Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 96  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat was een erg leuke sprintrace :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dat wel wel leuk ja. alleen jammer van dat geclown van beide red bulls.

ff lekker mensen van de baan af proberen te duwen. gelukkig was dit maar een paar bochten zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 23:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
dat wel wel leuk ja. alleen jammer van dat geclown van beide red bulls.

ff lekker mensen van de baan af proberen te duwen. gelukkig was dit maar een paar bochten zo.


Ik vraag me soms af of jij de races wel kijkt of alleen de clickbait titels leest.

Het waren alleen Perez en Max bij elkaar, en Perez zag Max niet.
Bij bocht drie gingen ze beiden diep maar bleven gewoon op de baan, vrij normaal voor Oostenrijk. Alleen die ene instantie dat Perez Max op het gras duwde was het van de baan duwen en de reden daarvan was binnen een minuut na de finish opgehelderd.

De reden dat Norris niet mee kwam bij 3 was om zijn anti-stall, zoals hij zelf ook zegt en DC en Palmer beiden in het moment ook zeiden. Iedereen gaat diep daar in die bocht en rijdt vervolgens prima mee, als je die bocht kort neemt dan moet je veel eerder remmen, wat niemand daar in de regen gaat doen want dan zit je buiten de droge lijn. Norris ging gewoon diep met ze mee en werd niet geblockt of weggeduwd, hij kwam gewoon niet weg.

Wil je het over van de baan duwen hebben, dan moet je bij Piastri op Albon wezen.

Verder, enorm toffe sprintrace, veel goede actie en veel goed racen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De media maakt van het Perez-Verstappen debakel weer iets ontzettend groot van wat helemaal niet nodig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 11:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Jeffreylp schreef:
dat wel wel leuk ja. alleen jammer van dat geclown van beide red bulls.

ff lekker mensen van de baan af proberen te duwen. gelukkig was dit maar een paar bochten zo.


Ik vraag me soms af of jij de races wel kijkt of alleen de clickbait titels leest.

Het waren alleen Perez en Max bij elkaar, en Perez zag Max niet.
Bij bocht drie gingen ze beiden diep maar bleven gewoon op de baan, vrij normaal voor Oostenrijk. Alleen die ene instantie dat Perez Max op het gras duwde was het van de baan duwen en de reden daarvan was binnen een minuut na de finish opgehelderd.


uh het jij de start gezien? en 4 was vgm ook aardig eraf duwen.

en nee ik lees juist niet de media. Nederlandse media is compleet kansloos als het om F1 gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
De media maakt van het Perez-Verstappen debakel weer iets ontzettend groot van wat helemaal niet nodig is.

Vooral de Nederlandse pers maakt van Perez echt een evil villain :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Nederlandse media is compleet kansloos als het om F1 gaat.


Hij had het toch ook niet over Nederlandse media
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 14:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:

uh het jij de start gezien? en 4 was vgm ook aardig eraf duwen.

en nee ik lees juist niet de media. Nederlandse media is compleet kansloos als het om F1 gaat.


Waar zeg ik Nederlandse media.

En ja, gezien het euvel waar jij over spreekt tijdens de start tot bocht 4 gebeurt, heb ik de start gezien, dat zeg ik ook vrij duidelijk in de halve quote die jij weglaat waar in het bocht 4 euvel ook staat. Diep gaan is niet er af duwen, en diep gaan is vrij normaal in de eerste harde remzones van deze baan.

Je kan de Nederlandse media wel (terecht) bashen, maar zelfs de gewone media zoals Motorsport.com en de pundits van F1tv (veel neutraler krijg je niet) zeiden dat er niks aan de hand was.

De vraag of jij de race wel hebt gezien is dan ook vrij kansloos gezien jouw eigen anti MV bias, want veel beter dan de NL media ben je zelf ook niet, of je nou voor of tegen hem bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die drs actie van Verstappen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 17:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dit was wel de jank grand prix zeg, allemachtig wat een gejank vanuit vooral Hamilton, Sainz en Norris.

Also Ferrari die eigenhandig weer de race verkloot voor zijn coureurs. Sainz had gewoon p2 moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja en de hoeveelheid track limit penalties ging weer nergens om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
ja en de hoeveelheid track limit penalties ging weer nergens om.

