maar goed, op TV zit je straks op Zandvoort ook een wedstrijd treintje rijden te kijken.

Kon je trouwens geen koeltas met cervesas meenemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iedereen klaar voor Frankrijk? :)
Nog mensen die hier ook daadwerkelijk een kijkje gaan nemen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2019 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeker klaar voor! Ben alleen dit weekend hier:
https://hardtraxx.com/feesten/outlands-festival-21-22-23-juni-2019-sportpark-soetendaal-vierlingsbeek-t66487.html

Dus de Kwali en race zal ik tussendoor even moeten volgen xd
Q3 sws even kijken dus, en de race gewoon af en toe tussendoor even spieken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 08:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helaas, zat nog even te twijfelen om er heen te rijden maar gaat me toch niet lukken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 09:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TkTT schreef:
Helaas, zat nog even te twijfelen om er heen te rijden maar gaat me toch niet lukken :)


Dan had je denk ik al vertrokken moeten zijn, of aansluiten in de file die duurt tot na de race xd

Ik lach wel, maar verwacht eerlijk gezegd volgend jaar in Zandvoort niet anders eigenlijk.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 10:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
TkTT schreef:
Helaas, zat nog even te twijfelen om er heen te rijden maar gaat me toch niet lukken :)


Dan had je denk ik al vertrokken moeten zijn, of aansluiten in de file die duurt tot na de race xd

Ik lach wel, maar verwacht eerlijk gezegd volgend jaar in Zandvoort niet anders eigenlijk.. :whistle:


Dat gaat wat worden inderdaad! Ik denk dat ik het eerste jaar oversla!
Nu 3 keer na Spa geweest waarvan een keer alleen de zondag, is ook een drama met de auto!

Toen besloten om daar lekker op de camping te staan, echt een aanrader voor heel het weekend! Al moet je wel mooi weer hebben! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat blijft dat F1 Café toch afgrijselijk met die Coronel zeg. Wat een enorme mafklapper en aandachtsgeile vent is dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 18:20 
 

JeroenB93 schreef:
Wat blijft dat F1 Café toch afgrijselijk met die Coronel zeg. Wat een enorme mafklapper en aandachtsgeile vent is dat

ja echt, olav mol gaat nog wel (ondanks dat hij ook irritant partijdig is) maar die studio.... allemaal mensen die er een beetje belangrijk willen doen en geen f1 fan zijn maar max verstappen fan.

ik wil rtl7 f1 terug (maar dan zonder ad breaks)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2019 19:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
JeroenB93 schreef:
Wat blijft dat F1 Café toch afgrijselijk met die Coronel zeg. Wat een enorme mafklapper en aandachtsgeile vent is dat

ja echt, olav mol gaat nog wel (ondanks dat hij ook irritant partijdig is) maar die studio.... allemaal mensen die er een beetje belangrijk willen doen en geen f1 fan zijn maar max verstappen fan.

ik wil rtl7 f1 terug (maar dan zonder ad breaks)

De enige toegevoegde waarde daar vind ik die Doornbos. Die heeft ook gewoon verstand van F1 en weet ook wanneer hij serieus moet zijn en wanneer het lollig kan. Presenteerde vorige week overigens het F1 Café met verve, toen die kale knakker in Le Mans was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
JeroenB93 schreef:
Wat blijft dat F1 Café toch afgrijselijk met die Coronel zeg. Wat een enorme mafklapper en aandachtsgeile vent is dat

ja echt, olav mol gaat nog wel (ondanks dat hij ook irritant partijdig is) maar die studio.... allemaal mensen die er een beetje belangrijk willen doen en geen f1 fan zijn maar max verstappen fan.

ik wil rtl7 f1 terug (maar dan zonder ad breaks)

En dan graag weer dit deuntje in de intro, als 6/7 jarig jongetje wist je dan weer dat het tijd was voor F1:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 22:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het F1 Cafe juist een heel fijn programma om te kijken. En ook de verslaggeving van Olav en Jack.
Doornbos is prettig om naar te luisteren met verstand van zaken.
Alleen Coronel kan wel eens vervelend zijn.

En ja duh, tuurlijk zijn ze allemaal voor max. Zou niet weten waarom je als programma onpartijdig zou moeten zijn.
Dat gebeurt in andere sporten tijdens EK of WK toch ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 08:49 
 

zeke schreef:
Ik vind het F1 Cafe juist een heel fijn programma om te kijken. En ook de verslaggeving van Olav en Jack.
Doornbos is prettig om naar te luisteren met verstand van zaken.
Alleen Coronel kan wel eens vervelend zijn.

En ja duh, tuurlijk zijn ze allemaal voor max. Zou niet weten waarom je als programma onpartijdig zou moeten zijn.
Dat gebeurt in andere sporten tijdens EK of WK toch ook niet.

het is niet dat ze voor max zijn, sky is bijvoorbeeld duidelijk voor Hamilton. maar het moet niet blind fanboyisme worden en daar heeft ziggo wel last van.

ze vinden alles wat max goed doet fantastisch en bij een andere coureur is het niet zo speciaal, straffen worden negen van de tien keer afgebrandt en ik heb het idee dat bij de meeste mensen max niks fout kan doen.

sky bijvoorbeeld blijft vele malen neutraler. ziggo zou dat ook eens moeten doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 08:49 
 

Jordy schreef:
jeffrey2107 schreef:
JeroenB93 schreef:
Wat blijft dat F1 Café toch afgrijselijk met die Coronel zeg. Wat een enorme mafklapper en aandachtsgeile vent is dat

ja echt, olav mol gaat nog wel (ondanks dat hij ook irritant partijdig is) maar die studio.... allemaal mensen die er een beetje belangrijk willen doen en geen f1 fan zijn maar max verstappen fan.

ik wil rtl7 f1 terug (maar dan zonder ad breaks)

En dan graag weer dit deuntje in de intro, als 6/7 jarig jongetje wist je dan weer dat het tijd was voor F1:


jah :loving:
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic