'Door de adrenaline'
Active topics in Off-Topic
Moderators
Had deze graag willen zien, maar helaas 0900 voebele 
Pommer wrote:'Door de adrenaline'
Hahaha precies, beetje online gezelschap erbijTiMOTHYb wrote:Pommer wrote:'Door de adrenaline'net als de vorige keer ja
Vettel P20 morgen, voelt toch als een soort van gerechtigheid.
Die heeft de motoritus gekregen van Verstappen.
Wat een haters hier op Vettel, ja we willen dat kampioenschap saai eindigt zo?
Nee vind het wel jammer, maar nog wel gerechtigheidmakrooy wrote:Wat een haters hier op Vettel, ja we willen dat kampioenschap saai eindigt zo?
Max pakt Ricciardo gewoon weer even, echt ongekend z'n kwalificaties dit seizoen
Inderdaad, het is jammer dat het om Vettel draait in de strijd want die had me een partij straffen mogen ontvangen dit seizoen.
Niet mee eens, maar lets agree to disagree. Ferrari zag er overigens snel uit. Kimi op maar 0.04 van Lewis. Dit belooft (hopelijk) nog wat.
Ja en behoorlijk eenvoudig gereden ook. Ben benieuwd, volgen wordt jammer genoeg lastig voor mij.
Dat is inderdaad vaak de reactie to go with bij Vettel. Net als Verstappen fans het NIMMER Max z'n schuld vinden. Patstelling dan maar..
Ik ben max fan maar ik durf wel gewoon te zeggen dat ie het soms rustiger mag doen. Net zoals Vettel, ja misschien wat stomme acties maar daarvoor ga ik hem nog niet haten. Vind het een sympathieke kerel en ik hoop op een spannende einde van dit kampioenschap.
Sws haten op iemand omdat FIA inconsequent als wat is met haar straffen vind ik bs.
Sws haten op iemand omdat FIA inconsequent als wat is met haar straffen vind ik bs.
Pommer heeft het over gerechtigheid. Voor bijvoorbeeld die kamikaze op Hamilton. Daar is P20 bijvoorbeeld een hele mooie sanctie voor. Waarom dat direct als haten gezien wordt snap ik niet zo goed. Ik zie zelf ook liefst een spannende titelstrijd, maar dat neemt niet weg dat er door inconsequent handelen een aantal zaken niet helemaal meer kloppen. Voor mij als kijker is dat onbegrijpelijk.Pommer wrote:Vettel P20 morgen, voelt toch als een soort van gerechtigheid.
Nee klopt, bedoelde pommer ook niet specifiek als hater. Maar heb het vaker gezien in dit topic en andere Nederlandse fora dat ik beetje beu van werd 
Willen jullie even je bek houden over mij? Dank u
Man ik ben nog zo aan het nagenieten van de set van frequencerz dat ikbgrwoon niet weet of ik wel mn volle focus bij F1 kan houden
Edit: Nee dus in slaap gevallen godverdomme
Edit 2: chagrijnige sarcase modus even uit, wat een held Max
Heerlijk al die monden gesnoerd.
Edit: Nee dus in slaap gevallen godverdomme
Edit 2: chagrijnige sarcase modus even uit, wat een held Max
Last edited by Pommer on 01 Oct 2017 11:17, edited 2 times in total.
Verstappen
. 1e worden in het weekend dat je jarig bent. Een mooier cadeau had hij niet kunnen krijgen 
Mezelf nog uit bed getrokken om laatste 25 ronden kunnen zien, toen reed hij al soort van eenzaam aan kop. Wat een baas
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Na een anderhalf uur slaap weer uit bed gegaan en de hele race gezien, no ragrets