Die waren gewoon legit. Regels zijn regels, al vind ik wel dat er met nieuwe autos ook naar het circuit moet gekeken worden. Of minder hard door bocht 10 en 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Jeffreylp schreef:
ja en de hoeveelheid track limit penalties ging weer nergens om.

Die waren gewoon legit. Regels zijn regels, al vind ik wel dat er met nieuwe autos ook naar het circuit moet gekeken worden. Of minder hard door bocht 10 en 4

het is voor mij ook niet zo dat ik de regels onzin vindt, ik vind het wel erg dat zo veel coureurs die straffen kregen omdat ze buiten de lijntjes bleven rijden.

ik had wel beter verwacht van die gasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://racingnews365.nl/gp-oostenrijk- ... rtredingen
1200 mogelijke track limit overtredingen. Pfff :lol: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 20:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dat is wel heel veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 22:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja, op zo'n punt moet je imo gewoon de track limits weghalen. Als iedereen het mag, dan haalt ook iedereen er voordeel uit. Vooral 9 en 10.

En mochten mensen toch de runoffs te veel pakken, meer grind is het antwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijzonder hoe ze de muren in Monaco op een haartje na kunnen ontwijken maar niet aan de tracklimits hier kunnen houden. Het is ook elk jaar drama hier..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een muur is makkelijker te zien en op te anticiperen, dan een lijn ergens onder je auto vermoed ik zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee hoor, zij kunnen die lijn heel goed anticiperen. Maar Oostenrijk is een circuit waarbij het gewoon ontzettend loont om over de lijn te gaan. Gebeurt echt niet per ongeluk :P

Je ziet dat Max maar 1 waarschuwing had. Hij had met niemand een battle dus hij hoefde ook niet te pushen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 11:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Nee hoor, zij kunnen die lijn heel goed anticiperen. Maar Oostenrijk is een circuit waarbij het gewoon ontzettend loont om over de lijn te gaan. Gebeurt echt niet per ongeluk :P

Je ziet dat Max maar 1 waarschuwing had. Hij had met niemand een battle dus hij hoefde ook niet te pushen.


Nee dat gebeurt oprecht wel. Een deel wat jij zegt klopt zeker hoor, coureurs zullen alles er uit halen en de regels overschrijden. Maar denk je echt dat Ocon zich 35 seconden aan penalties laat rijden? Of Perez alleen maar rijdt voor de allerbeste tijd in Q2 met het risico dat hij WEER Q3 niet haalt? Wat win je er nou uiteindelijk mee?

Max is een uniek geval daarin omdat hij die auto enorm de bochten in kan laten darten, en zelfs hij zegt dat de track limits hier onzinnig zijn. Dus de man die het goed doet vindt het zelfs onzinnig.

Bij Oostenrijk is het echt veel erger. Dat komt door hoe het circuit is qua hoogteverschillen, plus het rondomzicht is bij de nieuwe generatie auto's verschrikkelijk. Door de focus op de grotere bredere vloer kunnen coureurs vanuit hun cockpit heel slecht ziet wat er direct voor of naast hun zit. Dat in combinatie met de snelle hoogteverschillen maakt precies mikken naast de lijn enorm moeilijk, bij een misser vlieg je er over of verlies je extreem veel tijd, het is gewoon een niet natuurlijk lijn.

Zoals Lauda ooit al zei, verwijder de tracklimits gewoon zodat iedereen de natuurlijke lijn kan rijden, of zet er een grindbak neer zodat iedereen zich aan een maximaal haalbare lijn houdt. Dit heeft de FIA schijnbaar vorig jaar al geopperd naar de RB Ring maar ze hebben het advies naast zich neer gelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja klopt wat je zegt hoor. Max en Laude hebben gelijk. Het gaat heel erg tegen de rijders hun natuur in om aan track limits te houden omdat de natuurlijke lijn er buiten ligt. Gewoon optyfen met die tracklimits. Zie echt niet in waarom niet.

Ik merk het zelf ook op iRacing. Tijdens Oostenrijk is hoeveelheid incident counts gigantisch veel hoger dan andere circuits. Het is gewoon niet logisch hoe de tracklimits staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2023 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De Vries ontslagen dus en Ricciardo gaat zijn plekje overnemen per direct.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2023 16:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En terecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2023 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oh is dat al wat zekerder dan het roepen van de televaag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2023 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
oh is dat al wat zekerder dan het roepen van de televaag?


Staat overal op internet :P
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 96  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic