Pommer wrote:Willen jullie even je bek houden over mij? Dank u
Wakker gebleven (ja echt) en alles gezien. Op de banken gestaan en bier gedronken.
Pommer wrote:Willen jullie even je bek houden over mij? Dank u
TiMOTHYb wrote:Pommer wrote:Willen jullie even je bek houden over mij? Dank u![]()
Wakker gebleven (ja echt) en alles gezien. Op de banken gestaan en bier gedronken.
Heb die van vorig weekend gemist en van vandaag de laatste bocht gezienPommer wrote:Ja godver, viel in slaap ik denk een kwartier voor de start en werd wakker met nog 2 ronden te gaanHeb 2 races gemist dit seizoen, deze dus (de enige overwinning van Max) en de race in Baku (de leukste race van het seizoen)
Haha vaag gedoe vind ik dat. Waarom mag je nu precies niet van de track dan? Omdat je er voordeel aan behaalt? Dan hoeft er dus niet per se iemand naast je te rijden.jeffrey2107 wrote: ja anderen deden dat ook, maar niet om iemand in te halen.
hij gebruikte het om iemand in te halen, anderen deden dit niet.TiMOTHYb wrote:Haha vaag gedoe vind ik dat. Waarom mag je nu precies niet van de track dan? Omdat je er voordeel aan behaalt? Dan hoeft er dus niet per se iemand naast je te rijden.jeffrey2107 wrote: ja anderen deden dat ook, maar niet om iemand in te halen.
Dit, maar dat zelf je zelf ook Jeff. Verder lijkt het me logisch dat je je waffel opentrekt als je achteraf ineens die penalty krijgt en je podium weg moet geven. Juist als anderen hem niet hebben gekregen. Als er nou meerdere waren geweest had hij inderdaad z'n waffel moeten houden.Steffnov wrote:De regels spreken nergens over inhaalacties, enkel over "blijvend voordeel". Daar valt gewonnen tijd natuurlijk ook onder. En in de kwalificaties al helemaal.
Daarnaast viel het me op dat ik over het gehele weekend bijna alle analisten + Olav gehoord heb over het soepele omgaan met de track limits in USA. In de kwalificatie zat men meermaals bijna in het gras bijvoorbeeld.jeffrey2107 wrote: nog steeds is dit wel scheef, iedereen die de baan afging om tijd te winnen had straf moeten krijgen en verstappen moet niet zo dom janken.
Hey kimi, zet ff je ferrari bril afjeffrey2107 wrote:snap dat gejank over verstappen zn straf niet,die is gewoon goed gegeven, hij zat er dik naast.
ja anderen deden dat ook, maar niet om iemand in te halen.
Hey Max, zet ff je oranje bril afrakkietakkie wrote:Hey kimi, zet ff je ferrari bril afjeffrey2107 wrote:snap dat gejank over verstappen zn straf niet,die is gewoon goed gegeven, hij zat er dik naast.
ja anderen deden dat ook, maar niet om iemand in te halen.
Verstappen zat toch echt met 4 banden naast de Curbstone, en dat gedeelte hoort niet meer bij het circuit.Broken Balance wrote:Plus 2 vd 4 banden zaten gewoon op de Apex. Wat nog gewoon een deel van de baan is, als iedereen die (ruim) op de apex zat gestraft werd, zou, zoals eerder gezegd, 80% van de motorsport een straf krijgen